Jump to content

Dutchie Meeting Day Thingie


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem :boxed:

(als ik eventueel zou mogen komen van jullie in ieder geval :bleh:)

 

Je mag natuurlijk, maar jammer dat jullie niet kunnen. We kunnen het altijd een andere keer overdoen.

Oke, we kunnen het misschien toch het beste in Utrecht doen, dat is het meest centraal, en als je het in Brabant doet ofzo, of ergens in het westen (n of z holland) dan is het weer voor mensen in het noorden en het oosten te ver. Tis altijd wel te ver voor iemand

Link to comment
Share on other sites

mss mag ik wel na een meeting in België :wink2:

ja en mij heb je toch al half ontmoet zo hihi:roftl:

 

enige prob is.. alle belgen samenkrijgen is niet zo simpel... zoveel hangen er hier precies niet rond, of toch niet frequent... En dan eb je ook nog het franstalige probleem:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ja en mij heb je toch al half ontmoet zo hihi:roftl:

 

enige prob is.. alle belgen samenkrijgen is niet zo simpel... zoveel hangen er hier precies niet rond, of toch niet frequent... En dan eb je ook nog het franstalige probleem:mf_rosetinted:

 

Volgens mij zijn er inderdaad niet veel hier, maarja, misschien zijn er toch een aantal Dutchies die ook willen komen hé, als ze een beetje in de buurt wonen.. ;)

 

Maar dat franstalig .. tja .. het zou niet mogen maar dat is dus inderdaad een probleem :boxed::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ja en mij heb je toch al half ontmoet zo hihi:roftl:

 

enige prob is.. alle belgen samenkrijgen is niet zo simpel... zoveel hangen er hier precies niet rond, of toch niet frequent... En dan eb je ook nog het franstalige probleem:mf_rosetinted:

 

dat is ook waar :thumbdown:

 

Hoeveel vlamingen zijn er eigenlijk vaak hier? 3?

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij zijn er inderdaad niet veel hier, maarja, misschien zijn er toch een aantal Dutchies die ook willen komen hé, als ze een beetje in de buurt wonen.. ;)

 

Maar dat franstalig .. tja .. het zou niet mogen maar dat is dus inderdaad een probleem :boxed::blush-anim-cl:

 

Hee, ga eens even een eigen thread aanmaken he?:sneaky2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

oei ik kan niet de 28e :boxed:

 

1 t/m 4 jan wel.

 

in utrecht heb je n heel leuk café, stairway to heaven, waar allemaal gitaren van beroemde mensen hangen enzo, misschien kunnen we daar wat gaan drinken?

 

Jaaa leuk idee:biggrin2:

 

Was afgelopen zomer nog in het Hard Rock Cafe in Barcelona, dat was heel vet:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy