Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja.......dat vind ik dan ook weer zo lullig he? En de dag erna viert mn schoonvader zijn verjaardag en dan komt mn neefje ook mee dus zien doe ik m toch....Ik vind het ook echt niet tof en de volgende keer zeg ik dan ook gewoon dat ie het maar zelf moet doen. Hij zou echt beter moeten weten, durf te wedden dat hij niet eens in de gaten heeft dat ik me er zo druk over maak. Maar ach, als ik met een heftige longontsteking en sepsis in het LUMC lig zit hij ook gezellig met vrienden aan de andere kant van de wereld. Hij lijkt zich sowieso niet zo erg druk daarover te maken....Net als t kinder-issue....zegt ie ook gewoon wie weet kan t over een paar jaar ALS JE GEZOND BENT wel. Net of ik ooit gezond zal zijn.......

En het ergste vind ik nog wel dat er genoeg mensen zijn die het ook zien hoe hij kan zijn en dan tegen me zeggen dat ik een jongen nodig heb die er echt voor me is, niet alleen als het hem uitkomt. En dat doet me dan ook weer pijn want ik weet haast zeker dat als we samen zouden wonen -en de reden dat we dat nog niet doen is die verdomde klote ziekte- hij er WEL voor me zou zijn... Ik weet t soms echt niet meer hoor....:tears:

Zullen we samen een 'ik weet niet hoe ik me voel maar fijn is het niet-clubje' oprichten?

Gaaf trouwens dat je ook naar SR gaat, ik moet nog wel kaartjes scoren maar dat komt goed. Gaan we wel weer meeten hoor :mf_rosetinted:

 

oooh :sad: misschien wil Gerard gewoon niet echt inzien hoe slecht zn lieve vriendinnetje er aan toe is... ik weet het ook niet.. uiteraard...

 

Ik wil inderdaad wel mede-oprichter zijn van die club! :sad:

 

Jah jeeeej een Sigur Ros meeting!! (Sorry Mika.. maar wees gerust jij bent nog altijd aantrekkelijker dan die schele van SR! :lmao:)

 

Wie foto wil zien moet je echt aan msn toevoegen, dat ga ik ECHT niet hierin zetten!!!!:blink:

 

Geloof me, dat is echt de moeite waard! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

heeiiiiik Shikutukumimika

had je nog niet gezien!!

je bent geloof ik ook neit op msn of heb ik jou nie:P

alles goed met jou???

 

Ik ben aan het afkicken. :mf_rosetinted: (van mfc, niet van drugs eeh.. :naughty:)

Ik jou ook nieet..

 

het leven is moooooooooooi.. en mn nagellak ook..:fisch:

Link to comment
Share on other sites

JoseOle , ik wil tog nog ff zeggen ik vind jou avatar( dat plaatje van mika) egt super leuk:mf_lustslow: hij kijkt zo lief daar:mf_lustslow:

 

:roftl:

Dank u... hoewel lief niet het eerste was wat in mij opkwam :naughty:(en nee, ook geen naughty thoughts dit keer :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Dank u... hoewel lief niet het eerste was wat in mij opkwam :naughty:(en nee, ook geen naughty thoughts dit keer :mf_rosetinted:)

 

:roftl:

en neen, die zou ik hier inderdaad ook niet bij krijgen .. maar ik krijg die eigenlijk vrij weinig :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy