Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi... ik had in de Efteling gezegd dat ik weer ns in de Dutch thread zou komen dus ik dacht kom waarom niet vandaag. Hoe is t met iedereen??

 

Mijn geliefde Finse glamrocker Jann Wilde heeft een of andere vage wedstrijd waarbij je een gesigneerde cd kan winnen als je een tekening van 'm maakt :naughty: dus dat ben ik nu aan het doen, maar aangezien ik stiekem niet echt kan tekenen ga ik maar voor de cartoon versie, met veel glitters...

Link to comment
Share on other sites

Hoi... ik had in de Efteling gezegd dat ik weer ns in de Dutch thread zou komen dus ik dacht kom waarom niet vandaag. Hoe is t met iedereen??

 

Mijn geliefde Finse glamrocker Jann Wilde heeft een of andere vage wedstrijd waarbij je een gesigneerde cd kan winnen als je een tekening van 'm maakt :naughty: dus dat ben ik nu aan het doen, maar aangezien ik stiekem niet echt kan tekenen ga ik maar voor de cartoon versie, met veel glitters...

 

 

Hoi,

met mij wel goed :mf_rosetinted: zoals ik al zei is mijn salaris er éindelijk. dus ik kan weer weven vooruit...

 

Wie is Jann Wilde?:blink: Ik ga 'm wel even youtuben...maar ik hoop dat je wint! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb alleen maar zwart gewerkt sinds juni, allemaal kloteklusjes doen voor iedereen die het me vraagt + heleboel tasjes verkopen. Ik heb nu allemaal sollicitaties lopen maar ze zeggen allemaal 'jaa we willen je aannemen maar pas vanaf ehmm daar bellen we nog over' :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Heb zojuist van iemand van hostel 7 minuten op zijn account gekregen die hij over had, om te internetten.

Dus even gauw.

Ben vandaag dus hele dag op Tara geweest, what an experience!!Helemaal happy. Maar ben nu wel brak.

Gaan zo wat drinken in een pub en ik zie er niet uit (groen shirt, lichtblauwe zomerbroek, gekleurde gestreepte rainbowsokken, zwarte ballerina's...en mijn haar in rommelknot, want geen zin om te borstelen na douchen).:blush-anim-cl:

Ik heb zo'n 300 (of meer?) fotos en videos gemaakt op Tara zelf. Memorycard 1 bijna vol. Numero 2 komt morgen vast wel.

Het was fantastisch echt helemaal top. Maar mijn voeten en benen zijn op!

Anyway ik kan niet lang maken, moet zo gaan!

Byebye

Link to comment
Share on other sites

Whoa ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt, helemaal alleen hier, op dit tijdstip!

 

*voelt zich alleen...*

 

:sad:

 

*gaat verder aan dr Mika-boek werken*

 

 

Edit:

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Kaatje!!!!!

 

Ik was ook alleen :tears: Gelukkig sneakte ik nog even bij de mikagasmics naar binnen voor ik wegging en zag ik dat je had gepost!

Link to comment
Share on other sites

:sad:

tis hier belachelijk stil de laatste dagen! :sad:

 

Ja. Biekje op vakantie, de jongedames zijn weer naar school en zullen weer bijtijds naar bed moeten, Anouk voelt zich waarschijnlijk nog steeds te beroerd om online te komen?

En nu laat zelfs Bienie zich niet zien.

 

Hoe gaat het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy