2009 -- Mika to appear on 'Lieve Paul' (the Netherlands)

Droopsy

Ja ik kon wel in discussie treden maar met Paul de Leeuw heeft het geen zin:roftl:

Niet? Oh ik ben helemaal van de wap af dan haha:roftl:

Dayum!

Ja eigenlijk Ingie, heeft dat stokje wel echt bewogen?? Ik zag dat toch niet hoor, en de repeat was heeeel toevallig van erna :shun:

• Replies 621
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar ... Niks persoonlijks....jullie zagen ern echt schitterend uit en hoop jullie toch in maart ALS soort van vrienden te ontmoeten!!!

Ik had hier alleen so weinig over gehoord, en vond haar en vriend ook Zo leuk!!! (schijnbaar zijn zij geen MFC)!!! (anders word er niet zo heavy gereageeerd...;)) ( vergeet om mij gezamelijk aan "te vallen" ....ben ik te oud voor (been there/done that)!! Xxx

Ze zit mss nog op haar mika wolkje :fangurl: wie kan het haar kwalijk nemen :fangurl:

I know :naughty:

ik heb het ook niet zien bewegen en linde zong ook niet slecht , ach ja wat kon je er aan doen he

Dat al dan niet bewegen heb ik even gemist (als het al te zien was op tv) maar omwille van het masker hoorde je Linde wel amper zingen :teehee:

Ik moet wel zeggen: chapeau, ik zou het echt niet nadoen! :aah:

Maar ... Niks persoonlijks....jullie zagen ern echt schitterend uit en hoop jullie toch in maart ALS soort van vrienden te ontmoeten!!!

Ik had hier alleen so weinig over gehoord, en vond haar en vriend ook Zo leuk!!! (schijnbaar zijn zij geen MFC)!!! (anders word er niet zo heavy gereageeerd...;)) ( vergeet om mij gezamelijk aan "te vallen" ....ben ik te oud voor (been there/done that)!! Xxx

Ik denk niet dat er iemand van plan is jou aan te vallen :wink2:

En als zij niet op MFC zitten is het ook moeilijk te reageren, als je mensen niet kent .. Die jongen met de steentjes zit hier wel blijkbaar, heb ik ook niet op gereageerd want ik had geen flauw idee wie hij was en dat hij hier zat .. :aah:

(hij zag er wel leuk uit trouwens :wink2: Maar ook dat meisje in de rolstoel en haar vriend waren erg leuk om te zien :original:)

Dat al dan niet bewegen heb ik even gemist (als het al te zien was op tv) maar omwille van het masker hoorde je Linde wel amper zingen :teehee:

Ik moet wel zeggen: chapeau, ik zou het echt niet nadoen! :aah:

Yeah!! She did a great job!

i can't wait for tomorrow!!!

Me neither! :boing:

well, just trying to say...that if ur not mfc for long...you're ignored!!! Why????

Gewoon omdat een heleboel mensen hier elkaar al heel lang kennen. Als je naar de kroeg gaat en er zijn een heleboel van je vrienden ga je daar toch ook eerder mee praten dan met vreemden, ook al vind je die vreemden heus niet stom? :blink:

well, just trying to say...that if ur not mfc for long...you're ignored!!! Why????

Because people firstly need to chance to know you're on MFC, and secondly: it's easy to feel ignored in a busy thread ... Look at my posts (too much, I know :aah:) and I also feel ignored sometimes .. :roftl:

So it has nothing to do with how long you're here, or how many posts you may (not) have, but if you don't or hardly post it's difficult for other people to talk to you .. And if you're only reading of course it's easy to feel ignored ..

I've a thread where I'm regularly in (again: too much :aah:) and we've had some new people coming in there not so long ago .. Just ask them if they feel ignored .. I already forgot that some of them aren't there for that long yet :aah:

It's all about the actions you make yourself, you can't expect lots from people if you hardly do anything yourself .. I think :teehee:

Ja eigenlijk Ingie, heeft dat stokje wel echt bewogen?? Ik zag dat toch niet hoor, en de repeat was heeeel toevallig van erna :shun:

Niet echt, alleen het stokje dat ik vastpakte. Maar ik dacht laat maar:roftl:

That is not true:blink: I didn't even know the girl was on the MFC:blink: And well, we are just the ones who tell about our experiences here, also to those who haven't been here for a while. Besides, isn't it rude to talk about people behind their back?:roftl:

Because people firstly need to chance to know you're on MFC, and secondly: it's easy to feel ignored in a busy thread ... Look at my posts (too much, I know :aah:) and I also feel ignored sometimes .. :roftl:

So it has nothing to do with how long you're here, or how many posts you may (not) have, but if you don't or hardly post it's difficult for other people to talk to you .. And if you're only reading of course it's easy to feel ignored ..

I've a thread where I'm regularly in (again: too much :aah:) and we've had some new people coming in there not so long ago .. Just ask them if they feel ignored .. I already forgot that some of them aren't there for that long yet :aah:

It's all about the actions you make yourself, you can't expect lots from people if you hardly do anything yourself .. I think :teehee:

Thank you, Love you xxx

Girls, I loved seeing you on tv. :wub2: Just sorry I didn't spot Nielo. :teehee:

You didn't? I did! (I think :aah:)

Around the time they were getting outside for the bike-thing, I thought I saw her .. (but I was only half watching, so maybe I was wrong :teehee:)

Girls, I loved seeing you on tv. :wub2: Just sorry I didn't spot Nielo. :teehee:

Did yo spot me??? I saw myself running like a cow :biggrin2: And I was full frontal during the song (grey shirt).

It was a great show, can't wait till tomorrow :thumb_yello:

Beste dames,

Na jullie "replies" begrijp ik het beter (ook ik praat liever met bekenden!)!!! Hoop jullie toch in maart beter te mogen leren kennen!!! (of eerder dankzij MFC:)))!!! (maar, zeg eerlijk, ALS ik niet zo "bitchy" had gereageerd...;)

Ik heb al je posts meerdere keren gelezen maar snap nu nog steeds niet wat er aan de hand is.. Wat je nu precies bedoelde..

Ben je ergens boos of beledigd over? Wat dan precies? Ik snap het niet.

Jacqueline I have been here almost two years & sometimes people respond to my posts & sometimes they dont'.

I have posted some stuff that I thought was really interesting or a question & never received any responses.

Then I will post something silly or not very important & the next thing I know I return to that thread & see three to six posts about it & I am scratching my head.

I do think & feel that everyone is welcome here.