Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt waar? Zussen?

Ja ja, onvervalste. Ze hebben ons gescheiden na onze geboorte, maar uit alles blijkt dat we genetisch gelijk zijn :mf_rosetinted:

 

Ja! En we gaan morgen naar The Kooks! :wub2:

En daar hebben we gigantisch veel zin in! Een zussen-uitje:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ...

 

 

 

Ow, die van mij ook :boxed:

 

Hoi!

Vies he? Met je crush bedoel je toch niet Jim he?:roftl:En zo niet, vertel!

dat zegt ie toch?:roftl:

Nee..

Nou, nee ik zei THREAD overheerst door vrouwen, en dan moeten ze er ook nog maar eventjes in gaan wrijven dat dat ook zo is met de rest van het forum

Zie je?:naughty:

:roftl: Hier hetzelfde.. Alleen waren de meesten wel op tijd.

 

Jeuh, mijn crush rookt ook. :boxed:

 

Nou kijk, onze halve klas woont in Enter, Wierden, Albergen enzo, dus...:naughty:

 

Vies he? Heb je een crush dan? Vertel?

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, onvervalste. Ze hebben ons gescheiden na onze geboorte, maar uit alles blijkt dat we genetisch gelijk zijn :mf_rosetinted:

 

 

En daar hebben we gigantisch veel zin in! Een zussen-uitje:wub2:

 

Nou, veel plezier dan! :thumb_yello:

(Is nu al voorbij 150ste post)

 

Ik ga jullie nog een keer inhalen hoor! (Sarcasme alom! :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Vies he? Met je crush bedoel je toch niet Jim he?:roftl:En zo niet, vertel!

 

Jawel, verdorie .. :roftl:

 

 

(niet dat ie mijn crush is ofzo .. maar hij rookt wel .. en aangezien ik voor de rest niet meteen iemand anders ken die rookt ... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Vies he? Met je crush bedoel je toch niet Jim he?:roftl:En zo niet, vertel!

 

Nee..

 

Zie je?:naughty:

 

 

Nou kijk, onze halve klas woont in Enter, Wierden, Albergen enzo, dus...:naughty:

 

Vies he? Heb je een crush dan? Vertel?

 

Bij mij wonen er wel veel in Schalkhaar enzo.. Maar tjah.

 

Zeer vies. :thumbdown: Zo'n jongen die bij mij op school zit. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jawel, verdorie .. :roftl:

 

 

(niet dat ie mijn crush is ofzo .. maar hij rookt wel .. en aangezien ik voor de rest niet meteen iemand anders ken die rookt ... :roftl:)

 

*Gaat naar beneden wat drinken terwijl jullie verdergaan met jullie meidenpraat* :naughty::fisch:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij wonen er wel veel in Schalkhaar enzo.. Maar tjah.

:mf_rosetinted:

Ik zit dus in Weert op school, en er komen bij mij heel veel uit Budel, maar die worden dan wel met de auto gebracht. En Nederweert, en Nederweert-Eind, en Ospel en dat soort dorpjes.

Link to comment
Share on other sites

*Gaat naar beneden wat drinken terwijl jullie verdergaan met jullie meidenpraat* :naughty::fisch:

 

Wil je niet meepraten? :mf_rosetinted:

 

Ik zit dus in Weert op school, en er komen bij mij heel veel uit Budel, maar die worden dan wel met de auto gebracht. En Nederweert, en Nederweert-Eind, en Ospel en dat soort dorpjes.

 

Aha. Ik zit btw in Deventer op school

Link to comment
Share on other sites

Jawel, verdorie ..

 

 

(niet dat ie mijn crush is ofzo .. maar hij rookt wel .. en aangezien ik voor de rest niet meteen iemand anders ken die rookt ... :roftl:)

Rofl. Hoezo voorspelbaar:roftl:

Stuur hem een bericht met de mededeling dat het slecht is voor zn stem:mf_rosetinted:

Ik ken er helaas teveel die roken. Niet uit onze klas though, mijn crush is de enige die rookt in onze klas..

Bij mij wonen er wel veel in Schalkhaar enzo.. Maar tjah.

 

Zeer vies. :thumbdown: Zo'n jongen die bij mij op school zit. :mf_rosetinted:

Ja he...maar ik houd toch nog van mijn crush hoor:wub2:

Ik zit dus in Weert op school, en er komen bij mij heel veel uit Budel, maar die worden dan wel met de auto gebracht. En Nederweert, en Nederweert-Eind, en Ospel en dat soort dorpjes.

 

Geen flauw idee waar dat allemaal mag wezen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Rofl. Hoezo voorspelbaar:roftl:

Stuur hem een bericht met de mededeling dat het slecht is voor zn stem:mf_rosetinted:

Ik ken er helaas teveel die roken. Niet uit onze klas though, mijn crush is de enige die rookt in onze klas..

 

Ja he...maar ik houd toch nog van mijn crush hoor:wub2:

 

Ik ook.. Maar het is toch vies. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Drink ze! :mf_rosetinted:

 

Waar wil je dat we het over hebben dan? :roftl:

 

Ik bedoelde niet dat we van gesprek moeten veranderen (uh, jullie)

Jullie kunnen er ook niks aan doen! Ik bedoel maar, jullie zijn vrouwen! En als de meerderheid het over rokende crushes wil hebben, dan doen ze dat toch? Ik bedoel ik ben een van de euh... 6 of 7 mensen die meedoet aan het gesprek. Wat heb ik dan te zeggen? :wink2:

 

Btw, ik ga toch! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Rofl. Hoezo voorspelbaar:roftl:

Stuur hem een bericht met de mededeling dat het slecht is voor zn stem:mf_rosetinted:

Ik ken er helaas teveel die roken. Niet uit onze klas though, mijn crush is de enige die rookt in onze klas..

 

Zingen doet ie toch niet :mf_rosetinted:

(naja, doet ie wel .. maar of je dat echt zingen kan noemen .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoelde niet dat we van gesprek moeten veranderen (uh, jullie)

Jullie kunnen er ook niks aan doen! Ik bedoel maar, jullie zijn vrouwen! En als de meerderheid het over rokende crushes wil hebben, dan doen ze dat toch? Ik bedoel ik ben een van de euh... 6 of 7 mensen die meedoet aan het gesprek. Wat heb ik dan te zeggen? :wink2:

 

Tja, maar als je een ander onderwerp aanreikt (en dat is interessant genoeg) kunnen we het daar ook wel over hebben hoor ... Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk weet je wel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoelde niet dat we van gesprek moeten veranderen (uh, jullie)

Jullie kunnen er ook niks aan doen! Ik bedoel maar, jullie zijn vrouwen! En als de meerderheid het over rokende crushes wil hebben, dan doen ze dat toch? Ik bedoel ik ben een van de euh... 6 of 7 mensen die meedoet aan het gesprek. Wat heb ik dan te zeggen? :wink2:

 

Btw, ik ga toch! :bye:

Tuurlijk heb je inspraak! Dit is een democratie verdorie!:naughty:

Zingen doet ie toch niet :mf_rosetinted:

(naja, doet ie wel .. maar of je dat echt zingen kan noemen .. :roftl:)

 

Nou dan!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja, maar als je een ander onderwerp aanreikt (en dat is interessant genoeg) kunnen we het daar ook wel over hebben hoor ... Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk weet je wel :mf_rosetinted:

 

Multitasking.

*kijkt naar Bienie's posts en realiseert dat die het dubbeler heeft van haar*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy