Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

IK WIL OOK MIKA OP MIJN MSN MET WEBCAM!!

 

Tja ... en wat moet ik daar nu op zeggen? :mf_rosetinted:

 

Ik weet het :blush-anim-cl

maar ik werk voortaan, dus nu heb ik het geld écht...i.p.v telkens in de min te staan :naughty

 

:thumb_yello:

 

Gepassioneerd was het he?

 

Ik denk niet dat Mica t langs komt brengen aangezien hij zn rijbewijs kwijt is. Heeft een beetje te hard gereden. En met het OV gaat hij echt niet hoor. Anders kom ik wel eens langs joh, of ik neem t mee naar de Efteling:thumb_yello:

 

Niets van aantrekken joh, gewoon kopen. Meestal als ouders iets slecht vinden betekent het juist dat je goed zit:thumb_yello:

 

Gepassioneerd dan :roftl:

 

Oeioei .. niet goed van Mica ..

 

En ja, die komt toch wel in huis .. :mf_rosetinted:

Weet alleen niet of dat vandaag gaat gebeuren :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dankje,

Ik geef altijd veel te veel uit op ebay, ik zeg altijd 'kijk! maar 1 euro!' maar dan zijn de verzendkosten 8 euro...:thumbdown::naughty:

 

Haha ja, daar moet je altijd mee oppassen, daar kijk ik heel goed na, zag ook een paar leuke posters maar meer dan 10 euro verzendkosten vind ik wel erg veel :thumbdown:

 

 

Arggg mijn ex zou rond 11 á 12 uur bellen dat de kids konden komen, bijna 1 uur en ze zijn nog steeds hier :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Trollbeads??? Nog nooit van gehoord..

Dat zijn een soort Pandora's maar dan veel mooier. Ben begonnen met Pandora-armbanden, had er binnen no time 2, maar ben al heel snel overgegaan op de Trollbeads. http://www.trollbeads.com

Die dingen zijn erg verslavend, heb drie armbanden vol, een ketting met een babytroll eraan en een andere ketting die ik ook nog vol kralen zou kunnen hangen (als mn portemonnee dat toe zou laten:blink:)

Op E-bay staan vaak unieke kralen die niet meer verkocht worden, of zogenaamde unique-jes, waar er dan maar eentje van is. En daar wordt een mens hebberig van. In elk geval dit mens :mf_rosetinted:

Dankje,

Ik geef altijd veel te veel uit op ebay, ik zeg altijd 'kijk! maar 1 euro!' maar dan zijn de verzendkosten 8 euro...:thumbdown::naughty:

 

:roftl:Ik ken dat! Maar dat zeg je er dan uiteraard niet bij he:naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

:roftl:Ik ken dat! Maar dat zeg je er dan uiteraard niet bij he:naughty:

 

Nee, :naughty: dat zeg je er niet bij nee...

Ik ben echt al het driedubbele kwijt aan verzendkosten dan wat ik in totaal echt aan m'n mika items heb besteed :blink:

 

en ik heb ook pandora, een armband...

mijn moeder heeft een ketting vol, en een halve armband.

die dingen zijn echt verslavend, maar ook super duur... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:sad: Geen modderblog? :sad:

 

Wachten duurt lang he? Ik heb ook al gegeten......

Moet vanmiddag weg, wil m toch graag voor die tijd gezien hebben, denk niet dat Gerard t net zo boeiend vindt als ik:blink:

Link to comment
Share on other sites

Wachten duurt lang he? Ik heb ook al gegeten......

Moet vanmiddag weg, wil m toch graag voor die tijd gezien hebben, denk niet dat Gerard t net zo boeiend vindt als ik:blink:

 

Maar ik kan m vanavond niet kijken want dan gaat Youtube niet werken (als in: pauper pc bij mn ouders)! Oh god... daar heb ik nog helemaal niet over na gedacht! :shocked:

 

 

:crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik kan m vanavond niet kijken want dan gaat Youtube niet werken (als in: pauper pc bij mn ouders)! Oh god... daar heb ik nog helemaal niet over na gedacht! :shocked:

 

 

:crybaby:

 

Nee erg he? Ik zal t sneaky op mn laptop moeten checken want er is daar toch niemand die begrijpt waarom ik zoiets wil zien. En het is maar de vraag of er een netwerkje open staat....Ik zou eigenlijk gewoon even t wachtwoord van t netwerk van zn ouders moeten hebben. Heb t nodig voor school :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee erg he? Ik zal t sneaky op mn laptop moeten checken want er is daar toch niemand die begrijpt waarom ik zoiets wil zien. En het is maar de vraag of er een netwerkje open staat....Ik zou eigenlijk gewoon even t wachtwoord van t netwerk van zn ouders moeten hebben. Heb t nodig voor school :mf_rosetinted:

 

Vanavond ben ik lekker gewoon thuis!

 

Wat een sadistische actie he van Mika om ons zo lang te laten smachten...:naughty:

 

IK HEB ECHT VEEL SKILLS GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nee erg he? Ik zal t sneaky op mn laptop moeten checken want er is daar toch niemand die begrijpt waarom ik zoiets wil zien. En het is maar de vraag of er een netwerkje open staat....Ik zou eigenlijk gewoon even t wachtwoord van t netwerk van zn ouders moeten hebben. Heb t nodig voor school :mf_rosetinted:

 

:roftl: Ja, je kan het in ieder geval proberen toch! :naughty: Ik ben er nu al zeker van dat ik niet msn of youtube kan vanavond en dat maakt me nu al depressief.. :roftl: (tenzij mn ouders een nieuwe pc hebben aangeschaft, maar dat verwacht ik niet).

Link to comment
Share on other sites

:roftl Ja, je kan het in ieder geval proberen toch! :naughty: Ik ben er nu al zeker van dat ik niet msn of youtube kan vanavond en dat maakt me nu al depressief.. :roftl: (tenzij mn ouders een nieuwe pc hebben aangeschaft, maar dat verwacht ik niet).

 

Neem er even eentje mee straks als je toch naar de stad moet:roftl:

 

Dat is irritant he? Ik voel me een gezegend mens nu met maar liefst vier werkende internetpaatsen hier in huis, een eigen laptop én pc (de grap is dat mn laptop sneller is dan mn pc, hij is zelfs bijna net zo snel als de pc van mn pa en die staat erom bekend dat ie altijd het beste van t beste heeft:mf_rosetinted::thumb_yello:), maarja, als ik van huis ben heb ik niet veel aan ons lieve netwerkje....

 

Hee verrek....er lopen kippen door de achtertuin:shocked:Dat is niet de bedoeling, die mutsen moeten achter het hekje blijven, dat staat niet voor niets dicht.....Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar? Vliegen kunnen ze niet.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Neem er even eentje mee straks als je toch naar de stad moet:roftl:

 

Dat is irritant he? Ik voel me een gezegend mens nu met maar liefst vier werkende internetpaatsen hier in huis, een eigen laptop én pc (de grap is dat mn laptop sneller is dan mn pc, hij is zelfs bijna net zo snel als de pc van mn pa en die staat erom bekend dat ie altijd het beste van t beste heeft:mf_rosetinted::thumb_yello:), maarja, als ik van huis ben heb ik niet veel aan ons lieve netwerkje....

 

Hee verrek....er lopen kippen door de achtertuin:shocked:Dat is niet de bedoeling, die mutsen moeten achter het hekje blijven, dat staat niet voor niets dicht.....Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar? Vliegen kunnen ze niet.....:blink:

 

ik weet het al

ze zijn onder het hek door gekropen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neem er even eentje mee straks als je toch naar de stad moet:roftl:

 

Dat is irritant he? Ik voel me een gezegend mens nu met maar liefst vier werkende internetpaatsen hier in huis, een eigen laptop én pc (de grap is dat mn laptop sneller is dan mn pc, hij is zelfs bijna net zo snel als de pc van mn pa en die staat erom bekend dat ie altijd het beste van t beste heeft:mf_rosetinted::thumb_ello:, maarja, als ik van huis ben heb ik niet veel aan ons lieve netwerkje....

 

Hee verrek....er lopen kippen door de achtertuin:shocked:Dat is niet de bedoeling, die mutsen moeten achter het hekje blijven, dat staat niet voor niets dicht.....Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar? Vliegen kunnen ze niet.....:blnk:

 

Ja goed plan! Koop ik ook even een laptop ofzo! :roftl: Kost niks! :mf_rosetinted:

 

Dat wordt kippen vangen... :shocked::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy