Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok :original:

Denk dat ik ze er morgen wel allemaal in zet, maar heb nu even echt geen zin om in te loggen enzo :blush-anim-cl:

 

 

 

 

*zucht* :wub2:

00873222mg9uw4.jpg

 

:wub2:

 

 

I understand! Eigenlijk is dit sowieso (doordeweeks) niet echt een geschikt tijdstip om hier aan te werken! Maarja, wanneer anders...? :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

 

I understand! Eigenlijk is dit sowieso (doordeweeks) niet echt een geschikt tijdstip om hier aan te werken! Maarja, wanneer anders...? :thumbdown:

 

Week-end? :bleh:

Ach neen, kan je best wel door de week doen .. je moet het dan alleen niet op 1 avond willen afhebben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Week-end? :bleh:

Ach neen, kan je best wel door de week doen .. je moet het dan alleen niet op 1 avond willen afhebben :roftl:

 

Njeh... weekend :thumbdown: ik moet dan ook werken en naar mn ouders, dus dat zit er ook niet in! En dat noemen ze weekend! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Njeh... weekend :thumbdown: ik moet dan ook werken en naar mn ouders, dus dat zit er ook niet in! En dat noemen ze weekend! :boxed:

 

Oei :roftl:

Naja .. dan gewoon tussendoor hé .. je hebt toch tijd :wink2: Het is niet dat het moet af zijn voor z'n verjaardag ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oei :roftl:

Naja .. dan gewoon tussendoor hé .. je hebt toch tijd :wink2: Het is niet dat het moet af zijn voor z'n verjaardag ofzo :bleh:

 

So true... maar ik ben ongeduldig, en als ik ergens aan begonnen ben.... nouja je weet wel :naughty:

*gaat weer verder prutsen*

Link to comment
Share on other sites

So true... maar ik ben ongeduldig, en als ik ergens aan begonnen ben.... nouja je weet wel :naughty:

*gaat weer verder prutsen*

 

Tja ... :bleh:

 

Ik ga uhm .. weet niet? :blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

neeej?

ooeh, I lurve fotoalbums! :naughty: Ik stop er denk ik zelfs een pagina in met foto's van de Efteling!

 

Hoort tenslotte ook bij Mika 2008! :lol3:

 

Super :roftl:

Maar neen, ben niet zo'n fotoalbum-mens .. En van Mika al helemaal niet, ze zullen mij zien aankomen :roftl:

(en ook gewoon voor mezelf .. neen .. vind het niet meteen nodig..)

Link to comment
Share on other sites

Super :roftl:

Maar neen, ben niet zo'n fotoalbum-mens .. En van Mika al helemaal niet, ze zullen mij zien aankomen :roftl:

(en ook gewoon voor mezelf .. neen .. vind het niet meteen nodig..)

 

oooh okey, ja ik koester gewoon bepaalde momenten! :naughty: En I lurve my photos... 1+1=2!

 

 

 

 

Zeg, hallo, ik dacht dat er wel meer Nederlandse Mika fans waren? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

oooh okey, ja ik koester gewoon bepaalde momenten! :naughty: En I lurve my photos... 1+1=2!

 

 

 

 

Zeg, hallo, ik dacht dat er wel meer Nederlandse Mika fans waren? :sneaky2:

 

Ik koester ook bepaalde momenten .. en mijn "foto's".. naja .. :blush-anim-cl: Maar toch :bleh:

 

 

Niet meer? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik koester ook bepaalde momenten .. en mijn "foto's".. naja .. :blush-anim-cl: Maar toch

 

 

Niet meer? :boxed:

 

Ik zou ook gewoon stiekem een album maken! :naughty:

 

 

 

Lijkt erop! :sad:

 

 

enniehow, ik ga nu toch slapen! (na de wijsheden van jou :roftl:) Ben zo gaar!!

 

Tot morgen! (ja toch? :bleh:)

 

Slaap lekker

Sweet dreams

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ook gewoon stiekem een album maken! :naughty

 

 

 

Lijkt erop! :sad

 

 

enniehow, ik ga nu toch slapen! (na de wijsheden van jou :roftl) Ben zo gaar!!

 

Tot morgen! (ja toch? :bleh)

 

Slaap lekker

Sweet dreams

:huglove:

 

Misschien .. van Werchter :wub2::blush-anim-cl::roftl:

 

Nouhou .. ik was nog niet van plan om te gaan hoor? :blink: Leuk :roftl:

 

Sweet dreams..

 

w64borderxd0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! mf_rosetinted:

 

Zo te lezen heb je het erg naar je zin Biekje, da's mooi! :thumb_yello

 

Ik heb het zeer naar mijn zin! Er waren nog tickets van Riverdance, dus heb er 1tje gekauft. Stiekum ook wat fotos gemaakt ofcourse:blush-anim-cl: was zeer strenge controle, maar heb een jas over toestel gelegd, nahjah heel gepruts, maargoed...heb fotos.

En ik heb geleerd van dat hele meet en greet gebeuren van Mika (die ik dus gemist heb), dus ik heb gevraagd of de mensen nog op de foto gingen en toen wees de doos me de weg naar de artiestenuitgang:blush-anim-cl:

Dus heb beetje staan groupie-en bij de artiestenuitgang en sta met 3 mensen van Riverdance op den foto!:bleh: Mijn vader is he-le-maal wild van Riverdance, dus wil hem even jaloers maken. Hij heeft een optreden gezien van een andere groep, maar nog niet deze en al helemaal niet in Ierland!

Het was een zeer speciale avond voor mij. Zat de eerste 15 minuten alleen maar met tranen in de ogen en brok in de keel te kijken. Wat ontzettend mooi.

:wub2:

Anyway heb voor pa zijn verjaardag (oktober) een dvd gekocht van deze Riverdance.

Ik was helemaal dood toen ik terug kwam in hostel en daar bleek dat er een nieuwe op de kamer is. En om half 4 (!!!!!!!!!!!!) vannacht kwamen er nog 4 dozen bij. Jawel, meisjes:thumbdown:

Was net gewend aan het ritme van de heren (smorgens vroeg weg, savonds tegen bedtijd terug, hele dag kamer voor mezelf als ik even wat rust nodig had)...dammit!

Magoew.

 

Vandaag is dan DE DAG! Ik ga naar Tara Hill! (Hill of Tara, whatever).

En ik blijf er een aantal uur. Oooo wat zal ik me vermaken!:thumb_yello:

Als ik hierzo ready ben (kwart over 10), dan ga ik wat te eten scoren (gisterochtend had ik een broodje engels ontbijt,...ik heb ergens een foto...dat was erg lekker dat broodje, dus denk dat ik daar weer voor ga. Was lekker met koffie-in een kopje ernaast!).

En ergens een Herald en Metro scoren voor ik ga ontbijten...heerlijk zo.

 

Vroeg op ben ik steeds he:bleh:

 

Goed goed! thumb_yello:

 

 

Hmmm tijd voor een Mika-fotoboek! :isch:

 

Ik heb er 1 van alleen westerpark en wat "officiele" fotos erbij heh heh heh

Link to comment
Share on other sites

Lees net dit op een blog van klasgenoot:roftl:

 

"Vertel eens wat er scheelt" zegt de psychiater tegen de overspannen man.

 

"Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk" vertelt de man. "Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter.

Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder.

Mijn vrouw en ik kregen een zoon, die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom.

 

De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder omdat ze mijn stiefdochters moeder is. Hierdoor ben ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw!

Aangezien ik getrouwd ben met mijn eigen grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en tevens kleinzoon van mijn vrouw MAAR ben ik ook mijn eigen grootvader!

 

Daarom ben ik een beetje overspannen dokter".

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het zeer naar mijn zin! Er waren nog tickets van Riverdance, dus heb er 1tje gekauft. Stiekum ook wat fotos gemaakt ofcourse:blush-anim-cl: was zeer strenge controle, maar heb een jas over toestel gelegd, nahjah heel gepruts, maargoed...heb fotos.

En ik heb geleerd van dat hele meet en greet gebeuren van Mika (die ik dus gemist heb), dus ik heb gevraagd of de mensen nog op de foto gingen en toen wees de doos me de weg naar de artiestenuitgang:blush-anim-cl:

Dus heb beetje staan groupie-en bij de artiestenuitgang en sta met 3 mensen van Riverdance op den foto!:bleh: Mijn vader is he-le-maal wild van Riverdance, dus wil hem even jaloers maken. Hij heeft een optreden gezien van een andere groep, maar nog niet deze en al helemaal niet in Ierland!

Het was een zeer speciale avond voor mij. Zat de eerste 15 minuten alleen maar met tranen in de ogen en brok in de keel te kijken. Wat ontzettend mooi.

:wub2:

Anyway heb voor pa zijn verjaardag (oktober) een dvd gekocht van deze Riverdance.

Ik was helemaal dood toen ik terug kwam in hostel en daar bleek dat er een nieuwe op de kamer is. En om half 4 (!!!!!!!!!!!!) vannacht kwamen er nog 4 dozen bij. Jawel, meisjes:thumbdown

Was net gewend aan het ritme van de heren (smorgens vroeg weg, savonds tegen bedtijd terug, hele dag kamer voor mezelf als ik even wat rust nodig had)...dammit!

Magoew.

 

Vandaag is dan DE DAG! Ik ga naar Tara Hill! (Hill of Tara, whatever).

En ik blijf er een aantal uur. Oooo wat zal ik me vermaken!:thumb_yello:

Als ik hierzo ready ben (kwart over 10), dan ga ik wat te eten scoren (gisterochtend had ik een broodje engels ontbijt,...ik heb ergens een foto...dat was erg lekker dat broodje, dus denk dat ik daar weer voor ga. Was lekker met koffie-in een kopje ernaast!).

En ergens een Herald en Metro scoren voor ik ga ontbijten...heerlijk zo.

 

Vroeg op ben ik steeds he:bleh:

 

 

 

Ik heb er 1 van alleen westerpark en wat "officiele" fotos erbij heh heh heh

 

Hoi Biekje, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Kan me voorstellen dat je vader heel erg jaloers zal zijn op die foto. Waar een ervaren Mika-fan allemaal toe in staat is :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Biekje, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Kan me voorstellen dat je vader heel erg jaloers zal zijn op die foto. Waar een ervaren Mika-fan allemaal toe in staat is :naughty:

 

Ik leer van mijn fouten soms:bleh:

Nah, die muts gaf me gewoon de route naar de artiestenuitgang...hoe stom kan je zijn!

Maar die kerel waarmee ik op de foto sta, was echt superaardig! Had ook een motor, wat ik niet verwacht had als je zijn (opera)stem hoorde en zijn kleding erbij zag, was echt supervet!

Verder sta ik met (zeggen ze) de hoofdspeelster op de foto (zou kunnen, zat te ver weg om dat te kunnen zeggen dat zij dat echt was, magoew, ga dat thuis allemaal uitzoeken) en ik sta met de flamenco danseres op de foto.

Als ik zo Riverdance begrijp, ging het over het ontstaan van tapdance en de verschillende mixvormen en het Iers dansen. Zoiets.

Ik heb nog maar een paar minuten, zal kijken of ik vanavond nog online kan komen. Heb honger!

 

Heb al meer mensen over Riverdance gehoord, maar moet bekennen dat ik het zelf niet ken:blink:

Maar nice dat je het naar je zin hebt :wink2:

 

Niet zoveel mensen die het kennen hoor. Ik ken het toevallig door mijn vader en het Iers dansen hierzo. Het is echt fantastisch. kijk maar op youtube, weet zeker dat er wat te vinden is:thumb_yello:

Riverdance is een ervaring op zich en om het in Ierland zelf te zien, maakt de ervaring nog specialer. Ongelofelijk!

 

Ok need to run!

Kan niet wachten Tara weer te zien!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy