Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Haha de willekeur! :roftl:

Ook niet een cd of dvd winnen ofzo... :naughty:

 

Nee, ik had een hoofdprijs. :roftl:

 

Maar t kwam wel mooi uit. Ik had nl voor mn verjaardag een blender gekregen, maar die deed t niet. (En er kwam rook uit. :blink:) Dus hopelijk doet deze t wel. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, ik had een hoofdprijs. :roftl:

 

Maar t kwam wel mooi uit. Ik had nl voor mn verjaardag een blender gekregen, maar die deed t niet. (En er kwam rook uit. :blink:) Dus hopelijk doet deze t wel. :biggrin2:

 

Hahaha dat was de hoofdprijs? :lmfao:

 

Dat er rook uitkwam lijkt me niet helemaal de bedoeling :naughty:

 

Maar, ja, ik heb ook een blender, maar gebruik m werkelijk nooit! Waarvoor gebruik jij m dan?

 

Pff, denk niet dat er gifjes gaan komen vandaag ... :sneaky2:

 

:tears:

Helaasch!

Link to comment
Share on other sites

Hahaha dat was de hoofdprijs? :lmfao

 

Dat er rook uitkwam lijkt me niet helemaal de bedoeling :naughty:

 

Maar, ja, ik heb ook een blender, maar gebruik m werkelijk nooit! Waarvoor gebruik jij m dan?

 

Ja, dat was geloof ik een van de hoofdprijzen. :roftl:

 

Nee, en hij mixte ook nog eens niets. Hij duwde alles alleen maar naar de zijkant. :doh:

 

Nou, ik had m dus gekregen en wilde er smoothies en milkshakes mee gaan maken. Maar dat vond die blender dus niet zo'n goed plan. :naughty:

Morgen: nieuwe blender, nieuwe kansen! :roftl:

 

Avond dames :bye: Lekker druk hier!

 

Haaaai! :biggrin2:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat was geloof ik een van de hoofdprijzen. :roftl:

 

Nee, en hij mixte ook nog eens niets. Hij duwde alles alleen maar naar de zijkant. :doh:

 

Nou, ik had m dus gekregen en wilde er smoothies en milkshakes mee gaan maken. Maar dat vond die blender dus niet zo'n goed plan. :naughty:

Morgen: nieuwe blender, nieuwe kansen! :roftl:

 

Ik vind het maar willekeurig.. voor een muziekwinkel tenminste! :naughty:

 

Lekker hoor, smoothies en milkshakes, maar ik ben echt te lui om dat zelf te maken... (iig het schoonmaken enzo, daar heb ik echt een pesthekel aan :blush-anim-cl:) dus meestal koop ik dat kant-en-klaar! Shame on me!

Link to comment
Share on other sites

 

 

:roftl:

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :roftl:

 

Briljantie, echt. :naughty:

 

Ik vind het maar willekeurig.. voor een muziekwinkel tenminste! :naughty:

 

Lekker hoor, smoothies en milkshakes, maar ik ben echt te lui om dat zelf te maken... (iig het schoonmaken enzo, daar heb ik echt een pesthekel aan :blush-anim-cl:) dus meestal koop ik dat kant-en-klaar! Shame on me!

 

Vond ik ook ja. Volgens mij vonden alle toeristen t trouwens ook wel grappig dat ik in die bak moest gaan staan om die ballen te vangen. :roftl:

 

Ja, ik koop ze dus ook altijd, maar het is dus mijn voornemen (als de blender mee wil werken), om ze zelf te gaan maken.

Het schoonmaken zie ik wel tegenop ja...

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat was geloof ik een van de hoofdprijzen. :roftl:

 

Nee, en hij mixte ook nog eens niets. Hij duwde alles alleen maar naar de zijkant. :doh:

 

Nou, ik had m dus gekregen en wilde er smoothies en milkshakes mee gaan maken. Maar dat vond die blender dus niet zo'n goed plan. :naughty:

Morgen: nieuwe blender, nieuwe kansen! :roftl:

 

Gefeliciteerd :yay: Fijn dat ie ook van pas komt. Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iets gewonnen: een pak koffie. En ik drink alleen thee :naughty:

 

Ik niet, ik probeer te voorkomen dat ik dadelijk met iets ga gooien :sneaky2:

 

 

?????

Link to comment
Share on other sites

Vond ik ook ja. Volgens mij vonden alle toeristen t trouwens ook wel grappig dat ik in die bak moest gaan staan om die ballen te vangen. :roftl:

 

Ja, ik koop ze dus ook altijd, maar het is dus mijn voornemen (als de blender mee wil werken), om ze zelf te gaan maken.

Het schoonmaken zie ik wel tegenop ja...

 

Heb je een foto? :naughty:

 

 

Goed voornemen! :mf_rosetinted: en alvast succes met schoonmaken! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

?????

 

Ja, ik wilde even snel een gifje maken .. wanneer ben ik daaraan begonnen, een dik half uur geleden? Normaal maak ik dat op 5 minuten ofzo ..

 

Tegen dat het af is ben ik volledig offtopic :tears:

Link to comment
Share on other sites

 

 

:roftl:

 

Hij is goed!

 

Ja, ik wilde even snel een gifje maken .. wanneer ben ik daaraan begonnen, een dik half uur geleden? Normaal maak ik dat op 5 minuten ofzo ..

 

Tegen dat het af is ben ik volledig offtopic :tears:

 

Ik wacht geduldig af.

Link to comment
Share on other sites

Gefeliciteerd :yay: Fijn dat ie ook van pas komt. Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iets gewonnen: een pak koffie. En ik drink alleen thee :naughty

 

Thanx! :biggrin2:

 

Lol!

 

Ik win normaal ook nooit iets (alleen als kind weleens iets met een kleurwedstrijd ofzo).

Dit ging met kraskaarten, en vreemdgenoeg had ik vandaag op de kaarten die ik kreeg op bijna allemaal prijs (in dit geval: heel veel korting). ^^

Misschien heb ik voortaan meer geluk. :mf_rosetinted:

 

Heb je een foto? :naughty

 

 

Goed voornemen! :mf_rosetinted: en alvast succes met schoonmaken! :bleh:

 

Daarvan niet, maar helaas komt er (is er nog niet) wel een foto op de site van mij met mn blender... :shocked:

 

Thanx. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy