Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Een syr voelt zich prima thuis in zo'n gabber hoor. Neem een zusje van mijn nieuwe hammie:naughty: :thumb_yello:

Moet nog altijd die domme badkamerventilatiedinges uit gaan zetten..... Maar dan moet ik helemaal naar beneden :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een syr voelt zich prima thuis in zo'n gabber hoor. Neem een zusje van mijn nieuwe hammie:naughty: :thumb_yello:

Moet nog altijd die domme badkamerventilatiedinges uit gaan zetten..... Maar dan moet ik helemaal naar beneden :thumbdown:

 

ik neem gewoon mijn vervoersbakje en telefoon mee en ik zie wel :naughty:

(telefoon om bij mijn moeder te smeken :naughty: )

 

en dit is de gabber bak die ik dan over heb :naughty:

kooi1.jpg

(exclusief inrichtig)

Link to comment
Share on other sites

Anouk, jou hebben we nog niet gehad (toch? :roftl:) .. geef jij er eens je visie op .. hoeveel zou ie hier wegen?

 

hellyeah-2-1.jpg

 

Hij is toch ongeveer 1.90m he? Mijn pa is 1.94m en wat gevulder dan hij. Die weegt 90kg ongeveer, dus hij weegt daar denk ik iets van 80kg..... Hooguit 85kg.....

Wat een gesprek weer zeg:blink: :roftl: . Wat is jouw schatting dan?

 

Enne Patries, je moet gewoon met een hamster thuiskomen, zonder overleg... Heb ik ook meerdere malen gedaan, waren ze niet echt blij mee maar na een uurtje gezeur was t altijd vergeten en zaten ze zelf van awwwww wat een lieverdjes:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hij is toch ongeveer 1.90m he? Mijn pa is 1.94m en wat gevulder dan hij. Die weegt 90kg ongeveer, dus hij weegt daar denk ik iets van 80kg..... Hooguit 85kg.....

Wat een gesprek weer zeg:blink: :roftl: . Wat is jouw schatting dan?

 

Niks van, dat geloof ik dus echt niet :boxed:

Je ziet 'm amper staan :blink:

 

Neen, ik weet het niet .. maar in een interview zei hij bijgekomen te zijn en 73 kg te wegen .. en volgens mij is deze foto van eerder .. Denk niet dat hij daar 70 kg weeg hoor, echt niet ..

 

Toch? :boxed:

 

En wat is er mis met zo'n gesprek? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens Bienie, heb je in de gaten dat ik nog geen eens een onschuldige foto gepost heb??? :naughty: :naughty: :mf_rosetinted:

eigenlijk voornamelijk omdat ik nog niet echt iets naar mn gading ben tegengekomen...heb ook niet gezocht eigenlijk hoor maar toch:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens Bienie, heb je in de gaten dat ik nog geen eens een onschuldige foto gepost heb??? :naughty: :naughty: :mf_rosetinted:

eigenlijk voornamelijk omdat ik nog niet echt iets naar mn gading ben tegengekomen...heb ook niet gezocht eigenlijk hoor maar toch:mf_rosetinted:

 

Ik had dat in de gaten ja :roftl: Heb ook in de gaten dat je nog niet op mijn topic gereageerd hebt :naughty:

Ik had er daarstraks nog 1 gepost die ik eigenlijk best wel erg vond (serieus), maar daar had niemand op gereageerd.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hij is toch ongeveer 1.90m he? Mijn pa is 1.94m en wat gevulder dan hij. Die weegt 90kg ongeveer, dus hij weegt daar denk ik iets van 80kg..... Hooguit 85kg.....

Wat een gesprek weer zeg:blink: :roftl: . Wat is jouw schatting dan?

 

Enne Patries, je moet gewoon met een hamster thuiskomen, zonder overleg... Heb ik ook meerdere malen gedaan, waren ze niet echt blij mee maar na een uurtje gezeur was t altijd vergeten en zaten ze zelf van awwwww wat een lieverdjes:naughty:

 

nouja ik zie het wel:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik moet nog zo hard wennen aan die poster langs mijn bed :roftl:

Elke keer als ik naar de tv kijk ofzo zie ik die in mijn ooghoek en dan denk ik 'ey, wat is dat nu?' .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niks van, dat geloof ik dus echt niet :boxed:

Je ziet 'm amper staan :blink

 

Neen, ik weet het niet .. maar in een interview zei hij bijgekomen te zijn en 73 kg te wegen .. en volgens mij is deze foto van eerder .. Denk niet dat hij daar 70 kg weeg hoor, echt niet ..

 

Toch? :boxed

 

En wat is er mis met zo'n gesprek? :bleh

 

Tja.... Hij is inderdaad wel bijna transparant daar ja.... 73kg bij 1.90m is toch aardig de ondergewicht-kant op....Had ik toen ik 53 woog ook:boxed: Ben blij dat ik inmiddels weer wat vlees op mn botjes heb:naughty:

Wat er mis is met zo'n gesprek?? Niets, maar het zijn van die zaken waar ik nou niet een twee drie aan denk als ik die foto's zie.....Hoewel deze foto wel erg om zulke gesprekken vraagt ja :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik moet nog zo hard wennen aan die poster langs mijn bed :roftl:

Elke keer als ik naar de tv kijk ofzo zie ik die in mijn ooghoek en dan denk ik 'ey, wat is dat nu?' .. :roftl:

 

Dat is nu Mika.:roftl: :roftl: Niets mis mee toch?:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja.... Hij is inderdaad wel bijna transparant daar ja.... 73kg bij 1.90m is toch aardig de ondergewicht-kant op....Had ik toen ik 53 woog ook:boxed: Ben blij dat ik inmiddels weer wat vlees op mn botjes heb:naughty:

Wat er mis is met zo'n gesprek?? Niets, maar het zijn van die zaken waar ik nou niet een twee drie aan denk als ik die foto's zie.....Hoewel deze foto wel erg om zulke gesprekken vraagt ja :blink:

 

Ja, dat denk ik dus ook ... Kreeg beetje raar gevoel bij die foto...

Heb dat ook eens gehad, heb een maagonsteking gehad en toen was ik gewoon 10 kg kwijt op echt zeer weinig tijd, dat zag je ook aan mij .. Maar ondertussen is dat er weer dubbel en dik bij :thumbdown: (dat gewicht toen was een beetje aan de lage kant, maar zoals nu was toch eigenlijk niet de bedoeling :roftl:).

 

Neen, ik ook niet ... maar bij die foto had ik echt zoiets van: :shocked:

Vandaar :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat denk ik dus ook ... Kreeg beetje raar gevoel bij die foto...

Heb dat ook eens gehad, heb een maagonsteking gehad en toen was ik gewoon 10 kg kwijt op echt zeer weinig tijd, dat zag je ook aan mij .. Maar ondertussen is dat er weer dubbel en dik bij :thumbdown (dat gewicht toen was een beetje aan de lage kant, maar zoals nu was toch eigenlijk niet de bedoeling roftl:).

 

Neen, ik ook niet ... maar bij die foto had ik echt zoiets van: :shocked

Vandaar mf_rosetinted:

Ja ik had ook nooit gedacht nog eens ondergewicht te krijgen. Was in 2005 in drie maanden tijd meer dan 20kg kwijt. Bij de eerste vijf dacht ik hoppa, dat gaat makkelijk...Kon eten wat ik wilde (dat lukte toen nog probleemloos) en toch vloog het eraf. Daarna had ik dus echt een ondergewicht en toen ik zo doodziek was en 2,5 maand in t zkh lag kreeg ik daardoor ook doorligplekken, mn botten zaten echt gewoon direct op mn huid. Was niet lekker. Inmiddels zijn er weer tijden dat t eten me weer prima smaakt en ik vind mezelf nu weer aan de zware kant, wilde afvallen, maar eigenlijk slaat dat nergens op (zeker niet omdat ik vocht in mn benen heb ter waarde van zo'n 2-3 kg:thumbdown: ) dus pech gehad. Liever wat vlees op mn lijf dan dat magere, dat was echt eng zeker omdat ik helemaal niet zo teer gebouwd ben zeg maar....:blink:

Oh, is DAT Mika? :roftl

Valt best goed mee ja naughty:

Ja he? Hier is nog een fotootje van m

screen4.jpg

Link to comment
Share on other sites

screen4.jpg

 

:wub2:

 

Met dit op mijn netvlies denk ik dat ik er maar eens in kruip... :mf_rosetinted:

(en ja, er is nog iets wat aandacht wil .. :naughty::roftl:)

 

Tot morgen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goh, alleen maar écht onschuldige foto's.....niets voor mij:blink:

Hier lijkt ie echt zoooooo op Jim, mn overleden vriendje.... Damn eigenlijk was hij wel superknap zeg. Wist ik toen ook wel :naughty: maar als ik t zo terugzie....:wub2: :wub2: :wub2:

screen11.jpg

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

Met dit op mijn netvlies denk ik dat ik er maar eens in kruip... :mf_rosetinted:

(en ja, er is nog iets wat aandacht wil .. :naughty::roftl:)

 

Tot morgen :wink2:

 

Die lach daar is zooooo lief he? Dat is inderdaad een goeie om mee in slaap te vallen! Ik zie je morgen wel weer!

Slaap lekker en tot morgen!

Sweet dreams!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy