Jump to content

2009 -- Mika to appear on 'Lieve Paul' (the Netherlands)


Droopsy

Recommended Posts

  • Replies 621
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Well, I just saw Mika (as in your opinion: what the .... Looking) don't put him too far:..but...he will remember this...so, thank u for promoting!!! :)

 

:blink:

 

Maybe you should say it in Dutch? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

We were zapping around and my mom said "Mark, there was Paul de Leeuw!" I was like NOOOOOOOOOOOOO!!!!! NOT HIM! :aah: And then I saw some very colorfully dressed people and someone sitting in a wheelchair telling Paul that Mika brightened her life and I was like "WHAAAAAAAT? Thanks very much, mom!" and then Mika came and I really would've fell of the couch if that was possible :roftl: And then Paul started talking bout Abba in his pants and Mika's face was so priceless :roftl: And my mom was complaining about Mika singing "right-but-just-almost-wrong" and I really wanted to tell her to shut up :naughty::naughty: Sister loved it too though

Link to comment
Share on other sites

Well, I just saw Mika (as in your opinion: what the .... Looking) don't put him too far:..but...he will remember this...so, thank u for promoting!!! :)

:boxed: Don't really get what you want to say here...

 

I watched it too, loved it!:roftl: Best television performance so far imo.

Link to comment
Share on other sites

Monie, Why did you have all these glitters? Our car is full of them.:sneaky2: Of course. You sat there. But your glitters also entered our house. :sneaky2:We find them from the basement to the attic. Even on Izzie and Micha, in all of our clothes. :roftl:

 

Well, at least now you have something to remind me. :biggrin2:.

 

I got text messages from students who recognized me on TV :shocked:.

Thank god I didn't look as stupid as I felt, yesterday (or maybe I did :aah:).

Loved the show, they've put it together great and Mika was :wub2: :wub2: :wub2: as we already knew :wink2:.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Maybe you should say it in Dutch? :teehee:

 

Hahaha, je hebt gelijk... (mijn "ding" werkt

Niet altijd goed)!!!

 

DUS in NL: jullie zagen er echt allemaal geweldig uit (en ik denk zelfs dat jullie Mika zich echt Welkom voelde dankzij jullie, dus bravo daarvoor !!!!) :)

 

Maar...wat ik Wilde zeggen is ook...er zijn meerdere fans....en zij zijn niet meer of minder! Ik bedoel dat ik iets gehoord heb over een meisje in een rolstoel, maar helaas niet zoveel op mfc (waarschijnlijk en als ze al mfc zou zijn) te weinig "diehard" zou zijn!!! Wat zo jammer is... (jij bent een van de weinige die op "newbies" replied...forgivven)!!!! Snap je wat ik bedoel? X

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ik begrijp het al beter dan daarnet :aah: Maar nog steeds niet helemaal ..

 

Wil je zeggen dat dat meisje in de rolstoel niet zo vaak op MFC is (als ze al lid is) en daardoor minder mocht dan sommige anderen? Omdat ze niet "diehard" genoeg zou zijn?

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ik begrijp het al beter dan daarnet :aah: Maar nog steeds niet helemaal ..

 

Wil je zeggen dat dat meisje in de rolstoel niet zo vaak op MFC is (als ze al lid is) en daardoor minder mocht dan sommige anderen? Omdat ze niet "diehard" genoeg zou zijn?

 

Of bedoel je dat je van anderen (mfcers) gehoord hebt dat dat meisje geen diehard fan is omdat ze niet op mfc zit?

Link to comment
Share on other sites

Of bedoel je dat je van anderen (mfcers) gehoord hebt dat dat meisje geen diehard fan is omdat ze niet op mfc zit?

 

Dat zou ook kunnen ja :aah:

(maar wat maakt het dan uit? Omdat ze dan wel naar de studio mocht ofzo?)

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ik begrijp het al beter dan daarnet :aah: Maar nog steeds niet helemaal ..

 

Wil je zeggen dat dat meisje in de rolstoel niet zo vaak op MFC is (als ze al lid is) en daardoor minder mocht dan sommige anderen? Omdat ze niet "diehard" genoeg zou zijn?

 

Nee, dat wil ik niet zeggen.. Alleen dat ik niet veel gehoord heb over haar en dat dat misschien ligt aan het feit dat zij misschien ook vrij nieuw op MFC is ( of weinig "replied")...en "hardcore" zich misschien zich toch ff meer voelt...;) xxx

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat wil ik niet zeggen.. Alleen dat ik niet veel gehoord heb over haar en dat dat misschien ligt aan het feit dat zij misschien ook vrij nieuw op MFC is ( of weinig "replied")...en "hardcore" zich misschien zich toch ff meer voelt...;) xxx

 

Oh, je bedoelt in de reacties op vanavond enzo?

 

Naja, ik reageer vaak alleen op mensen die ik (persoonlijk) ken, ik wist niet eens dat ze op MFC zat?

 

Linde en Ingie ken ik persoonlijk, heb hen al een paar keer gezien enzo, dus ja, lijkt me ergens logisch dat ik op hen wel reageer, en op iemand die ik niet ken (en waarvan ik niet weet dat ze op MFC zit) niet .. Toch? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ingie :aah:

 

"Ik zag het!" .. Geweldig :roftl:

 

Hij deed mijn prachtige Brabantse accent na:roftl: BTW ik zie dat je gifjes van hebt, heb je het opgenomen?

 

obviously still didn't work, so he had to ask for another pic on twitter. or he just wanted more pix, lol! :naughty:

 

 

 

haha, this made me lol! :lmao: so do you see any of it on the mask then?

 

so the show was on tv now? can anyone put it on youtube, please? :biggrin2:

 

Nah nothing on the mask. My mask is Mika resistant:roftl:

 

Hahaha, je hebt gelijk... (mijn "ding" werkt

Niet altijd goed)!!!

 

DUS in NL: jullie zagen er echt allemaal geweldig uit (en ik denk zelfs dat jullie Mika zich echt Welkom voelde dankzij jullie, dus bravo daarvoor !!!!) :)

 

Maar...wat ik Wilde zeggen is ook...er zijn meerdere fans....en zij zijn niet meer of minder! Ik bedoel dat ik iets gehoord heb over een meisje in een rolstoel, maar helaas niet zoveel op mfc (waarschijnlijk en als ze al mfc zou zijn) te weinig "diehard" zou zijn!!! Wat zo jammer is... (jij bent een van de weinige die op "newbies" replied...forgivven)!!!! Snap je wat ik bedoel? X

 

Uh...niemand hier die andere minder diehards vinden omdat ze niet op de MFC zitten hoor. Ik gunde het haar echt:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hij deed mijn prachtige Brabantse accent na:roftl: BTW ik zie dat je gifjes van hebt, heb je het opgenomen?

 

:aah: Je hebt dat goed gedaan, en je reactie was gewoon super :mf_rosetinted:

 

Gifjes? Die in mijn sig? Die zijn niet van vanavond hoor .. En voor de rest weet ik niks van gifjes :aah:

 

(ik heb het wel opgenomen, maar vraag me niet hoe ik dat op mijn pc moet krijgen en verder moet bewerken, dat is iets voor als ik eens veel tijd heb :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

:aah: Je hebt dat goed gedaan, en je reactie was gewoon super :mf_rosetinted:

 

Gifjes? Die in mijn sig? Die zijn niet van vanavond hoor .. En voor de rest weet ik niks van gifjes :aah:

 

(ik heb het wel opgenomen, maar vraag me niet hoe ik dat op mijn pc moet krijgen en verder moet bewerken, dat is iets voor als ik eens veel tijd heb :teehee:)

 

Ja ik kon wel in discussie treden maar met Paul de Leeuw heeft het geen zin:roftl:

 

Niet? Oh ik ben helemaal van de wap af dan haha:roftl:

 

Dayum!

Link to comment
Share on other sites

Ja ik kon wel in discussie treden maar met Paul de Leeuw heeft het geen zin:roftl:

 

Niet? Oh ik ben helemaal van de wap af dan haha:roftl:

 

Dayum!

 

Dat mag duidelijk wezen .. Hij had zelfs andere kleren aan! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy