Jump to content

Dutchie Meeting Day Thingie


xlindee

Recommended Posts

De belgen komen niet. We kunnen never ene locatie vinden die voor niemand te ver weg is en dit is het meest centraal.

 

nou lekker aardig! :sneaky2:

wil je de belgen er niet bij hebben? :tears:

als het in utrecht is, kom ik denk ik ook niet :no:

ik mag daar toch nooit heen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou lekker aardig! :sneaky2:

wil je de belgen er niet bij hebben? :tears:

als het in utrecht is, kom ik denk ik ook niet :no:

ik mag daar toch nooit heen :boxed:

 

Jawel, maar als je deze thread goed had doorgelezen kwam je er achter dat de meeste belgen sowieso niet konden. Dat heeft niks te maken met er niet bij willen hebben.

Link to comment
Share on other sites

Jawel, maar als je deze thread goed had doorgelezen kwam je er achter dat de meeste belgen sowieso niet konden. Dat heeft niks te maken met er niet bij willen hebben.

 

ooooh... :no:

maar yooligan wil wel! :shocked:

ik snap wel dat het voor jullie wel makkelijk is voor utrecht, maar jullie mogen alleen met de trein bekant overal naar toe, en ik weer niet :no:

dus ik kom niet als het in utrecht is, of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard zeuren! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Goh, wat toevallig dat jullie net een meeting bespraken, toen ik in Parijs zat.. Moet ik dat opvatten als een stille hint? :blink:

 

 

 

 

 

:lmao::roftl::lmao:

 

Janee hoor:blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ooooh... :no:

maar yooligan wil wel! :shocked:

ik snap wel dat het voor jullie wel makkelijk is voor utrecht, maar jullie mogen alleen met de trein bekant overal naar toe, en ik weer niet :no:

dus ik kom niet als het in utrecht is, of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard zeuren! :biggrin2:

 

Jaa maar zoals al is gezegd is het onmogelijk om voor iedereen een goede locatie te bedenken. Want als we het in brabant houden is het weer voor andere te ver etc. Utrecht is toch echt de handigste plaats qua bereikbaarheid.

Link to comment
Share on other sites

Jaa maar zoals al is gezegd is het onmogelijk om voor iedereen een goede locatie te bedenken. Want als we het in brabant houden is het weer voor andere te ver etc. Utrecht is toch echt de handigste plaats qua bereikbaarheid.

 

ja qua bereikbaarheid is het wel een goede plaaaats... :boxed:

maarja.. :boxed:

ik woon niet op mezelf ofzo dus daarom zeik ik zo :sneaky2:

anders maakte het mij niet uit waar het was :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Aaaah wat flauw:blink: Wil je ons niet meeten?

 

maar zhara ging sowieso al niet naar het concert :no:

e zei zelf dat ze niet echt een super mika fan was! :lol3:

volgens mij komt ze hier meer omdat ze ons gewoon niet kan missen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aaaah wat flauw:blink: Wil je ons niet meeten?

 

Mh.. (hoe ga ik me hier nou weer uitlullen?) Ik denk.. uh.. Ja.. Ik denk dat ik de eerste paar dagen na nieuwjaar nog helemaal brak ben.. K zal die avond waarschijnlijk veel te veel drinken.. Om daarna dagen lang met bonkende koppijn voor dood op de bank te liggen.. En geloof me, dan ben ik op mn slechtst! Dat wil ik jullie niet aandoen :naughty:

 

(En ik heb het niet zo met internet-meetings...) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

(En ik heb het niet zo met internet-meetings...) :mf_rosetinted:

 

 

 

waarom niet ?:shocked:

vertrouw je me niet? :tears:

de vorige keer bij het concert dat ik iemand zag van mfc vond ik jusit grappig :lmfao:

dat ik ze zag was gewoon super lollig! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

waarom niet ?:shocked:

vertrouw je me niet? :tears:

de vorige keer bij het concert dat ik iemand zag van mfc vond ik jusit grappig :lmfao:

dat ik ze zag was gewoon super lollig! :roftl:

 

Natuurlijk vertrouw ik je wel! Ik weet alleen nooit hoe ik me moet gedragen bij zoiets.. ..En ik wordt altijd licht hysterisch als ik mensen voor het eerst ontmoet.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mh.. (hoe ga ik me hier nou weer uitlullen?) Ik denk.. uh.. Ja.. Ik denk dat ik de eerste paar dagen na nieuwjaar nog helemaal brak ben.. K zal die avond waarschijnlijk veel te veel drinken.. Om daarna dagen lang met bonkende koppijn voor dood op de bank te liggen.. En geloof me, dan ben ik op mn slechtst! Dat wil ik jullie niet aandoen :naughty:

 

(En ik heb het niet zo met internet-meetings...) :mf_rosetinted:

 

Veel water drinken:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk vertrouw ik je wel! Ik weet alleen nooit hoe ik me moet gedragen bij zoiets.. ..En ik wordt altijd licht hysterisch als ik mensen voor het eerst ontmoet.. :roftl:

 

ooooh :roftl:

gewoon zeggen van hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi ik ben zahara van mfc , leuk jullie te ontmoeten :roftl::roftl:

licht hysterisch? je kan toch gewoon rustig blijven dan! :doh:

Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk vertrouw ik je wel! Ik weet alleen nooit hoe ik me moet gedragen bij zoiets.. ..En ik wordt altijd licht hysterisch als ik mensen voor het eerst ontmoet.. :roftl:

 

hahah :lmao:

Ik snap het, dat doe ik ook altijd..:boxed:

Heel irritant :bleh: gewoon vanwege zenuwen enzo :original:

Maar ja, boeiend:biggrin2: gewoon normaal proberen te blijven xD

Link to comment
Share on other sites

Misschien moeten we anders wat meer naar de zuiden van nederland gaan :blink:

zoals Breda of Tilburg? dan kunnen er misschien ook wat belgjes komen?

 

dán zou ik nu wel meekunnen^^

 

ooooh... :no:

maar yooligan wil wel! :shocked:

ik snap wel dat het voor jullie wel makkelijk is voor utrecht, maar jullie mogen alleen met de trein bekant overal naar toe, en ik weer niet :no:

dus ik kom niet als het in utrecht is, of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard zeuren! :biggrin2:

 

jajaja ik wil!! ik mag ook zeker niet naar utrecht of ik moet ook heeeeeel heeeeeel hard zeuren!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy