Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

okey bye bye :tears:

 

 

:mf_rosetinted: je komt toch wel terug hé?

 

Ik kom terug ja :mf_rosetinted:

 

Kan wel zijn dat ik niet zo actief ben hier .. maar ik zal waarschijnlijk niet veel missen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom terug ja :mf_rosetinted:

 

Kan wel zijn dat ik niet zo actief ben hier .. maar ik zal waarschijnlijk niet veel missen :roftl:

 

okey :naughty:

 

ik ben tussendoor ook ieta anders aan het doen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Waarom jij niet blijven? :tears:

 

Ach wat schattig:wink2: Ik had eigenlijk helemaal geen tijd voor de MFC, maar ja......toch maar even kijken. Ik zit tegenwoordig vooral veel op de Oldlings Thread, maar 'k ben de dutchies niet vergeten hoor.

 

Hoe is het met jullie?

Link to comment
Share on other sites

Ach wat schattig:wink2: Ik had eigenlijk helemaal geen tijd voor de MFC, maar ja......toch maar even kijken. Ik zit tegenwoordig vooral veel op de Oldlings Thread, maar 'k ben de dutchies niet vergeten hoor.

 

Hoe is het met jullie?

 

Hmmja, ik dacht wel zoiets .. iedereen heeft geen tijd of zit ergens anders :tears:

 

Met mij goed.

Heb de voorbije 3 dagen besteed aan het zoeken van een gans en nu heb ik toch maar naar aan de eigenaar iets laten weten dat ik dus maar 2 ganzen had gezien in plaats van 3 en nu krijg ik net een bericht terug dat die 3e gans al een tijd dood is :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ook nuttige dingen net zoals ik? :naughty::mf_rosetinted:

tuurlijk :mf_rosetinted: (hammieplaatjes maken)

 

Ach wat schattig:wink2: Ik had eigenlijk helemaal geen tijd voor de MFC, maar ja......toch maar even kijken. Ik zit tegenwoordig vooral veel op de Oldlings Thread, maar 'k ben de dutchies niet vergeten hoor.

 

Hoe is het met jullie?

 

hooooooooooooooooi :punk:

 

hier gaat het goed ben alleen gedoomed maar verder is alles okey,:naughty: en bij jou?

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk :mf_rosetinted: (hammieplaatjes maken)

 

 

 

hooooooooooooooooi :punk:

 

hier gaat het goed ben alleen gedoomed maar verder is alles okey,:naughty: en bij jou?

 

Ok, dan doen we samen nuttige dingen :mf_rosetinted:

Vind dat van mij alleen interessanter :bleh::roftl:

 

Hoezo dat dan? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dan doen we samen nuttige dingen :mf_rosetinted:

Vind dat van mij alleen interessanter :bleh::roftl:

 

Hoezo dat dan? :blink:

 

ik heb net een hamster gereserveerd terwijl mijn moeder nog van niks weet :roftl:

 

Ik ben dus gedoomed want ik heb het hamster virus :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik heb net een hamster gereserveerd terwijl mijn moeder nog van niks weet :roftl:

 

Ik ben dus gedoomed want ik heb het hamster virus :roftl:

 

Oei Oei :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik dacht wel zoiets .. iedereen heeft geen tijd of zit ergens anders :tears:

 

Met mij goed.

Heb de voorbije 3 dagen besteed aan het zoeken van een gans en nu heb ik toch maar naar aan de eigenaar iets laten weten dat ik dus maar 2 ganzen had gezien in plaats van 3 en nu krijg ik net een bericht terug dat die 3e gans al een tijd dood is :blush-anim-cl::roftl:

 

Huh? De eigenaar was dus 3 ganzen kwijt, jij zoeken naar die derde, niet gevonden en nu blijkt ie al lang dood te zijn? Dom gansje...:naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk :mf_rosetinted: (hammieplaatjes maken)

 

 

 

hooooooooooooooooi :punk:

 

hier gaat het goed ben alleen gedoomed maar verder is alles okey,:naughty: en bij jou?

 

gedooomed??

Met mij gaat het prima, dank je. (Behalve dat er op dit moment een zware hoofdpijn de kop op steekt...)

Gisteren was onze jongste dochter jarig, werd 6. Ze gaf een kinderfeestje voor 6 vriendinnen, en met die 3 dames van ons was dat dus een behoorlijk kippenhok. Maar erg leuk en gezellig, iedereen ging tevreden naar huis.

 

Net mijn moeder en haar vriend uitgezwaaid, die gaan weer richting Brabant. Mijn moeder wordt nog creatief, ze heeft een kunstwerk gemaakt voor bij ons in de tuin. Ik kan misschien straks de foto wel even uploaden.

Link to comment
Share on other sites

:yay :woot_jump

Zo doe je dat:naughty

Goeiemiddag trouwens

 

Haai :biggrin2:

 

Huh? De eigenaar was dus 3 ganzen kwijt, jij zoeken naar die derde, niet gevonden en nu blijkt ie al lang dood te zijn? Dom gansje...:naughty :blush-anim-cl

 

Neen, ik dacht dat er 3 ganzen zaten en de eigenaar was op vakantie dus ging ik de beesten (ook nog andere) elke dag voeren. En ik vond dus maar 2 ganzen .. En de eerste dag was het van: die zal wel komen .. De 2e dag maar eens rongekeken enzo, maar tot op heden (vanmorgen) nergens een 3e gans te zien .. En nu is de eigenaar onderweg terug haar huis dus ik heb dat voor de zekerheid maar in een smsje gestuurd .. Maar die 3e gans blijkt dus al een tijd dood te zijn .. Best wel erg, net of ik daar nooit kom :blush-anim-cl:

 

:roftl:

 

Zie je wel trouwens Bienie....Toch die ganzenlever he?:naughty

:roftl: :roftl:

 

:roftl: Mika ... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Neen, ik dacht dat er 3 ganzen zaten en de eigenaar was op vakantie dus ging ik de beesten (ook nog andere) elke dag voeren. En ik vond dus maar 2 ganzen .. En de eerste dag was het van: die zal wel komen .. De 2e dag maar eens rongekeken enzo, maar tot op heden (vanmorgen) nergens een 3e gans te zien .. En nu is de eigenaar onderweg terug haar huis dus ik heb dat voor de zekerheid maar in een smsje gestuurd .. Maar die 3e gans blijkt dus al een tijd dood te zijn .. Best wel erg, net of ik daar nooit kom :blush-anim-cl:

 

 

Of misschien denkt ze wel dat je gewoon niet kunt tellen....:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:yay: :woot_jump_

Zo doe je dat:naughty:

Goeiemiddag trouwens

 

hoooooooooooooooooooooooi

 

:roftl: :roftl:

heb jij soms Asha gereserveerd op het hamsterforum?

 

ikke hem Amity gereserveerd :roftl:

Link to comment
Share on other sites

gedooomed??

Met mij gaat het prima, dank je. (Behalve dat er op dit moment een zware hoofdpijn de kop op steekt...)

Gisteren was onze jongste dochter jarig, werd 6. Ze gaf een kinderfeestje voor 6 vriendinnen, en met die 3 dames van ons was dat dus een behoorlijk kippenhok. Maar erg leuk en gezellig, iedereen ging tevreden naar huis.

 

Net mijn moeder en haar vriend uitgezwaaid, die gaan weer richting Brabant. Mijn moeder wordt nog creatief, ze heeft een kunstwerk gemaakt voor bij ons in de tuin. Ik kan misschien straks de foto wel even uploaden.

Hihi mijn broertje (nouja...hij is alweer 24, het wordt nog wel een grote jongen....) was ook jarig. Maar die is gelukkig het huis uit dus geen verjaarsoverlast. Volgens mij komt ie t zaterdag vieren...........

 

Ik heb ook een nieuwe hammie. Ga m zondag zelf halen of een vriendin neemt m mee, ligt een beetje aan de sinusitis die ik nu weer heb, als t erger wordt (of als de pij in mn botten erger wordt) dan ga ik zelf maar niet. Starrats en ik hebben elkaar aangestoken met t hamstervirus geloof ik. Mijn hammie is dinsdag doodgegaan en een lege kooi daar heb je niets aan he?:blink:

 

Haai :biggrin2:

 

 

 

Neen, ik dacht dat er 3 ganzen zaten en de eigenaar was op vakantie dus ging ik de beesten (ook nog andere) elke dag voeren. En ik vond dus maar 2 ganzen .. En de eerste dag was het van: die zal wel komen .. De 2e dag maar eens rongekeken enzo, maar tot op heden (vanmorgen) nergens een 3e gans te zien .. En nu is de eigenaar onderweg terug haar huis dus ik heb dat voor de zekerheid maar in een smsje gestuurd .. Maar die 3e gans blijkt dus al een tijd dood te zijn .. Best wel erg, net of ik daar nooit kom :blush-anim-cl:

 

:roftl:

 

 

 

:roftl: Mika ... :sneaky2:

Haai :giggrin2:

Ben je die dvd al aan t branden??? Of weet je nog niet of ie helemaal goed is?

*vraagje uit eigenbelang*

Link to comment
Share on other sites

hoooooooooooooooooooooooi

 

:roftl: :roftl:

heb jij soms Asha gereserveerd op het hamsterforum?

 

ikke hem Amity gereserveerd :roftl:

 

:lmfao:

Die is ook gaaf he? Ik twijfelde tussen die twee. Gaaf dat jij dr zusje neemt nu:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Of misschien denkt ze wel dat je gewoon niet kunt tellen....:roftl:

 

Nou :tears:

 

 

 

:roftl:

 

Haai :biggrin2:

Ben je die dvd al aan t branden??? Of weet je nog niet of ie helemaal goed is?

*vraagje uit eigenbelang*

 

:mf_rosetinted: Ben bezig met de bewerking ... nog niet aan het branden.

Weet ook niet of die helemaal goed is, ben maar tot in de helft geraakt (het was wel zeer interessant moet ik zeggen :naughty:)... Maar ik ga er vanuit van wel ...

 

Pourquoi?

Link to comment
Share on other sites

gedooomed??

Met mij gaat het prima, dank je. (Behalve dat er op dit moment een zware hoofdpijn de kop op steekt...)

Gisteren was onze jongste dochter jarig, werd 6. Ze gaf een kinderfeestje voor 6 vriendinnen, en met die 3 dames van ons was dat dus een behoorlijk kippenhok. Maar erg leuk en gezellig, iedereen ging tevreden naar huis.

 

Net mijn moeder en haar vriend uitgezwaaid, die gaan weer richting Brabant. Mijn moeder wordt nog creatief, ze heeft een kunstwerk gemaakt voor bij ons in de tuin. Ik kan misschien straks de foto wel even uploaden.

 

Nog gefeliciteerd :thumb_yello::yay:

 

ben benieuwd naar de foto :thumb_yello:

 

 

Over dat dooomen, ik heb het intussen gelezen. Het hamstervirus, hihihi.

Billy is trouwens een geinige knaagdiernaam!:wink2:

 

:naughty: :naughty: jep Billy Brown is zijn naam :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Die is ook gaaf he? Ik twijfelde tussen die twee. Gaaf dat jij dr zusje neemt nu:thumb_yello:

 

ALS ik mijn moeder kan overtuigen :naughty: :naughty:

 

hebben we straks hammies uit het zelfde nest :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hihi mijn broertje (nouja...hij is alweer 24, het wordt nog wel een grote jongen....) was ook jarig. Maar die is gelukkig het huis uit dus geen verjaarsoverlast. Volgens mij komt ie t zaterdag vieren...........

 

Ik heb ook een nieuwe hammie. Ga m zondag zelf halen of een vriendin neemt m mee, ligt een beetje aan de sinusitis die ik nu weer heb, als t erger wordt (of als de pij in mn botten erger wordt) dan ga ik zelf maar niet. Starrats en ik hebben elkaar aangestoken met t hamstervirus geloof ik. Mijn hammie is dinsdag doodgegaan en een lege kooi daar heb je niets aan he?:blink:

 

ook gefeli :thumb_yello:

 

:boxed: ik hoop dat je je snel beter voelt en zelf je hammie kan halen :thumb_yello:

 

en een vriendin van me heeft iets van 7 hamsters en gaat er waarschijnlijk nog 3 ofzo bij halen :roftl: dus zij heeft ook erg megedragen aan het virus:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted: Ben bezig met de bewerking ... nog niet aan het branden.

Weet ook niet of die helemaal goed is, ben maar tot in de helft geraakt (het was wel zeer interessant moet ik zeggen :naughty:)... Maar ik ga er vanuit van wel ...

 

Pourquoi?

Ik heb ook nog wat beschrijfbare dvd'tjes liggen :naughty:

ook gefeli :thumb_yello

 

:boxed: ik hoop dat je je snel beter voelt en zelf je hammie kan halen :thumb_yello

 

en een vriendin van me heeft iets van 7 hamsters en gaat er waarschijnlijk nog 3 ofzo bij halen :roftl: dus zij heeft ook erg megedragen aan het virus:roftl:

Het is erg besmettelijk. Vroeger had ik GMR, get more rats. Dat is nu een beetje over, hoewel zes ratsels nog neit heel weinig is...... Maar zou wel gaaf zijn ja, kunnen we foto's uitwisselen, hoeven ze elkaar niet zo te missen :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Net mijn moeder en haar vriend uitgezwaaid, die gaan weer richting Brabant. Mijn moeder wordt nog creatief, ze heeft een kunstwerk gemaakt voor bij ons in de tuin. Ik kan misschien straks de foto wel even uploaden.

 

Hier is mijn moeder met haar kunstwerk. (Ik weet niet of ze er prijs op stelt op ergen op een website terecht te komen, maar ja: wat niet weet wat niet deert....)

 

mamaenAndrenkunstwerk3april2008002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy