Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga eens richting bedje .. denk dat Mika hier iets teveel meegelezen heeft, hij kijkt ondeugend.. :naughty:

 

:roftl:

 

Tot morgen ...

 

Beetje laat, ik kom zoals gewoonlijk niet al te vroeg hier binnen zetten, maar ik zou zeggen veel plezier! Tem hem, dat kun je best!!

Slaap lekker en ik denk er morgen wat eerder te zijn...

Tot snel!!

:huglove:

 

@ Jose: Ik kan mn huisdieren ook gewoon massaal hier dumpen natuurlijk, maar of ik daar echt zin in heb.....Er is al een topic, denk dat ik dat maar eens ga spammen. Chicken tonight:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Beetje laat, ik kom zoals gewoonlijk niet al te vroeg hier binnen zetten, maar ik zou zeggen veel plezier! Tem hem, dat kun je best!!

Slaap lekker en ik denk er morgen wat eerder te zijn...

Tot snel!!

:huglove:

 

@ Jose: Ik kan mn huisdieren ook gewoon massaal hier dumpen natuurlijk, maar of ik daar echt zin in heb.....Er is al een topic, denk dat ik dat maar eens ga spammen. Chicken tonight:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Ik hoop dat je je morgen een in ieder geval een klein beetje beter voelt, meis. Het zou toch eens fijn zijn als je nu eindelijk vooruit zou gaan. Ik mis je hier.

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat je je morgen een in ieder geval een klein beetje beter voelt, meis. Het zou toch eens fijn zijn als je nu eindelijk vooruit zou gaan. Ik mis je hier.

 

Nou weet je, ik ga door een behoorlijk diep dal op het moment, heb veel slechte resultaten terug en ik houd persoonlijk enorm van struisvogels (kop in t zand en t probleem bestaat niet!:thumb_yello:) maar als een gerenommeerde arts uit een enorm groot Academisch ziekenhuis dus gewoon tegen je zegt dat ie zich rotgeschrokken is van jouw longen, dan gaat dat struisvogelen even niet meer en dan komen de dingen even te dicht bij....

Moet woensdag een nieuwe gastro ondergaan, ze hebben dingen gezien die op een portale of pulmonale hypertensie (dus dat de druk in je lever-of longaders veel te hoog is met alle gevolgen van dien.....) kunnen wijzen en moeten om dat te bevestigen dan wel (of nee eigenlijk gewoon om t....)uit te sluiten moeten ze mn slokdarm en maag nogmaals beoordelen. Dus dat wordt weer dolle boel. Vraag een roesje, dan boeit het me achteraf niet meer zo erg en dan valt t misschien mee...

 

Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling hiervan op te gaan knappen. Het is gebleken dat mijn immunoglobulines al die jaren lang structureel te laag zijn gedoseerd...Wie weet hoe goed het was gegaan als ze dat gewoon volgens de laatste medische richtlijnen hadden gegeven. Maarja, dat is achteraf en daar koop je niets voor.... Ik zie wel waar het schip gaat stranden....Vast in een veiligere haven dan waar ik nu lig....:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Lieverds, ik ga ook slapen!!

Weltrusten!

:huglove:

 

Slaap lekker lief zusje!

Ik zie je morgen weer, en dan kan ik je vast vertellen dat t allemaal veel beter ging dan vandaag!!

Sweet dreams (legaal nu e, neem het ervan:thumb_yello::naughty::roftl:)

En tot morgen!!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

w61borderno1.jpg

 

:roftl: Om maar even te bewijzen dat ie er op het einde niet meer zo mee kon lachen..

 

:roftl: ge-wel-dig!!!

 

 

ANYBODY OUT HERE?

 

Ben gisteren goed aangekomen, de reis ging prima, op die ene persoon die zich voor de trein gooide na dan :bleh:

Maar deze plannert had dus rekening gehouden met een springert en ik was dan ook precies op tijd aanwezig, want de check in ging net open. Koffertje was 11,7kg dus vandaag ben ik zwaar aan de shop.

Ik lag gisteren rond 22:30u te slapen (Dublin tijd), ik was dus om 7am al wakker en had zoiets: ik ga wat doen!

Eerst wat rondgeslentert en op zoek naar wat eetbaars. Ik had 2 croissantjes, een appeltje, een scone en een miniflesje melk. Ben dat in St Stephen's green gaan oppeuzelen, soms wat aan de duifjes en de meeuwen voeren.

Even tot rust komen. Ben het laatste jaar mezelf flink voorbij gelopen en nu komt dat eruit. Ik wilde dingen plannen, maar heb er geen zin in. Ik wil niks plannen, wel dingen doen, maar niet plannen. Dus morgen als ik een tour wil doen, dan regel ik dat morgen wel.

 

Anyway ik zit in een kamer met iets van 6 kerels, dus ben net een pyama wezen kopen. Ik had een korte broek van Wake Up en een snoopy shirtje, maar hallo...allemaal kerels, dus durfde haast mijn bed niet uit!

Heb dus nu een superleuke lange pyamabroek van Tweety en Sylvester met bijpassend truitje. Het is niet al te warm hier in de kamer, dus iets langs kan best, maar dan durf ik tenminste een beetje onder de deken uit te komen.

Gelukkig waren ze wel rustig vannacht, zover dat kan bij kerels. In ieder geval 2 Duitsers hoorde ik.

Ben niet van plan veel in het hostel te verblijven, dus dat scheelt wel haha.

Komende uren zwaar shoppen en chillen.

 

Oja gisteravond wilde ik curry eten, maar kon geen curry tent vinden, dus het is mac drek geworden:bleh: leek wel alsof dat een plek was voor women alone, want we zaten daar met 4 meiden in ons uppie!

 

Verder is het wel grijs, maar warm. Dus op zich prima te doen! Ik kwam aan in miezerig koel weer en vond dat wat minder, want in Nederland was het weer wel wat beter!

 

Ik ga eens wat mail checken.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ok, got to go again. ofja ik wil graag verder.

Tijd voor Penny's. Paar honderd meter verderop ligt die winkel, echt supergoedkoop en superleuk spul!

YEAH!

Kan niet wachten!!

 

Ben vanavond vast nog wel even hier. Denk dat ik lid wordt hier, dan ist goedkoper.

Mjah ik geef gewoon toe aan de verslaving hoor:wink2:

Blame Mika!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Beetje laat, ik kom zoals gewoonlijk niet al te vroeg hier binnen zetten, maar ik zou zeggen veel plezier! Tem hem, dat kun je best!!

Slaap lekker en ik denk er morgen wat eerder te zijn...

Tot snel!!

:huglove:

 

Noukje!! :huglove:

 

Het was me het nachtje wel :blush-anim-cl::roftl:

 

:roftl: ge-wel-dig!!!

 

 

ANYBODY OUT HERE?

 

*knip*

 

Ik ga eens wat mail checken.:thumb_yello

 

Ja hé :roftl:

 

Ik ben er .. beetje .. :bleh:

 

Super dat je goed aangekomen bent en nog veel plezier!!!

Link to comment
Share on other sites

Ok, got to go again. ofja ik wil graag verder.

Tijd voor Penny's. Paar honderd meter verderop ligt die winkel, echt supergoedkoop en superleuk spul!

YEAH!

Kan niet wachten!!

 

Ben vanavond vast nog wel even hier. Denk dat ik lid wordt hier, dan ist goedkoper.

Mjah ik geef gewoon toe aan de verslaving hoor:wink2:

Blame Mika!:thumb_yello:

 

Waarom niet :mf_rosetinted:

Nog veel plezier! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy