Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Oh, haal ik je nu door de war met iemand anders? Sorry :teehee:

 

Ik ben ervandoor. Lange dag morgen :bye:

 

geeft niks :teehee:

 

Ben ook bijna weg, ben echt moe :aah:

 

:bye:

 

edit: ik woon idd zelf wel nog thuis, bij m'n moeder, als het dat is wat je bedoelde :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hmm, dat is waar... En het is ook niet altijd even leuk om te doen natuurlijk :teehee:

 

Ik vind het altijd even leuk om te doen. Ik heb er namelijk altijd een even grote hekel aan! Maargoed, hoef nu alleen de afwas nog te doen.

 

Hoe was jouw dag?

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het altijd even leuk om te doen. Ik heb er namelijk altijd een even grote hekel aan! Maargoed, hoef nu alleen de afwas nog te doen.

 

Hoe was jouw dag?

 

:lmfao: De afwas kan morgen ook nog? :teehee:

 

En mijn dag ging wel, ben uiteindelijk nog in het park gaan wandelen en in de zon gezeten.

Nu dat de zon eindelijk eens schijnt, is het zonde om binnen te blijven zitten! Maar het was nog altijd best wel een luie zondag :teehee: Morgen moet er al genoeg weer gewerkt worden. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: De afwas kan morgen ook nog? :teehee:

 

En mijn dag ging wel, ben uiteindelijk nog in het park gaan wandelen en in de zon gezeten.

Nu dat de zon eindelijk eens schijnt, is het zonde om binnen te blijven zitten! Maar het was nog altijd best wel een luie zondag :teehee: Morgen moet er al genoeg weer gewerkt worden. :mf_rosetinted:

 

Nee, die moet zo ook nog even.

Scheen bij jullie de zon wel? Hier was het de hele dag grijs.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy