Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Mark:

 

whokz4.gif

 

:naughty: Bijdehand ventje... :naughty:

Hij is alleen niet zo leuk omdat je z'n gezicht niet goed kan zien, maarja .. :sad:

 

Lol :roftl:

Ik heb die afspeellijst van je eens opgezet onder het leren. Het was alleen niet zo rustgevend als ik gehoopt had. Nou ja, sommigen waren nog niet zo moeilijk om mee te leren! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oow. Dat is niet zo leuk :shocked: Nou ja, ik snap nu ook wel dat je er waarschijnlijk niet zo vaak bent. Niet dat ik daar veel van gemerkt heb, want ik ben pas twee, drie weken lid :naughty:. Dus je doet geneeskunde-achtig iets? En jij hebt het ook al zo druk (nou ja, ook al, ik denk dat je het heel fijn had gevonden om te wisselen qua leertijd! :naughty: Ik zit natuurlijk pas in de 2e dus dat zal niet te vergelijken zijn :bleh:)

 

Nou ja, iig, ik ben nog wel eventjes online :thumb_yello:

 

Ik ben verpleegkundige maar die carrière is vrij snel afgelopen, eigenlijk al voor ie goed en wel begonnen was:roftl: Mag niet meer omdat ik een vrij ernstige afweerstoornis heb en tja, dan is een ziekenhuis niet de beste plek om te gaan werken.... Heb 4,5 jaar thuisgezeten, echt te ziek om wat te doen maar ik ging me geestelijk zo waardeloos voelen, echt nutteloos, iedereen is aan het werk of studeert en ik zit maar te zitten en voer geen klap uit. En ook al kies je daar niet zelf voor, dan nog word je er beslist niet vrolijker van. Vandaar dat ik in mei toch maar begonnen ben met een andere opleiding. Een kantoorbaan is niets voor mij, dus ik ben inderdaad weer met iets medisch bezig; namelijk de opleiding tot apothekersassistente. Is een MBO-opleiding en aangezien ik de HBO-V zonder moeite doorliep is dit ook niet echt moeilijk qua theorie. Ik sta nu gemiddeld een 9,3:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensjes. :bye:

 

Hoi!

 

Lol :roftl:

Ik heb die afspeellijst van je eens opgezet onder het leren. Het was alleen niet zo rustgevend als ik gehoopt had. Nou ja, sommigen waren nog niet zo moeilijk om mee te leren! :naughty:

 

Hij is zooooo leuk :wub2::blush-anim-cl:

:roftl: Rustgevend is de muziek niet meteen neen ... Maar wel goed :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ola

 

 

I love Mika:wub2:

 

 

en die schuur in mijn tuin mag best een theater genoemd worden:mf_rosetinted:

 

Linde :boing:

 

 

 

 

Dat huisje hier bij de zandbak ook hoor .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben verpleegkundige maar die carrière is vrij snel afgelopen, eigenlijk al voor ie goed en wel begonnen was:roftl: Mag niet meer omdat ik een vrij ernstige afweerstoornis heb en tja, dan is een ziekenhuis niet de beste plek om te gaan werken.... Heb 4,5 jaar thuisgezeten, echt te ziek om wat te doen maar ik ging me geestelijk zo waardeloos voelen, echt nutteloos, iedereen is aan het werk of studeert en ik zit maar te zitten en voer geen klap uit. En ook al kies je daar niet zelf voor, dan nog word je er beslist niet vrolijker van. Vandaar dat ik in mei toch maar begonnen ben met een andere opleiding. Een kantoorbaan is niets voor mij, dus ik ben inderdaad weer met iets medisch bezig; namelijk de opleiding tot apothekersassistente. Is een MBO-opleiding en aangezien ik de HBO-V zonder moeite doorliep is dit ook niet echt moeilijk qua theorie. Ik sta nu gemiddeld een 9,3:mf_rosetinted:

 

Ah, lijkt me inderdaad nogal moeilijk, maar ik kan het me natuurlijk totaal niet voorstellen. Nouja, fijn dat het goed gaat op je nieuwe opleiding! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hoi. Hoe is het? :

 

Noem mijn huis maar een theater.. :mf_rosetinted:

 

 

pffft...mijn schuur ruleert:mf_rosetinted:

 

wel goed, veel te druk voor school dus ik ga zo weer weg:thumbdown: hoe is t met jou?

 

 

Linde :boing:

 

 

 

 

Dat huisje hier bij de zandbak ook hoor .. :roftl:

 

bienie:boing::boing: whasaaaap?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy