Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Wat voor soort filmpje moet het worden?

 

Voor de opendeurdag op het werk zijn we op straat een aantal mensen wat vragen gaan stellen over het Sociaal Huis en het OCMW, en dat moet ik nu nog allemaal samenstellen tot een goed en leuk filmpje. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat allemaal voor elkaar moet krijgen... Maar het moet lukken vandaag :mf_rosetinted:

 

... Als ik ooit van MFC geraak en stop met Mika-filmpjes te kijken...

Link to comment
Share on other sites

Voor de opendeurdag op het werk zijn we op straat een aantal mensen wat vragen gaan stellen over het Sociaal Huis en het OCMW, en dat moet ik nu nog allemaal samenstellen tot een goed en leuk filmpje. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat allemaal voor elkaar moet krijgen... Maar het moet lukken vandaag :mf_rosetinted:

 

... Als ik ooit van MFC geraak en stop met Mika-filmpjes te kijken...

 

Aan elkaar praten als een soort presentatrice/omroepster? En leuke, passende muziek op de achtergrond?

Link to comment
Share on other sites

Aan elkaar praten als een soort presentatrice/omroepster? En leuke, passende muziek op de achtergrond?

 

Stilletjesaan begint er schot in de zaak te komen... Ik denk dat ik het systeem te pakken heb. In plaats van zelf in beeld te komen om het aan elkaar te praten, heb ik er een foto tussengezet met tekst (Ik kom zelf absoluut niet graag in beeld :fisch:)

 

Maar, er komt beweging in het concept. :naughty: Ik ben blij.

Link to comment
Share on other sites

Ewel, ik ben ook heel blij voor u dan.

 

Mika Choir London auditions! Het jeukt om mee te doen. Gaat alleen wel een duur grapke worden.

 

Edit: audities voor Londen zijn afgelopen, Manchester is nog een optie. Is blijkbaar goedkoper om naartoe te gaan dan Londen.

Edited by lynx
Link to comment
Share on other sites

Geen flauw idee of het goedkoper is. Het zou wel kunnen.

 

Ga je echt auditie doen? Zou wel super zijn als je erbij zou zijn!

 

Ahhh, ik heb mijn tape opgestuurd. Vandaag zijn het vliegtuig en de hotels nog niet volgeboekt, hopelijk morgen ook niet. En ja, voor de Eurostar zou ik €230 heen en terug betalen, zonder verblijf, en voor het vliegtuig €170 ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Oew, spannend! Ik duim!

En dat is inderdaad wel goedkoper dan, Manchester.

 

Aah, ik heb het filmpje bijna af. Het enige dat ik nog moet afwerken is de muziek erop zetten en eventuele effectjes. Oef!

 

Wat voor muziek heb je gebruikt?

Link to comment
Share on other sites

:lmao: Dat had ik natuurlijk totaal niet zien aankomen. Welk nummer?

 

Echt niet hé! :lmfao: Zo onvoorspelbaar.

 

En ik twijfel tussen Grace Kelly, Love Today en Lollipop. Maar het zijn telkens korte stukjes, dus nooit het volledige liedje, dus dat is wel moeilijk kiezen... Ofwel elk stukje een ander liedje :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Echt niet hé! :lmfao: Zo onvoorspelbaar.

 

En ik twijfel tussen Grace Kelly, Love Today en Lollipop. Maar het zijn telkens korte stukjes, dus nooit het volledige liedje, dus dat is wel moeilijk kiezen... Ofwel elk stukje een ander liedje :naughty:

 

Grace Kelly instrumentaal lijkt mij wel interessant. Persoonlijk zou ik eerder voor iets als Loverboy of zo kiezen, maar kom :wub2:

 

Of We Are Golden: Teenage dreams in a teenage circus RUNNING AROUND LIKE A CLOWN ON PURPOSE :lmao:

Edited by lynx
Link to comment
Share on other sites

Grace Kelly instrumentaal lijkt mij wel interessant. Persoonlijk zou ik eerder voor iets als Loverboy of zo kiezen, maar kom :wub2:

 

Eigenlijk als je echt gaat nadenken is de keuze onmogelijk :fisch: Hij heeft teveel goeie liedjes. Maar Grace Kelly draagt ook wel mijn voorkeur, uit die 3. :naughty:

 

Edit: Hahaha! :lmao: Jaaah!

Link to comment
Share on other sites

Er is zoveel een optie. Straks raak ik er helemaal niet uit :tears:

 

Ik weet dat 't een cliché is, maar ik zou bijvoorbeeld openen met de intro van Stardust en dan een voice-over iets over het "bruisende OCMW van Antwerpen" laten vertellen, en inzoomen op de ligging en het gebouw zelf en zo. Maar je moet 't vooral zelf weten :naughty:

 

Ah, en "Blame it on the girls" en "Stuck in the middle" worden veel gebruikt op de Vlaamse televisie, heb ik de indruk.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet dat 't een cliché is, maar ik zou bijvoorbeeld openen met de intro van Stardust en dan een voice-over iets over het "bruisende OCMW van Antwerpen" laten vertellen, en inzoomen op de ligging en het gebouw zelf en zo. Maar je moet 't vooral zelf weten :naughty:

 

Ah, en "Blame it on the girls" en "Stuck in the middle" worden veel gebruikt op de Vlaamse televisie, heb ik de indruk.

 

:naughty: Zie, zo komen er telkens meer liedjes bij.

Maar inderdaad wel een goed idee :thumb_yello: Ga ik morgen eens testen.

Link to comment
Share on other sites

Bah, bah, bah. In de eerste reservatie die ik proberen maken heb, zou ik rond 22u35 in de luchthaven van Charleroi uitkomen, waarop ik zou moeten wachten op mijn bagage, en dan naar huis sjezen (Gent)... Als ik geluk heb ben ik dan rond 1u thuis en gaat het mij €250 lichter gemaakt hebben aan taxigeld want veel late treinen naar Gent zijn er niet meer.

 

De tweede reservatie was perfect. Vertrek op donderdag rond de middag en op zaterdag rond de middag, voor de schappelijke prijs van €220, verblijf inbegrepen. Netjes. Maar dat ding weigert mijn kredietkaart aan te nemen! Ik moet bevestigen met mijn DB-digipass en laat ik die hier nu net niet bij hebben >:-( dus mag ik morgen dat grapje nog eens overdoen.

 

Ik heb nog geen bericht gekregen, maar als ik niet word gekozen, heb ik toch maar mooi een citytripje gehad. Mijn tape: http://www.mediafire.com/?612jx1pnlra9yoj

Link to comment
Share on other sites

Oew, dat lijkt mij wel een goede deal die je daar gedaan hebt.

 

Ik ben net zo'n halfuurtje thuis van mijn avondpermanentie. Ontspannen. Eindelijk.

 

Avondpermanentie? Soort wachtdienst? Of is het OCMW zo laat nog open?

 

Ahja, en er begon net een promo te lopen op het moment dat ik aan het boeken was, dus ik heb idd €50 korting gekregen.

Link to comment
Share on other sites

Avondpermanentie? Soort wachtdienst? Of is het OCMW zo laat nog open?

 

Ahja, en er begon net een promo te lopen op het moment dat ik aan het boeken was, dus ik heb idd €50 korting gekregen.

 

Ja, op maandagavond is ons OCMW open van 18 tot 20u, voornamelijk voor de mensen/cliënten die in de dag werken. En die maandagavonden worden verdeeld onder de sociale dienst. Deze week was dus mijn beurt. Valt op zich wel mee, meestal is het niet zo druk :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Naww, mijn super magische Mika-avontuur is alweer voorbij :-( Ik ga echt door zo'n ontzettende rotperiode, ik heb dat af en toe eens nodig. Kan hij niet elke maand eens een optreden geven met een Polka Dot Choir, en liefst altijd hetzelfde?

 

Ik ben zó blij dat ik mijn vlucht en hotel geboekt heb, want ik was helemaal niet zeker of ik door de auditie zou geraakt zijn. (Nuja, eigenlijk wel, maar toch ook weer niet...) Maar het is het echt wel allemaal waard geweest. Alleen jammer van de rare entree en het rare afscheid - of eerder, het gebrek eraan. Voor de verandering had ik mijn CD's eens mee en dan kan ik ze niet eens laten signeren :blink:

 

De zanglessen helpen wel wat, maar ik moet echt véél meer eten voor een concert. Ik ben zo zenuwachtig dat ik bijna niks binnenkrijg. (Ik had een kwart pizza op, mijn koene mederidder driekwart. Maar in Brussel was het erger, met vier happen belegd broodje, en toen zat ik vol.) Je spieren gebruiken om je stem te ondersteunen is dik oké, maar als je geen voedingsstoffen hebt om ernaartoe te sturen, dan ga je problemen krijgen. Maar ik geraak er wel.

 

Mika blijft toch echt wel de sympathiekste mens die ik ooit heb ontmoet. Veroordeelt niet, houdt er rekening mee als iemand iets misschien niet kan, dwingt niet, is speels, grillig en jong en toch streng en wijs,... :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Naww, mijn super magische Mika-avontuur is alweer voorbij :-( Ik ga echt door zo'n ontzettende rotperiode, ik heb dat af en toe eens nodig. Kan hij niet elke maand eens een optreden geven met een Polka Dot Choir, en liefst altijd hetzelfde?

 

Ik ben zó blij dat ik mijn vlucht en hotel geboekt heb, want ik was helemaal niet zeker of ik door de auditie zou geraakt zijn. (Nuja, eigenlijk wel, maar toch ook weer niet...) Maar het is het echt wel allemaal waard geweest. Alleen jammer van de rare entree en het rare afscheid - of eerder, het gebrek eraan. Voor de verandering had ik mijn CD's eens mee en dan kan ik ze niet eens laten signeren :blink:

 

De zanglessen helpen wel wat, maar ik moet echt véél meer eten voor een concert. Ik ben zo zenuwachtig dat ik bijna niks binnenkrijg. (Ik had een kwart pizza op, mijn koene mederidder driekwart. Maar in Brussel was het erger, met vier happen belegd broodje, en toen zat ik vol.) Je spieren gebruiken om je stem te ondersteunen is dik oké, maar als je geen voedingsstoffen hebt om ernaartoe te sturen, dan ga je problemen krijgen. Maar ik geraak er wel.

 

Mika blijft toch echt wel de sympathiekste mens die ik ooit heb ontmoet. Veroordeelt niet, houdt er rekening mee als iemand iets misschien niet kan, dwingt niet, is speels, grillig en jong en toch streng en wijs,... :wub2:

 

:blush-anim-cl:

Toch een mooie ervaring weer :thumb_yello:

En ik heb mezelf in Brussel ook moeten dwingen om dat broodje op te eten. Ik voelde me niet eens zo zenuwachtig, maar mijn lichaam dacht daar toch anders over :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

Toch een mooie ervaring weer :thumb_yello:

En ik heb mezelf in Brussel ook moeten dwingen om dat broodje op te eten. Ik voelde me niet eens zo zenuwachtig, maar mijn lichaam dacht daar toch anders over :teehee:

 

Karen of Karin was haar naam, ik weet 't weer. Mellody76 op dit forum. Ziet er echt stukken van mensen jonger uit dan ze is.

 

En ja, uiteindelijk was het wel heel erg mooi :wub2: de sfeer zat enorm goed, Tim was zo blij om mij weer te zien, al die MFC'ers die ik heb ontmoet,... :wub2:

 

Ik heb qua zenuwen al grotere watertjes doorzwommen dan zo'n concerten, heb ooit een hele dag met hoofd- en buikpijn in bed gelegen omdat ik zo zenuwachtig was. Maar dat je zo'n leuke ervaring krijgt en die dan verknalt door te weinig te eten, dat is toch wel erg :aah:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy