Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Neeenee!! :mf_rosetinted: vast jose...

 

Ik ga slapen, moet morgen werken en ik ben kapot :mf_rosetnted:

Bye!

 

NEE! :shocked:

 

Slaap lekker! Werk ze morgen!! :huglove:

ik ben morgen vrij jeej :mf_rosetinted:

 

Sarcastisch? :blink:

Of is dat gewoon een indruk die ik krijg? :roftl:

 

Dat was de juiste indruk die jij kreeg! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl:

Dank u... hoewel lief niet het eerste was wat in mij opkwam :naughty:(en nee, ook geen naughty thoughts dit keer :mf_rosetinted:)

 

haha neej okee meer beete ondeugend:P

 

maar waar heb je die vandaan?? zou ik hem misschien ook mogen:blush-anim-cl:??kga hem niet gebruiken als ava hr;)

Link to comment
Share on other sites

haha neej okee meer beete ondeugend:P

 

maar waar heb je die vandaan?? zou ik hem misschien ook mogen:blush-anim-cl:??kga hem niet gebruiken als ava hr;)

 

Ik ga m even online maken en dan post ik m hier wel, maar t plaatje is niet echt veel groter helaas! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Met een beetje pech (en dat heb ik wel vaker :boxed::blink:) kan ik van de week terug naar Alternate. Heb al een paar keer een flikkerend scherm gehad en daarna viel de boel uit....Is niet de bedoeling he??? Ik koop geen laptop om m ongebruikt in de kast te zetten. Morgen even de energie-instellingen beter bekijken, mijn energie valt nu niet veel meer aan in te stellen:naughty: Mn pappie gaat meekijken, die heeft gelukkig veel verstand van computers...Hoop toch dat t niet nodig is, waarom gaat nooit eens iets gewoon normaal hier? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Met een beetje pech (en dat heb ik wel vaker :boxed::blink) kan ik van de week terug naar Alternate. Heb al een paar keer een flikkerend scherm gehad en daarna viel de boel uit....Is niet de bedoeling he??? Ik koop geen laptop om m ongebruikt in de kast te zetten. Morgen even de energie-instellingen beter bekijken, mijn energie valt nu niet veel meer aan in te stellen:naughty Mn pappie gaat meekijken, die heeft gelukkig veel verstand van computers...Hoop toch dat t niet nodig is, waarom gaat nooit eens iets gewoon normaal hier? :boxed

 

Nou, dat is inderdaad niet goed allemaal :blink:

 

Sorry schat! :huglove:

 

 

Oooh ik ga er ook wel even op reageren!! :punk: en NEE je bent nu niet heel erg hoor! :naughty:

 

:roftl: Het wordt tijd dat Mika terugkomt :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Met een beetje pech (en dat heb ik wel vaker :boxed::blink:) kan ik van de week terug naar Alternate. Heb al een paar keer een flikkerend scherm gehad en daarna viel de boel uit....Is niet de bedoeling he??? Ik koop geen laptop om m ongebruikt in de kast te zetten. Morgen even de energie-instellingen beter bekijken, mijn energie valt nu niet veel meer aan in te stellen:naughty: Mn pappie gaat meekijken, die heeft gelukkig veel verstand van computers...Hoop toch dat t niet nodig is, waarom gaat nooit eens iets gewoon normaal hier? :boxed:

 

klink allemaal heel ingewikkeld:boxed::P

Link to comment
Share on other sites

Ben trouwens te weten gekomen waarom ik die sirenes hoorde vanavond .. Er is een zwaar ongeval gebeurt niet zo heel ver hier vandaan. Vader, moeder, 2 kinderen en nog een bestuurder van een andere wagen (en een boom). Moeder is dood, vader & kinderen vechten nog voor hun leven ... (andere bestuurder is licht gewond)

 

:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ben trouwens te weten gekomen waarom ik die sirenes hoorde vanavond .. Er is een zwaar ongeval gebeurt niet zo heel ver hier vandaan. Vader, moeder, 2 kinderen en nog een bestuurder van een andere wagen (en een boom). Moeder is dood, vader & kinderen vechten nog voor hun leven ... (andere bestuurder is licht gewond)

 

:boxed:

 

OMG gatver wat eng:boxed:

Link to comment
Share on other sites

klink allemaal heel ingewikkeld:boxed::P

 

Klinkt vooral kut eigenlijk:boxed::roftl:

Ach, het komt heus wel in orde, mocht er iets niet goed zijn dan heb ik in elk geval bij de goede zaak gekocht, zij hebben een goede service:thumb_yello:

Het zou met de ventilator te maken kunnen hebben, die hoor ik namelijk nauwelijks, wie weet wordt de processor te warm. Dan valt een laptop namelijk ook zomaar uit......Ik hoop dat t dat is, want daar kan ik tenminste zelf wat aan doen.....

 

Ga zo ook maar eens mn bed opzoeken, kan wel wat slaap gebruiken, met dank aan dit weer:thumbdown: Sorry voor de mensen die dit lekker weer vinden, maar van mij mag het snel gaan onweren en dan ook daadwerkelijk een paar graden afkoelen. Dan gaat t weer net allemaal ietsje makkelijker hier:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Met een beetje pech (en dat heb ik wel vaker :boed::blik: kan ik van de week terug naar Alternate. Heb al een paar keer een flikkerend scherm gehad en daarna viel de boel uit....Is niet de bedoeling he??? Ik koop geen laptop om m ongebruikt in de kast te zetten. Morgen even de energie-instellingen beter bekijken, mijn energie valt nu niet veel meer aan in te stellen:naghty: Mn pappie gaat meekijken, die heeft gelukkig veel verstand van computers...Hoop toch dat t niet nodig is, waarom gaat nooit eens iets gewoon normaal hier? :boed:

 

Ooohnose arm laptopje en arm zusje!! :sad:

Beter even na laten kijken inderdaad! Alle Mika dingen even verwijderen enzo... :roftl:

 

:roftl: Het wordt tijd dat Mika terugkomt :blush-anim-cl:

 

Ja snel!! voordat je Air Traffic liefde doorslaat!! :shocked:

 

bedankt!:mf_lustslow:

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ga zo ook maar eens mn bed opzoeken, kan wel wat slaap gebruiken, met dank aan dit weer:thumbdown: Sorry voor de mensen die dit lekker weer vinden, maar van mij mag het snel gaan onweren en dan ook daadwerkelijk een paar graden afkoelen. Dan gaat t weer net allemaal ietsje makkelijker hier:thumb_yello:

 

Slaap goed Anouk! :huglove:

En van mij mag het ook gerust wat frisser hoor .. heb het alleen niet zo op onweer..

 

Ja snel!! voordat je Air Traffic liefde doorslaat!! :shocked:

 

:blush-anim-cl: Dat zou nog eens wat zijn hé .. :roftl:

Komt ie thuis: "weet je.. vind jou niet meer zo leuk .. Air Traffic is leuker .."

 

:roftl: Arme Mika..

Link to comment
Share on other sites

Klinkt vooral kut eigenlijk:boxed::roftl:

Ach, het komt heus wel in orde, mocht er iets niet goed zijn dan heb ik in elk geval bij de goede zaak gekocht, zij hebben een goede service:thum_yello:

Het zou met de ventilator te maken kunnen hebben, die hoor ik namelijk nauwelijks, wie weet wordt de processor te warm. Dan valt een laptop namelijk ook zomaar uit......Ik hoop dat t dat is, want daar kan ik tenminste zelf wat aan doen.....

 

Ga zo ook maar eens mn bed opzoeken, kan wel wat slaap gebruiken, met dank aan dit weer:thumbdown: Sorry voor de mensen die dit lekker weer vinden, maar van mij mag het snel gaan onweren en dan ook daadwerkelijk een paar graden afkoelen. Dan gaat t weer net allemaal ietsje makkelijker hier:thumb_yello:

 

:sad:

oooh je gaat weg! iedereen gaat weg! :tears:

Slaap lekker schat, hopelijk wil dat een beetje met dit weer!

:huglove: spreek je snel weer??

 

XX

Link to comment
Share on other sites

Klinkt vooral kut eigenlijk:boxed::roftl:

Ach, het komt heus wel in orde, mocht er iets niet goed zijn dan heb ik in elk geval bij de goede zaak gekocht, zij hebben een goede service:thumb_yello:

Het zou met de ventilator te maken kunnen hebben, die hoor ik namelijk nauwelijks, wie weet wordt de processor te warm. Dan valt een laptop namelijk ook zomaar uit......Ik hoop dat t dat is, want daar kan ik tenminste zelf wat aan doen.....

 

Ga zo ook maar eens mn bed opzoeken, kan wel wat slaap gebruiken, met dank aan dit weer:thumbdown: Sorry voor de mensen die dit lekker weer vinden, maar van mij mag het snel gaan onweren en dan ook daadwerkelijk een paar graden afkoelen. Dan gaat t weer net allemaal ietsje makkelijker hier:thumb_yello:

 

hhah nou van my mag het ook wel wat koeler woorden hr kvind het veels te warm, drom ga ik nooit naar het buitenland rond deze tijd bloedje heet

Link to comment
Share on other sites

Slaap goed Anouk! :huglove:

En van mij mag het ook gerust wat frisser hoor .. heb het alleen niet zo op onweer..

 

 

 

:blush-anim-cl: Dat zou nog eens wat zijn hé .. :roftl:

Komt ie thuis: "weet je.. vind jou niet meer zo leuk .. Air Traffic is leuker .."

 

:roftl: Arme Mika..

 

aa das zou sneu zijn arme mika

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

9841994.jpg

 

Ik weet die foto nog net zo niet

beetje dubieus:shocked:

 

hey ik ga ECHT slapen.

Trusten allemaal, slaap lekker!

Tot morgen!

 

Okee, ALS dat gebeurd weet je wat je moet doen he! :mf_rosetinted:

 

 

Op de taxi linea recta naar Bianca (dit meisje)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy