Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl::roftl:

Zie je wel, die jongen daarboven leidt me zo ongelooflijk af :mf_rosetinted:

 

Ik zal eens vergelijken.

 

Tss, geen karakter.. :bleh:

 

Zoooooooooooo wat is het hier stil! :roftl:

iedereen in een andere thread? :fisch:

 

Neen, ik zat met het gifje te klooien speciaal voor jou ..

Maar het zal toch voor een andere keer zijn, heb daar echt de originele video voor nodig en laat die nu net moeilijk doen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Neen, ik zat met het gifje te klooien speciaal voor jou ..

Maar het zal toch voor een andere keer zijn, heb daar echt de originele video voor nodig en laat die nu net moeilijk doen :thumbdown:

 

Ooooh thanks! :wub2:

Nouja, helaas anders! Niks aan te doen, computers willen gewoon wel es lastig doen! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh thanks! :wub2:

Nouja, helaas anders! Niks aan te doen, computers willen gewoon wel es lastig doen! :thumbdown:

 

Misschien morgen ofzo :wink2:

 

Jaaaaaa *zucht*

 

JCGE is :wub2::wub2::wub2:

En het is niet alleen dat nummer, want bij die van Amsterdam heb ik dat zo niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Misschien morgen ofzo :wink2:

 

 

 

JCGE is :wub2::wub2::wub2:

En het is niet alleen dat nummer, want bij die van Amsterdam heb ik dat zo niet :roftl:

 

Ik hoop t! :naughty:

 

 

Bij JCGE in Amsterdam moet ik altijd een beetje lachen als ie vrijwel accentloos "Laat je horen" schreeuwt! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop t! :naughty:

 

 

Bij JCGE in Amsterdam moet ik altijd een beetje lachen als ie vrijwel accentloos "Laat je horen" schreeuwt! :roftl:

 

Ik vind dat hij in Amsterdam eigenlijk best wel veel schreeuwt .. al dan niet duidelijk verstaanbaar :roftl: .. Was me eigenlijk zo niet opgevallen toen ik daar stond .. Veel nederlands vind ik ..

 

(niet dat dat erg is hoor :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Misschien morgen ofzo :wink2:

 

 

 

JCGE is :wub2::wub2::wub2

En het is niet alleen dat nummer, want bij die van Amsterdam heb ik dat zo niet :roftl:

 

Nee, heb ik ook niet zo. Hij is zo heerlijk ondeugend in deze. En dat plagen van Saranayde :wub2:

Als ik lang genoeg van het forum af kan blijven zal ik 'm nog eens omzetten, voor gebruik op m'n mobiel. Alhoewel, dat gaat misschien wel heel erg ver. :blink: Nee, ik doe het gewoon een keer :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat hij in Amsterdam eigenlijk best wel veel schreeuwt .. al dan niet duidelijk verstaanbaar :roft: .. Was me eigenlijk zo niet opgevallen toen ik daar stond .. Veel nederlands vind ik ..

 

(niet dat dat erg is hoor :bleh)

 

Haha, ja ik vind dat zo leuk! :wub2:

En ja, okee, als ik MI hoor op mn mp3-speler zit/loop/sta ik met zo'n grijns :biggrin2:, waar ik dan ook ben! :roftl:

 

Nee, heb ik ook niet zo. Hij is zo heerlijk ondeugend in deze. En dat plagen van Saranayde :wub2:

Als ik lang genoeg van het forum af kan blijven zal ik 'm nog eens omzetten, voor gebruik op m'n mobiel. Alhoewel, dat gaat misschien wel heel erg ver. :blink: Nee, ik doe het gewoon een keer :wink2:

 

Hahaha leuk he, zo'n gesprek met jezelf! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Seg, even tussendoor ..

 

Ligt dat aan mij of kijkt ie hier best wel redelijk in de camera?

w61borderno1.jpg

 

Ja, waarschijnlijk kijkt ie hier boos naar jou, omdat je alles aan t opnemen bent! Tut tut! :blink:

 

 

 

ojaaa, hier keek ie ook in mijn camera! :wub2:

f20f9c3b.jpg

Charming....

Link to comment
Share on other sites

Maar wat een mooie droom is dat dan :naughty:

 

Ja ok .. (alhoewel, bij die eerste .. :roftl:)

Maar ik vraag me nu toch wel af of dat gewoon zo is, of dat ik hier echt bijna aan het slapen ben waardoor ik dat soort dingen zie.. :blush-anim-cl::roftl:

 

Haha, ja ik vind dat zo leuk! :wub2

En ja, okee, als ik MI hoor op mn mp3-speler zit/loop/sta ik met zo'n grijns :biggrin2:, waar ik dan ook ben! :roftl:

 

Haha ja :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, waarschijnlijk kijkt ie hier boos naar jou, omdat je alles aan t opnemen bent! Tut tut! :blink:

 

 

 

ojaaa, hier keek ie ook in mijn camera! :wub2

f20f9c3b.jpg

Charming....

 

:blink::boxed::tears::crybaby:

 

Die is gewoon ontzettend leuk .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja ok .. (alhoewel, bij die eerste .. :roftl:)

Maar ik vraag me nu toch wel af of dat gewoon zo is, of dat ik hier echt bijna aan het slapen ben waardoor ik dat soort dingen zie.. :blush-anim-cl::roftl:

 

Haha ja :biggrin2:

 

Bij die eerste lijkt ie inderdaad recht in de camera te kijken. Misschien keek ie naar je hoofddeksel :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, als ie op zo'n manier boos naar je kijkt, kan je m niet serieus nemen toch?! :lmao:

 

Nou .. maybe .. maar ik prefereer toch een andere manier van kijken hoor :roftl:

 

Bij die eerste lijkt ie inderdaad recht in de camera te kijken. Misschien keek ie naar je hoofddeksel :wink2:

 

Joepie .. net wat ik wilde horen :blink:

 

Dank je :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy