Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Ik zal het 'm laten weten als ie belt :wink2:

 

Omdat ik alleen was? :roftl:

Neen, geen idee eigenlijk .. dat weer zal er wel mee te maken gehad hebben ja, veel te warm ..

 

Ja graag, we zitten maar te wachten en te wachten..... Doe je m ook de groetjes van ons? Mica heeft hier nog een paar dingen van m liggen, of hij die binnenkort even op kan komen halen:bleh:

 

Ja alleen zijn is niet altijd fijn he? Hoop dat ie heel snel na de tour weer terug is voor je, dat zou betekenen dat ie bijna thuiskomt :thumb_yello:

Maar die hitte is inderdaad knap irritant he? Hierbinnen is het nu al 26,6 graden, en dat terwijl dit een koeler huis is dan het vorige....:boxed:

Wordt lekker bij Gerard, die slaapt in een slecht geïsoleerd huis (nouja de bovenverdieping dan) onder een plat dak. Daar smelt je gewoon weg met dit weer:boxed::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Knap dat je het nog hebt gered:thumb_yello:

 

Vind dat zelf ook wel knap eigk...heb alleen nu echt geen ontbijt gehad en voor de zaterdag is zoiets WEL belangrijk!

Dus heb nu balisto gehad en 2 stroopwafels:blush-anim-cl:

Hopelijk dat ik direct na het werk wat te eten kan scoren..

 

En dat sticker magazine kan ik echt niet vinden, hoe ziet die eruit?

 

Nouja... je zal het weekend vast wel overleven! :naughty: En ik ook wel hoor, ik ga straks even winkelen en daarna naar mn ouders die ik al weken niet meer gezien heb! (volgens mij sinds Werchter niet meer :tears: ).

En ik kreeg gisteravond te horen dat meneer morgen (vanavond dus) een etentje heeft, dat was ie even vergeten te melden... maar stiekem wist ik dat vorige week dus al... :mf_rosetinted: (zij is daar ook namelijk...:sneaky2:)

 

 

Wat een ramp!Wat stond er in dat smsje dan? Ooooo mannen zijn echt de meest verschrikkelijke wezens!

 

Ik heb pauze numero uno...vandaag heb ik de volgende skills (echt nie normaal)

Moves, changes, billing, credit and collections, koopbox...AHHH!!

Hopelijk gaat zo iedereen de zon in en ist weer lekker rustig hahaha

Link to comment
Share on other sites

Wat een ramp!Wat stond er in dat smsje dan? Ooooo mannen zijn echt de meest verschrikkelijke wezens!

 

Vind je het erg als ik hier even niet meer over praat? :blush-anim-cl:

Ik praat liever over de komende modder-blog van Mika! :naughty:

 

 

Ik ga nu ontbijten (:bleh:) en vaak als ik ga eten heeft Mika wel iets geupload, dus wie weet...

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ja graag, we zitten maar te wachten en te wachten..... Doe je m ook de groetjes van ons? Mica heeft hier nog een paar dingen van m liggen, of hij die binnenkort even op kan komen halen:bleh:

 

Ja alleen zijn is niet altijd fijn he? Hoop dat ie heel snel na de tour weer terug is voor je, dat zou betekenen dat ie bijna thuiskomt :thumb_yello:

Maar die hitte is inderdaad knap irritant he? Hierbinnen is het nu al 26,6 graden, en dat terwijl dit een koeler huis is dan het vorige....:boxed:

Wordt lekker bij Gerard, die slaapt in een slecht geïsoleerd huis (nouja de bovenverdieping dan) onder een plat dak. Daar smelt je gewoon weg met dit weer:boxed :thumbdown

 

Zal ik doen :mf_rosetinted:

En wat dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :bleh:

 

Achja, nog een paar daagjes :wink2:

Het grootste probleem is eigenlijk gewoon dat ie een beetje heel erg ver weg zit nu ...

 

Nou, zo ver zijn we hier gelukkig nog niet geraakt, maar toch ..

En dat is wel goed voor je? Zo'n huis met zo'n warmte? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Vind je het erg als ik hier even niet meer over praat? :blush-anim-cl:

Ik praat liever over de komende modder-blog van Mika! :naughty:

 

 

Ik ga nu ontbijten (:bleh:) en vaak als ik ga eten heeft Mika wel iets geupload, dus wie weet...

:bye:

 

Ik wil ook modder, maar zie alleen een meisje:shocked:

waar gaat die video over???????????

 

Anyway ik moet terug naar werkplek!!tot straks

Link to comment
Share on other sites

Wat is dat voor video in zijn blog?Chatting with lollipopgirl?

Of zit ik nu op de verkeerde pagina?

:shocked:

 

IK HEB GEEN GELUID HIER!!

 

Gaat gewoon over een wiskundeleerkracht van haar .. dat die niet lief tegen haar is en dan zegt Mika dat die wel lief tegen haar moet zijn :bleh:

 

Ik ga nu ontbijten (:bleh:) en vaak als ik ga eten heeft Mika wel iets geupload, dus wie weet...

:bye:

 

Eet ze :wink2:

En wie weet :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik praat liever over de komende modder-blog van Mika! :naughty:

MODDERBLOG....KOM MAAR, WE WACHTEN OP JE :mf_rosetinted:

 

Zal ik doen :mf_rosetinted

En wat dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :bleh

 

Achja, nog een paar daagjes :wink2

Het grootste probleem is eigenlijk gewoon dat ie een beetje heel erg ver weg zit nu ...

 

Nou, zo ver zijn we hier gelukkig nog niet geraakt, maar toch ..

En dat is wel goed voor je? Zo'n huis met zo'n warmte? :boxed

 

Tuurlijk mag jij nieuwsgierig zijn. Het is een cd'tje met wat demootjes voor de nieuwe cd. Stel dat die kwijtraakt, uitlekt ofzo.....Heb hem goed opgeborgen hoor want stel dat mn broertje de cdspeler ineens aanzet als die cd erin zou zitten.....Moest maar niet he? Verder een tamagotchi alhoewel ik denk dat jij die niet erg zal missen, een schrift met wat aantekeningen en een paar kledingsstukken. Vraag me ook niet waarom die hier liggen....Oja, en zn NintendoDS:thumb_yello:

 

Nou het is toch overal warm, kom er toch niet onderuit. Maar ik moet me wel heel koest houden inderdaad met dit weer want ik heb nu meer moeite om lucht te krijgen. Als ik me teveel inspan zakt mn saturatie snel. Dus kan ik niet opruimen, stofzuigen, rattenkooien doen......Jammer hoor:bleh:

Link to comment
Share on other sites

goeiemiddag :mf_rosetinted:

 

wat heb ik toch een hekel aan die bid assistent op ebay :thumbdown:

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Hoezo?

 

 

 

 

 

 

 

Goh, mijn vader vindt Air Traffic niks .. wat een verassing :roftl:

Nu is het eens niet Mika, nu is het ook weer niet goed :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

goeiemiddag :mf_rosetinted:

 

wat heb ik toch een hekel aan die bid assistent op ebay :thumbdown:

 

*shakes hand* Irritant is die he?

Goeiedmiddag trouwens....

Waarop ben je aan het bieden? Ik ben er uit veiligheidsoverwegingen even een tijdej weggebleven, maar het wordt toch weer eens tijd om eens te zoeken naar wat leuke spulletjes:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goh, mijn vader vindt Air Traffic niks .. wat een verassing :roftl:

Nu is het eens niet Mika, nu is het ook weer niet goed :sneaky2:

 

:roftl::roftl:

Wat klinkt dat toch bekend!! Ik had vorige week Sigur Ros opstaan, toen was t ook van "is het die ene giller (:sneaky2:) niet dan krijgen we de volgende wel. En wat is dat voor een belachelijke taal?":roftl:

Link to comment
Share on other sites

MODDERBLOG....KOM MAAR, WE WACHTEN OP JE :mf_rosetinted

 

Tuurlijk mag jij nieuwsgierig zijn. Het is een cd'tje met wat demootjes voor de nieuwe cd. Stel dat die kwijtraakt, uitlekt ofzo.....Heb hem goed opgeborgen hoor want stel dat mn broertje de cdspeler ineens aanzet als die cd erin zou zitten.....Moest maar niet he? Verder een tamagotchi alhoewel ik denk dat jij die niet erg zal missen, een schrift met wat aantekeningen en een paar kledingsstukken. Vraag me ook niet waarom die hier liggen....Oja, en zn NintendoDS:thumb_yello:

 

Nou het is toch overal warm, kom er toch niet onderuit. Maar ik moet me wel heel koest houden inderdaad met dit weer want ik heb nu meer moeite om lucht te krijgen. Als ik me teveel inspan zakt mn saturatie snel. Dus kan ik niet opruimen, stofzuigen, rattenkooien doen......Jammer hoor:bleh:

 

Geobsedeerde mensen :roftl:

 

Ow ja, dat is dan wel handig als dat allemaal weer terug naar hier komt .. Alhoewel ik niet wist da di tamagotchi weg was .. Maar het verklaart wel waarom ik mijn NinentoDS niet meer vind (niet van hem, van mij :sneaky2::roftl:). Maaruhm .. Mica mag het ook altijd langsbrengen hoor :wink2:

 

Ohja, dat is natuurlijk vreselijk jammer :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl::roftl:

Wat klinkt dat toch bekend!! Ik had vorige week Sigur Ros opstaan, toen was t ook van "is het die ene giller (:sneaky2:) niet dan krijgen we de volgende wel. En wat is dat voor een belachelijke taal?":roftl

 

Het is toch vreselijk hé ..

Hij begon ze ookal na te doen, net zoals hij bij Mika altijd doet .. gewoon omdat die af en toe ook wat hoger zingt (niet dat die daar zo goed in is als Mika, maar kom :roftl:).

 

Wou eigenlijk vandaag de cd gaan halen (ookal is die oud, betekent ook dat die goedkoop is :bleh:) maar weet niet of dat nu nog zo'n goed idee is :roftl: En het is ook zo warm :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

*shakes hand* Irritant is die he?

Goeiedmiddag trouwens....

Waarop ben je aan het bieden? Ik ben er uit veiligheidsoverwegingen even een tijdej weggebleven, maar het wordt toch weer eens tijd om eens te zoeken naar wat leuke spulletjes:mf_rosetinted:

 

Niet op spulletjes gaan bieden waar ik op geboden heb hé :no:

Link to comment
Share on other sites

Hellow :mf_rosetited:

 

Hoezo?

 

 

 

 

 

 

 

Goh, mijn vader vindt Air Traffic niks .. wat een verassing :rotl:

Nu is het eens niet Mika, nu is het ook weer niet goed :snek2:

 

Bienie :mf_rosetinted:

Omdat ik dan bijvoorbeeld 4 euro op iets bied, en dan kan een ander 5 bieden..maar instellen dat ie er maximaal 10 aan wil besteden.

Dus ik krijg een berichtje 'you've been outbid' en ik ga 5.50 bieden, dan staat er gelijk weer 'you've been outbid' en dan moet je steeds meer en meer bieden om boven die 10 euro uit te komen. Maar je kan niet zien hoeveel een ander er maximaal aan wil besteden, en uit frustratie ga je dan maar bieden bieden bieden totdat je er ineens boven zit..en dan blijkt dat je je eerste bod verdrievoudigt hebt :blink::thumbdown:

 

*shakes hand* Irritant is die he?

Goeiedmiddag trouwens....

Waarop ben je aan het bieden? Ik ben er uit veiligheidsoverwegingen even een tijdej weggebleven, maar het wordt toch weer eens tijd om eens te zoeken naar wat leuke spulletjes:mf_rosetined:

 

 

Hee

 

inderdaad echt gruwelijk irritant, en ik laat me dan helemaal opfocken zeg maar...dus ga bieden bieden bieden...en dan ben je ineens weer nr 1 maar wel met een gigantisch hoog bod :thumbdown:

 

Ik ben aan het bieden op - 190238288175 en op 190238289221.

en heb net deze twee gewonnen, d197_1.JPG en 476f_1.JPG

 

die laatste 2 heb ik voor .99 cent per stuk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nice.

 

Ik heb van de week een kopie van deze 3 gekocht maar niet op ebay:

Mika - Live from Koko Londen 22-02-2007 BOOT PRO 10

Mika - BBC Radio 1 Big Weekend Moor Park, Preston 19& 20-05-2007 BOOT PRO 10

Mika - Live at Glastonbury 24-06-2007 BOOT PRO 10

Link to comment
Share on other sites

Bienie :mf_rosetinted:

Omdat ik dan bijvoorbeeld 4 euro op iets bied, en dan kan een ander 5 bieden..maar instellen dat ie er maximaal 10 aan wil besteden.

Dus ik krijg een berichtje 'you've been outbid' en ik ga 5.50 bieden, dan staat er gelijk weer 'you've been outbid' en dan moet je steeds meer en meer bieden om boven die 10 euro uit te komen. Maar je kan niet zien hoeveel een ander er maximaal aan wil besteden, en uit frustratie ga je dan maar bieden bieden bieden totdat je er ineens boven zit..en dan blijkt dat je je eerste bod verdrievoudigt hebt :blink::thumbdown:

 

Ik ben aan het bieden op - 190238288175 en op 190238289221.

en heb net deze twee gewonnen, d197_1.JPG en 476f_1.JPG

 

die laatste 2 heb ik voor .99 cent per stuk :naughty

 

Ow, gezellig :thumbdown:

 

En je bent weer goed bezig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Gaat gewoon over een wiskundeleerkracht van haar .. dat die niet lief tegen haar is en dan zegt Mika dat die wel lief tegen haar moet zijn :bleh:

 

 

 

 

Eet ze :wink2:

En wie weet :bleh:

 

IK WIL OOK MIKA OP MIJN MSN MET WEBCAM!!

Link to comment
Share on other sites

Nice.

 

Ik heb van de week een kopie van deze 3 gekocht maar niet op ebay:

Mika - Live from Koko Londen 22-02-2007 BOOT PRO 10

Mika - BBC Radio 1 Big Weekend Moor Park, Preston 19& 20-05-2007 BOOT PRO 10

Mika - Live at Glastonbury 24-06-2007 BOOT PRO 10

 

die eerste 2 heb ik ook, van marktplaats toevallig? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Geobsedeerde mensen :roftl

 

Ow ja, dat is dan wel handig als dat allemaal weer terug naar hier komt .. Alhoewel ik niet wist da di tamagotchi weg was .. Maar het verklaart wel waarom ik mijn NinentoDS niet meer vind (niet van hem, van mij :sneaky2:roftl). Maaruhm .. Mica mag het ook altijd langsbrengen hoor :wink2

 

Ohja, dat is natuurlijk vreselijk jammer :bleh

Gepassioneerd was het he?

 

Ik denk niet dat Mica t langs komt brengen aangezien hij zn rijbewijs kwijt is. Heeft een beetje te hard gereden. En met het OV gaat hij echt niet hoor. Anders kom ik wel eens langs joh, of ik neem t mee naar de Efteling:thumb_yello:

Het is toch vreselijk hé ..

Hij begon ze ookal na te doen, net zoals hij bij Mika altijd doet .. gewoon omdat die af en toe ook wat hoger zingt (niet dat die daar zo goed in is als Mika, maar kom :roftl).

 

Wou eigenlijk vandaag de cd gaan halen (ookal is die oud, betekent ook dat die goedkoop is :bleh) maar weet niet of dat nu nog zo'n goed idee is :roftl: En het is ook zo warm :thumbdown

Niets van aantrekken joh, gewoon kopen. Meestal als ouders iets slecht vinden betekent het juist dat je goed zit:thumb_yello:

Niet op spulletjes gaan bieden waar ik op geboden heb hé :no:

Ik weet niet waar jij op geboden hebt? Ik ga me weer eens uitleven op de Trollbeads denk ik:naughty:

 

die laatste 2 heb ik voor .99 cent per stuk :naughty

Gaaf zeg, gefeliciteerd:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy