Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Geeft niet, ik probeer ze ook 3-dubbel op te slaan :roftl:

 

Ow .. ok .. :roftl:

 

Als je toevallig nog voorbij het laatste gifje komt, quote die van even wil je? Het is zo'n leuk moment :wub2: maar volgens mij mist iedereen het .. het is een beetje druk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe :naughty:

Misschien zit er dan toch te veel in...

Anders ligt t toch echt aan jou ben ik bang :fisch:

 

:bleh:

 

*Zucht* Ik snap t gewoon niet. :bleh:

 

Ik blijf t gewoon proberen. Morgen ga ik gewoon proberen een milkshake te maken. Als ie ijs en melk ook niet aankan, dan weet ik zeker dat ie t niet doet. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

 

Origineel moet niet, maar dan hangt het van de kwaliteit af of er iets van te maken is .. En in principe wil ik dat doen, als je geen tijdslimiet heb (heb er bv. nu echt helemaal geen zin meer in en weet niet of ik morgen enzo tijd heb..)

 

Hoeft ook niet nu hoor:wink2: Laat maar weten wanneer je x tijd en zin hebt:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nielo, je hebt nog niks verteld over de uni. Viel dat ook tegen?

 

Ooh ja...

 

Nou, we moesten ons via internet aanmelden voor de werkgroepen, en vandaag zouden we dus te horen krijgen of we ook daadwerkelijk geplaatst waren. (Wat ik sowieso al best laat vind.) Maar goed, voor de 2 verplichte vakken ben ik inderdaad geplaatst. Voor mn minor zijn de plaatstingslijsten helaas niet te vinden. Ze vallen onder een ander onderwijssecretariaat (dat ook nog eens geen e-mail adres heeft), waar ik dus morgen maar even heen ga, omdat ik, na zo'n 2 uur zoeken, nog steeds niet weet of ik geplaatst ben voor die vakken. :doh:

Link to comment
Share on other sites

Ooh ja...

 

Nou, we moesten ons via internet aanmelden voor de werkgroepen, en vandaag zouden we dus te horen krijgen of we ook daadwerkelijk geplaatst waren. (Wat ik sowieso al best laat vind.) Maar goed, voor de 2 verplichte vakken ben ik inderdaad geplaatst. Voor mn minor zijn de plaatstingslijsten helaas niet te vinden. Ze vallen onder een ander onderwijssecretariaat (dat ook nog eens geen e-mail adres heeft), waar ik dus morgen maar even heen ga, omdat ik, na zo'n 2 uur zoeken, nog steeds niet weet of ik geplaatst ben voor die vakken. :doh:

 

Stelletje pummels. Wat zonde van je tijd zeg :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ooh ja...

 

Nou, we moesten ons via internet aanmelden voor de werkgroepen, en vandaag zouden we dus te horen krijgen of we ook daadwerkelijk geplaatst waren. (Wat ik sowieso al best laat vind.) Maar goed, voor de 2 verplichte vakken ben ik inderdaad geplaatst. Voor mn minor zijn de plaatstingslijsten helaas niet te vinden. Ze vallen onder een ander onderwijssecretariaat (dat ook nog eens geen e-mail adres heeft), waar ik dus morgen maar even heen ga, omdat ik, na zo'n 2 uur zoeken, nog steeds niet weet of ik geplaatst ben voor die vakken. :doh:

 

Wat leuk! :biggrin2:

 

:blink::boxed:

 

 

 

Wist je dat Mika die wat aantrekt ook best wel uhm.. aangenaam is? :naughty:

 

w_shirt.gif

Link to comment
Share on other sites

Stelletje pummels. Wat zonde van je tijd zeg :thumbdown:

 

Zeg dat wel! En een vriendin van me (die ook haar minor niet kan vinden), hebben ze ook nog eens niet geplaatst bij de verplichte vakken, omdat ze zeggen dat ze te weinig studiepunten heeft. Wat niet klopt. :doh:

 

T is zo'n gedoe allemaal. Het inschrijven zelf was ook al zo omslachtig. (Omdat t via internet moest, en t vanaf een bepaalde tijd kon, ging iedereen tegelijk online, waardoor het 3 kwartier duurde voordat de site eindelijk werkte...)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy