Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yes, it's me :mf_rosetinted:

 

Hoe is het met jou? :bleh:

 

Met mij wel okee, voeten en benen dood.

Gisteravond is vriend van me me komen opzoeken, 2 uur voordat mijn tour ging. Lekker wat bijgekletst bij koffie! Normaal gesproken praatten we bij onder genot van wat alcoholisch. We worden ouder.

Daarna ging mijn tour. Was eigk geen reet aan. Was die Ghost Tour. Niet doen dus...

Magoew was om half 11 ongeveer terug in hostel en mijn kamergenootjes (nog maar 3 heren left) sliepen al:blink:

Dus ben ook bedje in gegaan.

Vanmorgen waren de heren dus eerder dan ik op. Ik heb nog steeds niet gezien of er wat leuks tussen zit!:thumbdown:

Magoew, zijn nog met 4 in de kamer, op 10 persoonskamer. Benieuwd wanneer er nog iemand komt, hopelijk blijft het zo, lekker rustig.

Nah om 8am ben ik dan toch maar opgestaan, het regende buiten. Dus besloten vandaag IN dublin te blijven. En hier wat rond te neuzen naar cultuur en uit te vissen hoe ik morgen op Tara ga komen, en weer terug kom.

 

Na opstaan en omkleden, ben ik weer naar henry st gegaan om verder te shoppen. Een Tesco gevonden (soort van appie hein) en daar wat spullen gekocht die ik in nl niet kan krijgen.

 

Verder heb ik me volledig aangepast aan de dubliners...ik loop vanaf nu dus in joggingbroek. Was maar 7 euro en zit prima. had wat te weinig lange broeken bij me, daar het grijs weer is, wel warm, maar windy, dus beter lange broek...

Iedereen loopt hier in die dingen, dus ach.

 

Heb nu dus zowat de hele koffer vol nieuwe kleren (bh's, sokken, onderbroeken, joggingbroek, pyama's, ...eten). Ben benieuwd hoe ik het allemaal mee ga krijgen, maar ik vind er vast wel wat op:shocked:

 

Anyway dalijk ga ik dus lekker dublin cultureel doen. Zag dat riverdance hier ergens is tot 30 aug, dus eens kijken wat dat kost en waar dat psies is....wel erg toepasselijk!

 

Mjah dublin is wat groter dan ik in gedachten had nog...maar dat komt eigk omdat ik de Noordkant ontdekt heb met shoppen....:blush-anim-cl:

 

Dus

 

hoestie daar?

Link to comment
Share on other sites

Klinkt leuk allemaal :original:

Hier is het wel ok .. gisteren nog wat foto'tjes enzo laten zien :bleh:

 

Maar ik moet er weer vandoor .. Ben er vanavond wel weer maar jij waarschijnlijk niet .. dus .. nog véééééééééééél plezier! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt leuk allemaal :original:

Hier is het wel ok .. gisteren nog wat foto'tjes enzo laten zien :bleh:

 

Maar ik moet er weer vandoor .. Ben er vanavond wel weer maar jij waarschijnlijk niet .. dus .. nog véééééééééééél plezier! :wink2:

 

Merci merci.

Ja die fotootjes heb ik gezien:thumb_yello:

 

Ik ben er denk ik niet vanavond. Maar who knows, ik moet hierlangs op de terugweg naar hostel.,...dusss...ligt beetje aan pootjes.

 

Ik moet gauw ergens een winkel binnen...laten we zeggen dat ik wat last van een of andere "bug" heb in mijn darmpjens...heh heh heh.

Komt gewoon van vliegen. Kunnen de darmen ook al slecht tegen...magoew, verders alles okee:thumb_yello::bleh:

 

nah tot gauw! Ik moet hier ook weg zie ik! (ik heb net 5 uur gekocht en heb er dan nog 4 over):thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Even zie ik nog vergeten te melden, dat het dus niet regent. Alleen met opstaan. Verder heb ik vreselijke mazzel, want steeds als ik buiten kom, niks geen regen

Tis warm en grijs en windy, dat wel.

Heb zojuist een kaartje voor de bus gekocht naar Tara:thumb_yello: tranen in ogen toen ik hem eindelijk had!

Tis de bus die ik thuis al uitgezocht had, dus helemaal goed

En voor 10,10 euri, voor hetgeen wat ik wilde

Dus ben maar WAT happy!

Morgen de hele dag naar Tara!!!

Heb begrepen dat de weersvoorspellingen voor morgen de beste van de hele week zijn. De zon blijkt zelfs door te gaan komen dan!!:thumb_yello:

Dus morgen wederom vroeg op, zodat ik de hele dag daar rond kan dolen (o wat zullen mijn voeten me dankbaar zijn:bleh:).

Ben net nog bij Dublin Castle geweest, met de Dubh Linn (ofzoiets) gardens. Das zeg maar OP een of andere zwarte poel (dubh Linn) en is dus de naamgever van de stad. Foto's gemacht. Het was nooit open, toen ik hier was, dus ik zag de poorten open en denk: EY! Maar dat heb ik nog nie gezien!:thumb_yello:

Verder heb ik me gek lopen zoeken naar dat vikingen en water/land splash gedoe, maar niks te vinden, rare wegwijzer naar niks...:shocked:

 

Heb gedacht over de expositie ofzoiets over de stad in city hall, maar daar had ik geen zin in toen ik er eenmaal was:bleh:

 

Denk dat ik zo lekker mijn schoenen uit ga doen in hostel (ik heb zilveren glittergympen gekocht voor 2 euro trouwens) en even boekje lezen op bed. Rond 18u is die vriend vrij geloof ik en dan hoop ik op een pint!:naughty:

 

En dan nu verheugen op morgen!WOOOHOOOO!!!

 

Is er nou echt niemand hier?

Link to comment
Share on other sites

Ik ga rennen naar de tourist information center, want er zijn nog kaartjes voor Riverdance vanavond!!

25 euro en dan nog wel IN ierland, IN dublin!

IK MOET EN IK ZAL!

En dan nog vinden waar gaiety theatre ligt, maar ik wil ik wil ik wil!!!

Link to comment
Share on other sites

Oeh! Ouch! :blink: Hoe kwam dat zo? En hoe erg is het?

 

Ik draaide achteruit en daar stond een aanhangwagen en ik wil vooruit gaan maar ging niet vooruit (weet eigenlijk niet goed wat er gebeurt is) en ik hoorde gekraak en ik dacht: oei ..

 

Dat ding wat voor je licht is (dat rode enzo, weet niet juist wat materiaal dat is) is een beetje kapot .. en een kras langs de zijkant. Valt op zich wel mee .. Maar is toch niet zo leuk :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik draaide achteruit en daar stond een aanhangwagen en ik wil vooruit gaan maar ging niet vooruit (weet eigenlijk niet goed wat er gebeurt is) en ik hoorde gekraak en ik dacht: oei ..

 

Dat ding wat voor je licht is (dat rode enzo, weet niet juist wat materiaal dat is) is een beetje kapot .. en een kras langs de zijkant. Valt op zich wel mee .. Maar is toch niet zo leuk :blush-anim-cl:

 

Ooooiii dikke pech! :thumbdown: Maar gelukkig valt de schade nog mee dan! :wink2:

 

En het goede nieuws? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ooooiii dikke pech! :thumbdown: Maar gelukkig valt de schade nog mee dan! :wink2:

 

En het goede nieuws? :naughty:

 

Heb op Cobe gereden vandaag :mf_rosetinted:

En hij liep GOEHOED! :biggrin2:

Was zalig .. lang geleden zo met z'n tweetjes .. (behalve dan die ene keer maar dat tel ik niet mee :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Heb op Cobe gereden vandaag :mf_rosetinted:

En hij liep GOEHOED! :biggrin2:

Was zalig .. lang geleden zo met z'n tweetjes .. (behalve dan die ene keer maar dat tel ik niet mee :roftl:).

 

:thumb_yello:

Haha hmmm bad memories! Hoe is het nu eigenlijk met je gezicht? Al helemaal over?

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

Haha hmmm bad memories! Hoe is het nu eigenlijk met je gezicht? Al helemaal over?

 

Ja hoor, geen problemen meer mee.

Enkel kan je het nog voelen waar mijn lip het ergste beschadigt is geweest, maar niet dat ik daar last van heb ofzo..

 

Dus alles weer ok :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, geen problemen meer mee.

Enkel kan je het nog voelen waar mijn lip het ergste beschadigt is geweest, maar niet dat ik daar last van heb ofzo..

 

Dus alles weer ok :wink2:

 

Goed goed! :thumb_yello:

 

 

Hmmm tijd voor een Mika-fotoboek! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

pfff dat zou ik ook es moeten doen, op tijd naar bed.. maar om de een of andere reden krijg ik dat nooit voor elkaar! :blush-anim-cl:

 

Ik ga het toch echt niet laat maken vandaag .. ben best wel moe (waarschijnlijk omdat ik 2 nachten amper geslapen heb :roftl:) en moet morgen weer op om de beesten te gaan voeren.. dus ..

Link to comment
Share on other sites

Ik ga het toch echt niet laat maken vandaag .. ben best wel moe (waarschijnlijk omdat ik 2 nachten amper geslapen heb :roftl:) en moet morgen weer op om de beesten te gaan voeren.. dus ..

 

hmm hmm heel wijs!

 

Ik denk toch niet dat ik die wijsheid ga volgen! Ik wil dat boek af!! :naughty: (dat duurt nog wel ff, ga er ook een hele vormgeving in maken :sweatdrop:)

Link to comment
Share on other sites

hmm hmm heel wijs!

 

Ik denk toch niet dat ik die wijsheid ga volgen! Ik wil dat boek af!! :naughty: (dat duurt nog wel ff, ga er ook een hele vormgeving in maken :sweatdrop:)

 

Waarmee je wil zeggen dat ik ook aan het werk moet? :blink:

(heb er eigenlijk echt geen zin in :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy