Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Gaaf zeg! Hoop dat t gaat lukken. Ik lig nog altijd in oorlog met mn dvdromspeler. De pc herkent m niet meer, hij start te snel op en dan leest ie er in t bios overheen. Heel vervelend......Tijd dat pappie vakantie heeft, kan ie het even herstellen!!

 

Ik ga even eten, tot zo!

 

:biggrin2: Lukken zal dat wel, het gaat alleen een paar uur duren :roftl:

 

Eet ze!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey !

 

ben hier super lang niet geweest;

maar ik heb een reden;

 

HEB EEN HONDJE YEAH! ;d

 

het was zooooo'n verrassing :|

hij is super leuk/lief/speels/schattig/grappig

 

k ga binnenkort met hem op cursus

hij's al 3 1/2 maar kwa gedrag nog net

een kleine puppy xp

 

anders op mn hyves staan foto's ( wel 2 ;] haha!)

http://nathaliiexx.hyves.nl

 

xx

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er vandoor. Dochters ophalen, snel thuis een koekje en wat drinken pakken, dan de jongste naar gym brengen, dan met de middelste naar logopedie, dan de jongste weer ophalen en dan vrees ik dat het alweer tijd zal zijn om eten te gaan koken.....

 

Dus: doeg en houdoe en tot ziens:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ziet er jaloersmakend mooi uit!:mf_lustslow::wub2:

 

Merci :biggrin2::wub2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Weet iemand iets van de andere concerten? Of deze net zo zijn als deze & Koko?

Ik heb het dan over:

- TBA Secret Gig

- Somerset House

- Ibiza

 

Heb ze allemaal nog niet volledig bekeken, enkel maar een heel klein stukje :blush-anim-cl:

Die staan als volgende op de planning, als ze de moeite zijn toch ... En daarna misschien HMH maar ook daar heb ik nog niet alles volledig van bekeken :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey !

 

ben hier super lang niet geweest;

maar ik heb een reden;

 

HEB EEN HONDJE YEAH! ;d

 

het was zooooo'n verrassing :|

hij is super leuk/lief/speels/schattig/grappig

 

k ga binnenkort met hem op cursus

hij's al 3 1/2 maar kwa gedrag nog net

een kleine puppy xp

 

anders op mn hyves staan foto's ( wel 2 ;] haha!)

http://nathaliiexx.hyves.nl

 

xx

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Jeej :biggrin2:

Wat voor beestjes is het? (kan de foto's niet bekijken, ben met een dvd bezig en dan open ik liefst niet teveel sites :wink2:)

 

Ik ben er vandoor. Dochters ophalen, snel thuis een koekje en wat drinken pakken, dan de jongste naar gym brengen, dan met de middelste naar logopedie, dan de jongste weer ophalen en dan vrees ik dat het alweer tijd zal zijn om eten te gaan koken.....

 

Dus: doeg en houdoe en tot ziens:punk:

 

Hopelijk tot snel!

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: Lukken zal dat wel, het gaat alleen een paar uur duren :roftl

 

Eet ze!

Ja dat is altijd een nadeel, maarja, je hebt er wel plezier van straks :das:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey !

 

ben hier super lang niet geweest;

maar ik heb een reden;

 

HEB EEN HONDJE YEAH! ;d

 

het was zooooo'n verrassing :|

hij is super leuk/lief/speels/schattig/grappig

 

k ga binnenkort met hem op cursus

hij's al 3 1/2 maar kwa gedrag nog net

een kleine puppy xp

 

anders op mn hyves staan foto's ( wel 2 ;] haha!)

http://nathaliiexx.hyves.nl

 

xx

Lief man, echt een mooi beestje, gefeliciteerd!!!

Ik ben er vandoor. Dochters ophalen, snel thuis een koekje en wat drinken pakken, dan de jongste naar gym brengen, dan met de middelste naar logopedie, dan de jongste weer ophalen en dan vrees ik dat het alweer tijd zal zijn om eten te gaan koken.....

 

Dus: doeg en houdoe en tot ziens:punk:

Tot snel weer, succes met alles!!!

Link to comment
Share on other sites

een rode engelse cocker ;]

super schattig! (l')

 

Lief :wub2:

 

Ja dat is altijd een nadeel, maarja, je hebt er wel plezier van straks :das:

 

Uhu :naughty::wub2:

En normaal gezien volgen er nog een aantal, als ze de moeite waard zijn, dus .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik ga zo hard naar Amsterdam gaan hé :naughty::mf_rosetinted:

 

Ik praat erover alsof ik gewoon ga en mijn moeder verandert dan altijd snel van onderwerp :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik ga zo hard naar Amsterdam gaan hé :naughty::mf_rosetinted:

 

Ik praat erover alsof ik gewoon ga en mijn moeder verandert dan altijd snel van onderwerp :roftl:

 

Flauw zeg. Gewoon doen, je kunt die arme jongen toch niet alleen laten gaan:boxed: Hij heeft je support hard nodig om een goeie show neer te zetten:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Weet iemand iets van de andere concerten? Of deze net zo zijn als deze & Koko?

Ik heb het dan over:

- TBA Secret Gig

- Somerset House

- Ibiza

 

Heb ze allemaal nog niet volledig bekeken, enkel maar een heel klein stukje :blush-anim-cl:

Die staan als volgende op de planning, als ze de moeite zijn toch ... En daarna misschien HMH maar ook daar heb ik nog niet alles volledig van bekeken :blush-anim-cl:

Somerset heb ik toen helemaal gekeken maar er zaten stukken tussen waarop echt irritant gegild werd, je hoorde Mika amper. Dat is zonde. Maar misschien dat er nu betere stukken staan. Ik zit eventjes Anouk in Gelredome te downloaden:thumb_yello: :mf_rosetinted: Komt een dvd van t concert waar ik was, maar dat duurt nog wel erg lang:blink:

Link to comment
Share on other sites

Flauw zeg. Gewoon doen, je kunt die arme jongen toch niet alleen laten gaan:boxed: Hij heeft je support hard nodig om een goeie show neer te zetten:naughty:

 

:roftl: Hij zal mij missen ja ... heeft ie gewoon geen tijd voor dan ..

Hij kan heus wel zonder mij .. af en toe .. beetje ...

 

 

 

Maar ik zal het mijn ouders meedelen :mf_rosetinted::naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Somerset heb ik toen helemaal gekeken maar er zaten stukken tussen waarop echt irritant gegild werd, je hoorde Mika amper. Dat is zonde. Maar misschien dat er nu betere stukken staan. Ik zit eventjes Anouk in Gelredome te downloaden:thumb_yello: :mf_rosetinted: Komt een dvd van t concert waar ik was, maar dat duurt nog wel erg lang:blink:

 

Ow, dat is minder :boxed:

Ik heb nu niks recents gedownload ofzo, dus ik weet niet of er een andere versie van is ... Maar als je hem niet hoort dan valt het af :mf_rosetinted:

 

Denk dat ik HMH wel ga doen .. dat is wel veraf en ook geschreeuw, maar dat is heel goed te doen vind ik. Af en toe wat geschreeuw moet kunnen, zolang ze maar niet bezig blijven en je Mika nog hoort. :mf_rosetinted: Moet wel nog zien ivm de kwaliteit, want de filmpjes komen wel van youtube... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ow, dat is minder :boxed:

Ik heb nu niks recents gedownload ofzo, dus ik weet niet of er een andere versie van is ... Maar als je hem niet hoort dan valt het af :mf_rosetinted:

 

Denk dat ik HMH wel ga doen .. dat is wel veraf en ook geschreeuw, maar dat is heel goed te doen vind ik. Af en toe wat geschreeuw moet kunnen, zolang ze maar niet bezig blijven en je Mika nog hoort. :mf_rosetinted: Moet wel nog zien ivm de kwaliteit, want de filmpjes komen wel van youtube... :boxed:

 

Ja dan is het niet zo erg. Hoort er ook wel bij, een beetje gegil, maar het moet niet overheersen. Heb hetzelfde met Anouk nu, hoop opnames die zo wazig klinken:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Kan het niet helpen, maar die foto is niets anders dan verdomde lekker:wub2: :wub2: :wub2:

 

Uhu :wub2: *zwijmel*

 

Zie je hem al liggen ... langs je ... in bed ...

Je zou toch gewoon nooit het licht uitdoen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uhu :wub2: *zwijmel*

 

Ja, inderdaad, die foto wil op een of andere manier niet van mn netvlies verdwijnen. Gelukkig maar:wub2: :blush-anim-cl: Dat vind ik toch wel een erg gaaf shirt ook hoor:mf_rosetinted:

 

Heb last van mn maag, die staat in de fik:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja, inderdaad, die foto wil op een of andere manier niet van mn netvlies verdwijnen. Gelukkig maar:wub2: :blush-anim-cl: Dat vind ik toch wel een erg gaaf shirt ook hoor:mf_rosetinted:

 

Heb last van mn maag, die staat in de fik:boxed

 

Is toch ook niet nodig :mf_rosetinted::naughty:

(had trouwens nog ge-edit, maar beetje te laat blijkbaar :roftl:)

 

Oei :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Is toch ook niet nodig :mf_rosetinted :naughty

(had trouwens nog ge-edit, maar beetje te laat blijkbaar :roftl:)

 

Oei :thumbdown:

 

Om te reageren op je edit:mf_rosetinted:

Stel dat hij je ZO aan ligt te kijken vanaf je (jullie) bed :das:hij wacht ergens op, met zo'n blik vráág je om 'aandacht'

mikagkyj1.jpg

 

Denk niet dat ik dat zou overleven:wub2: :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Om te reageren op je edit:mf_rosetinted

Stel dat hij je ZO aan ligt te kijken vanaf je (jullie) bed :das:hij wacht ergens op, met zo'n blik vráág je om 'aandacht'

mikagkyj1.jpg

 

Denk niet dat ik dat zou overleven:wub2: :mf_lustslow:

 

Oh ... help ... :sweatdrop:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit zou ik trouwens ook niet overleven ...

 

 

954sj1.jpg

 

 

Maar dat is om een heel andere reden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh ... help ... :sweatdrop:

 

 

 

 

 

 

 

Dit zou ik trouwens ook niet overleven ...

 

 

954sj1.jpg

 

 

Maar dat is om een heel andere reden :roftl:

:roftl: :roftl:

 

Dit is ook weer dodelijk, maar borduurt voort op die vorige

mikagracekelly00400012kg6.jpg

 

:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: :roftl:

 

Dit is ook weer dodelijk, maar borduurt voort op die vorige

mikagracekelly00400012kg6.jpg

 

:mf_lustslow:

 

Omg .. je bent nu even alle momenten aan het bovenhalen waarvan ik screenshots wilde hebben (maar wat om de 1 of andere reden niet ging) .. Heb je nog? :naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Omg .. je bent nu even alle momenten aan het bovenhalen waarvan ik screenshots wilde hebben (maar wat om de 1 of andere reden niet ging) .. Heb je nog? :naughty::wub2:

 

You're welcome:thumb_yello: ... Wat zoek je nog meer, die andere shots op dat bed zeker :das:? Ik moet ze wel ergens hebben, maar dat wordt dan wel effe zoeken als ik ze nog heb, pc is een maand of 4 geleden gecrasht, alles kwijt:thumbdown: maar anders vinden we ze vast wel weer hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy