Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Kroeg is prima hoor. :naughty

Ik wed dat iedereen t leuk vond! biggrin2:

 

:thumb_yello: welkom in my humble home dan!

Hopelijk lukt het!!!

 

Ik vond het allergeweldigste gewoon dat NIEMAND de DVD gekeken heeft en iedereen het netjes volgehouden had tot gisteren.

En om dat samen dan te beleven vind ik echt super!

Ik vind het dan ook superknap van iedereen dat ze het volgehouden hebben tot dit weekend:thumb_yello:

Dat vond ik echt gaaf.

 

En de muffins waren wel funny:naughty: die hou ik erin voor volgende keer:roftl:

 

En het bed-takes-over-the-livingroom-gedoe vond ik ook wel funny:roftl:

 

José aan het gitaarspelen was ook wel een actie. Vandaag in de kou door de stad naar het Outlet waggelen was weer eens wat anders!:roftl:

 

De tafel VOL zoetigheid was ook grandioos, alleen heb ik niet echt een foto van...beetje jammer.

 

De chips zet ik volgende keer direct erbij op tafel, ik haal de plantjes enzo er wel af:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:blush-anim-cl: *sigh*

 

 

bwaaaaaaah met dit gevoel ga ik nu slapen! :wub2: Dan gaat mn droom misschien nog even verder... (in a good way... :blink:)

 

Slaap lekker lieve MFC meisjes!

:huglove:

 

:wub2: supah! Hopen dat het een gewaaldige droom wordt met een beter afloop:naughty:

 

Ik ga ook slapies doen!

 

Trusteeee

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl: *sigh*

 

 

bwaaaaaaah met dit gevoel ga ik nu slapen! :wub2 Dan gaat mn droom misschien nog even verder... (in a good way... :blink)

 

Slaap lekker lieve MFC meisjes!

:huglove

 

Truste!!! :huglove:

(En hopelijk tot dinsdag! :punk:)

 

:thumb_yello welkom in my humble home dan!

Hopelijk lukt het!!!

 

Ik vond het allergeweldigste gewoon dat NIEMAND de DVD gekeken heeft en iedereen het netjes volgehouden had tot gisteren.

En om dat samen dan te beleven vind ik echt super!

Ik vind het dan ook superknap van iedereen dat ze het volgehouden hebben tot dit weekend:thumb_yello

Dat vond ik echt gaaf.

 

En de muffins waren wel funny:naughty: die hou ik erin voor volgende keer:roftl

 

En het bed-takes-over-the-livingroom-gedoe vond ik ook wel funny:roftl

 

José aan het gitaarspelen was ook wel een actie. Vandaag in de kou door de stad naar het Outlet waggelen was weer eens wat anders!:roftl

 

De tafel VOL zoetigheid was ook grandioos, alleen heb ik niet echt een foto van...beetje jammer.

 

De chips zet ik volgende keer direct erbij op tafel, ik haal de plantjes enzo er wel af:roftl:

 

LOL. Klinkt echt super gezellig allemaal!!! :biggrin2:

 

Ik ga ook slapies doen!

 

Trusteeee

 

Ik ga nu toch ook maar slapen. Mn werkgroep valt weliswaar uit, maar ik moet me morgen in gaan schrijven voor de vakken van het 2e semester. (Super slecht geregeld allemaal weer, maar goed...)

 

Truste! Ik laat nog weten of ik de 6e kan. Ik hoop t wel!!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Was is bijna gecentrifugeerd, daarna nieuwe was erin en daarna is alles weer bij:thumb_yello:

Nog 2,5 uur dan moet ik de trein hebben naar werk:shocked:

Maargoed, dan is wel grootste gedeelte bij.

 

Oja, lenzenlijn nog bellen, dan ga ik donderdag de lenzen doen...

Toch beetje stressen nog deze week geloof ik :sad:

 

Vanavond ga ik koffer nakijken en aanvullen met wat ik nog mis en dan wegen:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Halloooooooooooooooooooooooooo :boing:

 

Ik leef nog :mf_rosetinted:

Sorry dat ik gisteren niks heb laten weten, mijn gsm was ergens niet hoorbaar belandt en ik dacht nog wel online te komen 's avonds .. maar niet dus :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Halloooooooooooooooooooooooooo :boing:

 

Ik leef nog :mf_rosetinted:

Sorry dat ik gisteren niks heb laten weten, mijn gsm was ergens niet hoorbaar belandt en ik dacht nog wel online te komen 's avonds .. maar niet dus :roftl:

 

Haaaajjjjj

:boing:

 

Ja muts maakte me enigszins zorgen, maar Kaatje zei dat je voor de bui wel thuis moest zijn, dus toen nam ik maar aan dat je erg moe was:roftl:

 

Hoestie?Bijgekomen?

 

Ik ga zo op weg naar werk. Moet mijn OV jaarkaart ophalen (de laatste voor de rest van mijn leven :sad:) en even wat bij de gemeente inleveren.

Moet ook nog kijken voor een klein Hollands kadootje voor me skatje...nog 4 daagjes:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja sorry, maar ik was inderdaad voor de sneeuwbuien thuis .. Hier was het nog wel wit maar dat was het zaterdag ookal, dus ja :roftl:

 

Ben rond half 3 thuisgekomen, alles terug opgeruimd en toen ben ik de zetel op gegaan met Mika .. en toen .. tja .. ben ik daar blijven hangen :roftl:

 

Was schaatsen op .. hij ook .. komt nooit meer goed denk ik .. hij was volledig in het wit, met een broek waarbij je .. naja, best weinig fantasie nodig had :blink:

 

En daarna hebben we nog wat gekaart, mijn oma was hier dus ja .. Heb al jaaaaaaaaaaaaren niet meer verloren, maar gisteren gingen het toch niet zo schitterend, pfff .. :roftl: Ondertussen was de sneeuw trouwens al begonnen (denk een half uur nadat ik thuis was?) .. je zag gewoon mijn auto niet meer staan :shocked: En de sneeuw was er net helemaal af toen ik thuis kwam :roftl:

 

Voor de rest .. tja .. nog wat voor de tv gehangen, om half 11 Mika opgezet (ja, echt, mijn moeder wilde 'm ook wel eens zien .. ja, echt ..) en daarna bed in gegaan .. en daar vandaag om half 1 weer uitgekomen :naughty:

 

Mika had mij gemist .. sukkeltje ..

Link to comment
Share on other sites

Ja sorry, maar ik was inderdaad voor de sneeuwbuien thuis .. Hier was het nog wel wit maar dat was het zaterdag ookal, dus ja :roftl

 

Ben rond half 3 thuisgekomen, alles terug opgeruimd en toen ben ik de zetel op gegaan met Mika .. en toen .. tja .. ben ik daar blijven hangen :roftl

 

Was schaatsen op .. hij ook .. komt nooit meer goed denk ik .. hij was volledig in het wit, met een broek waarbij je .. naja, best weinig fantasie nodig had :blink:

 

En daarna hebben we nog wat gekaart, mijn oma was hier dus ja .. Heb al jaaaaaaaaaaaaren niet meer verloren, maar gisteren gingen het toch niet zo schitterend, pfff .. :roftl: Ondertussen was de sneeuw trouwens al begonnen (denk een half uur nadat ik thuis was?) .. je zag gewoon mijn auto niet meer staan :shocked: En de sneeuw was er net helemaal af toen ik thuis kwam :roftl:

 

Voor de rest .. tja .. nog wat voor de tv gehangen, om half 11 Mika opgezet (ja, echt, mijn moeder wilde 'm ook wel eens zien .. ja, echt ..) en daarna bed in gegaan .. en daar vandaag om half 1 weer uitgekomen :naughty:

 

Mika had mij gemist .. sukkeltje ..

 

Klinkt toch als een erg leuke zondag:thumb_yello:

Half 1 was ook mijn tijd ongeveer geloof ik :blush-anim-cl:

 

Chris vond het erg gezellig weer terug te zijn. Hij heeft 1 van die snowangels gemaakt...heh heh heh.

 

Anyway ik ga nu dus even de stad in. Totaal geen zin, maar moet maar even. Morgen heb ik een volle dag school, woensdag moet ik ook naar school en savonds werken, dus heb alleen donderdag nog vrij (behalve savonds werken) en wil die dag graag goed uitslapen en de laatste dingen NOGmaals checken. Geen zin dan nog boodschappen te moeten doen.

Dus alles komt op vandaag neer.

En dat gaat vast goed komen!

 

Dus ik wens je een fijne dag nog en tot vanavond!!!

 

p.s. ik had de DVD in de ps2 gisteravond, maar ben er niet meer aan toegekomen, ik zet hem vanavond op, terwijl ik bezig ben met de koffer!!

Link to comment
Share on other sites

Hoe gaat het ermee? Met mij niet zo goed :thumbdown: *kuch, proefwerkweek, kuch*. Nog niet bezig, maar ik moet er natuurlijk wel al voor gaan leren!

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw ...

Maarja, hoort erbij hé, jammer genoeg ...

 

Hier is alles ok .. beetje moe maar tegelijk ook erg hyper .. zeer raar :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zijn die cd's van Air Traffic? Nog nooit van gehoord! :blush-anim-cl: Ja oke, van jouw signatures, maar dat telt niet :roftl: Die laatste ziet er wel een beetje uit als zo'n ouderwetse plaat. IS het een ouderwetse plaat voor in van die mega grammofoon dingen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zijn die cd's van Air Traffic? Nog nooit van gehoord! :blush-anim-cl: Ja oke, van jouw signatures, maar dat telt niet :roftl: Die laatste ziet er wel een beetje uit als zo'n ouderwetse plaat. IS het een ouderwetse plaat voor in van die mega grammofoon dingen? :naughty:

 

Nog nooit van gehoord ... hmm ... kan je wel wat materiaal geven hoor :naughty::mf_rosetinted:

 

Dat IS een ouderwetse plaat .. naja, 7", dus een klein ouderwets plaatje zeg maar :wink2: Die 2e is dat ook trouwens .. alleen de eerste zijn gewoon singles :original:

Link to comment
Share on other sites

Ow, ik loop dus een beetje achter :roftl:

 

Maakt niet uit, ik kende ze ook niet totdat ze op Werchter optraden :roftl:

(en ook maar omdat ze voor Mika kwamen en ik daar dus toch stond.. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Dat hele Werchter gebeuren:

 

1. Komt Mika daar volgend jaar misschien weer? :mf_rosetinted:

2. Zo ja, hoeveel kosten kaartjes en

3. Waar is het ergens?

 

1. Dat heeft hij toch gezegd :mf_rosetinted:

2. Dit jaar was het per dag 75 euro en voor 4 dagen dacht ik 160 euro (+ dan waarschijnlijk nog camping, was iets rond de 20 euro)

3. In Werchter :bleh:

 

(Werchter ligt dichtbij Leuven, vanuit het station van Leuven rijden er gratis bussen :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy