Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha, ik ook. Ik dacht dat het wel iets drukker zou zijn. Dan moeten wij het maar samen gezellig maken.

Hoe was jou dag?

 

Uhm .. saai .. Valt echt niet veel over te vertellen :roftl:

Die van jou?

 

Hallooww..

 

Hoi :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hard gewerkt en veel geregeld vandaag. Gisteren had mijn hond (mijn kind) ineens heel erg veel pijn en dus is ze een middagje opgenomen geweest bij de dierenarts. Vreselijk:sad:Zondag was er nog niets aan de hand, toen heeft ze Anouk nog uitgebreid staan knuffelen.

Vandaag gaat het wel beter met haar, maar dat is vanwege de pijnstilling. Volgende week gaan we voor een grondig onderzoek.

Link to comment
Share on other sites

Hard gewerkt en veel geregeld vandaag. Gisteren had mijn hond (mijn kind) ineens heel erg veel pijn en dus is ze een middagje opgenomen geweest bij de dierenarts. Vreselijk:sad:Zondag was er nog niets aan de hand, toen heeft ze Anouk nog uitgebreid staan knuffelen.

Vandaag gaat het wel beter met haar, maar dat is vanwege de pijnstilling. Volgende week gaan we voor een grondig onderzoek.

 

:sad: En ze hebben nog geen idee wat er aan de hand is?

Link to comment
Share on other sites

Alles ok .. Met jou?

 

Gaat wel.

 

 

Hard gewerkt en veel geregeld vandaag. Gisteren had mijn hond (mijn kind) ineens heel erg veel pijn en dus is ze een middagje opgenomen geweest bij de dierenarts. VreselijkZondag was er nog niets aan de hand, toen heeft ze Anouk nog uitgebreid staan knuffelen.

Vandaag gaat het wel beter met haar, maar dat is vanwege de pijnstilling. Volgende week gaan we voor een grondig onderzoek.

 

Ik hoop dat het snel beter gaat met je hond :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:sad: En ze hebben nog geen idee wat er aan de hand is?

 

Gaat wel.

 

 

 

 

Ik hoop dat het snel beter gaat met je hond :huglove:

 

Nee, ze hebben opgemerkt dat ze pijn in haar nek had en dat ze erg sloom was. En dat voor een actieve hond die zo'n 3 uur per dag wandeld. (en dan echt actief is, apporteren etc) Verder leek er niets pijnlijks, maar het zit me niet lekker.

 

Dank je wel, ik hoop het ook. Ik ben benieuwd of ze volgende week iets vinden. Gelukkig zijn we verzekerd voor Faith.

Link to comment
Share on other sites

Nee, ze hebben opgemerkt dat ze pijn in haar nek had en dat ze erg sloom was. En dat voor een actieve hond die zo'n 3 uur per dag wandeld. (en dan echt actief is, apporteren etc) Verder leek er niets pijnlijks, maar het zit me niet lekker.

 

Dank je wel, ik hoop het ook. Ik ben benieuwd of ze volgende week iets vinden. Gelukkig zijn we verzekerd voor Faith.

 

Dan maar hopen dat ze precies vinden wat er aan de hand is :wink2:

 

Volgens mij heeft die van mij dat ook eens gehad, of zoiets in die aard toch. Is wel jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, weet niet meer precies wat er was (:blush-anim-cl:) maar ze kon ook ineens niet meer springen (op de zetel bv.) en dat soort dingen, toen zat er ook wat in haar nek of rug .. Maar met pijnstillers enzo is dat gewoon weer over gegaan :original:

 

Dus misschien (hopelijk) valt het wel mee en heeft ze gewoon een spier(tje) verrokken ofzo :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dan maar hopen dat ze precies vinden wat er aan de hand is :wink2:

 

Volgens mij heeft die van mij dat ook eens gehad, of zoiets in die aard toch. Is wel jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, weet niet meer precies wat er was (:blush-anim-cl:) maar ze kon ook ineens niet meer springen (op de zetel bv.) en dat soort dingen, toen zat er ook wat in haar nek of rug .. Maar met pijnstillers enzo is dat gewoon weer over gegaan :original:

 

Dus misschien (hopelijk) valt het wel mee en heeft ze gewoon een spier(tje) verrokken ofzo :wink2:

 

Ik hoor volgende week inderdaad liever dat ik me gewoon teveel zorgen maak en dat het allemaal meevalt, maar in de tussentijd....

Faith is echt mijn alles.

 

Zeeleeuwenshow.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik hoor volgende week inderdaad liever dat ik me gewoon teveel zorgen maak en dat het allemaal meevalt, maar in de tussentijd....

Faith is echt mijn alles.

 

Zeeleeuwenshow.jpg

 

Leuk beestje :original:

Zal wel goedkomen :wink2: En indien niet (je weet het natuurlijk nooit) dan kom je daar uiteindelijk ook wel door.. ik weet waar ik het over heb :wink2:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik was in slaap gevallen! :naughty:

En ik heb weer gtst gekeken! :blush-anim-cl::fisch:

 

Ja goed hoor, alleen een beetje moe dus! :bleh:

Hoe is het met jou?

 

Tssssssssssss ... :bleh:

 

Goed .. ben vandaag errug nuttig (ahum) bezig geweest :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tssssssssssss ... :bleh:

 

Goed .. ben vandaag errug nuttig (ahum) bezig geweest :naughty:

 

Niet dus? :roftl:

Wanneer ga je weer iets nuttigs beginnen dan? :fisch: Ennieweej, als jij er niet was, dan was deze thread helemaal dood, dus dat vind ik al aardig nuttig! :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Niet dus? :roftl

Wanneer ga je weer iets nuttigs beginnen dan? :fisch: Ennieweej, als jij er niet was, dan was deze thread helemaal dood, dus dat vind ik al aardig nuttig! :lol3:

 

Jawel hoor :mf_rosetinted:

Ligt er alleen aan wat je onder nuttig verstaat :roftl:

 

Maar heb ook intessante dingen gedaan..

Heb mijn kamer een klein beetje heringericht :biggrin2:

En ik heb 10 gifjes en 22 screenshots gemaakt :biggrin2:

 

Allé, vind ik toch interessant :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jawel hoor :mf_rosetinted:

Ligt er alleen aan wat je onder nuttig verstaat :roftl:

 

Maar heb ook intessante dingen gedaan..

Heb mijn kamer een klein beetje heringericht :biggrin2:

En ik heb 10 gifjes en 22 screenshots gemaakt :biggrin2:

 

Allé, vind ik toch interessant :bleh:

 

Oeh! Dat is interessant! :das:

Heb je die al ergens geplaatst dat ik t gemist heb, offeh??

 

Ooooh scheiss, that reminds me! Ik moet nog foto's laten ontwikkelen van Amsterdam en Werchter! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Oeh! Dat is interessant! :das:

Heb je die al ergens geplaatst dat ik t gemist heb, offeh??

 

Ooooh scheiss, that reminds me! Ik moet nog foto's laten ontwikkelen van Amsterdam en Werchter! :fisch:

 

Neen, heb op jouw gewacht :mf_rosetinted:

Maar het zou leuker zijn als zeker Kaatje & Anouk er ook waren (en voor de rest mag iedereen komen natuurlijk).. :boxed:

 

Oooooooooooooooh :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy