Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

You're welcome:thumb_yello: ... Wat zoek je nog meer, die andere shots op dat bed zeker :das:? Ik moet ze wel ergens hebben, maar dat wordt dan wel effe zoeken als ik ze nog heb, pc is een maand of 4 geleden gecrasht, alles kwijt:thumbdown: maar anders vinden we ze vast wel weer hoor:naughty:

 

Uhu :mf_rosetinted:

 

gk1ej2.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu :mf_rosetinted:

 

gk1ej2.jpg

 

:naughty:

 

Dat is een achteraf foto :das: Hij is moe:roftl:

Die had ik niet meer..... Dank je!

Zoek die andere maar kan m niet vinden :tears:

Maar... de aanhouder wint, al moet ik een week zoeken, ik zal m vinden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat is een achteraf foto :das: Hij is moe:roftl:

Die had ik niet meer..... Dank je!

Zoek die andere maar kan m niet vinden :tears:

Maar... de aanhouder wint, al moet ik een week zoeken, ik zal m vinden:naughty:

 

:bleh:

Had ik even snel gemaakt .. maar de kwaliteit is niet zo best (youtube).

Die van jou zijn toch net wat beter :naughty:

 

Een achteraf-foto.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:bleh:

Had ik even snel gemaakt .. maar de kwaliteit is niet zo best (youtube).

Die van jou zijn toch net wat beter :naughty:

 

Een achteraf-foto.. :naughty:

 

Owww ik ben vergeten hoe je dat ook alweer deed. Jij weet het dus wel? Dat zou heel handig zijn als je t even wilde vertellen, dan kan ik van de week als ik me verveel eventjes wat screencaps maken:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Owww ik ben vergeten hoe je dat ook alweer deed. Jij weet het dus wel? Dat zou heel handig zijn als je t even wilde vertellen, dan kan ik van de week als ik me verveel eventjes wat screencaps maken:naughty:

 

Ik zet het gewoon op pauze het moment wat ik wil hebben (wat soms echt een ramp is :roftl:) en dan doe ik alt+printscreen (prt sc in mijn geval), dan open ik paint en doe ik ctrl+v (plakken) en dan opslaan en uploaden :original:

Link to comment
Share on other sites

Awwwww sorry....

Hoi Linde! Alles goed?

:naughty:

Hier, als goedmakertje

OMG.jpg

 

Bedankt maar die heb ik al:naughty:

Bij dat concert leek het net alsof ie iets zwarts om zn ogen had, uitgelopen spul of wallen ofzo:blink: Is het niet Taubertal in Rothenburg?

Link to comment
Share on other sites

Ik zet het gewoon op pauze het moment wat ik wil hebben (wat soms echt een ramp is :roftl:) en dan doe ik alt+printscreen (prt sc in mijn geval), dan open ik paint en doe ik ctrl+v (plakken) en dan opslaan en uploaden :original:

 

Owja dom van me, ik wist t wel maar ik was t vergete. Dus wist ik t niet meer... :blink:

Link to comment
Share on other sites

'Hoi Linde! Alles goed? Met mij/ons wel'

 

:sneaky2:

 

Hoi Linde! Alles goed? Met mij/ons wel.

 

 

 

:mf_rosetinted:

 

Awwwww sorry....

Hoi Linde! Alles goed?

:naughty:

Hier, als goedmakertje

OMG.jpg

 

Ik wil ook een goedmakertje ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bedankt maar die heb ik al:naughty:

Bij dat concert leek het net alsof ie iets zwarts om zn ogen had, uitgelopen spul of wallen ofzo:blink: Is het niet Taubertal?

 

Ja dat had ik niet anders verwacht:wink2: Is inderdaad Taubertal. Wel een van de betere van dat concert vind ik. Zat toevallig nog gekopieerd zeg maar:naughty: Misschien had ie een verkeerd merk mascara, niet zo'n watervaste...:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat had ik niet anders verwacht: Is inderdaad Taubertal. Wel een van de betere van dat concert vind ik. Zat toevallig nog gekopieerd zeg maar:naughty: Misschien had ie een verkeerd merk mascara, niet zo'n watervaste...::

Ha. Ik heb het net gecheckt ook op zo'n fotosite en het was inderdaad Taubertal in Rothenburg.:naughty: En jij zegt het.

Is het raar als je bij bijna alle Mikafoto's weet waar ze van zijn?:blink:

Hoi Lind! Alles goed? Met mij/ons wel.

 

 

 

:mf_rosetinted:

 

 

 

Ik wil ook een goedmakertje ... :QUOTE]

 

Ik heet Linde, geen Lind:mf_rosetinted: :sneaky2:

Nee, alles gaat wel goed. Met jullie dus ook?:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Owja, als dank voor de screencaps-handleiding:naughty:

 

mika070315mika.jpg

 

Merci :roftl:

 

 

 

Mika was trouwens erg vrolijk vanmorgen .. stond te springen en te doen in de keuken .. Wilde er een foto van nemen maar toen kreeg ik dit :naughty:

 

987mv2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heet Linde, geen Lind:mf_rosetinted: :sneaky2:

Nee, alles gaat wel goed. Met jullie dus ook?:thumb_yello:

 

Had het al veranderd :bleh:

 

Met ons is alles goed ja :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ha. Ik heb het net gecheckt ook op zo'n fotosite en het was inderdaad Taubertal in Rothenburg.:naughty: En jij zegt het.

Is het raar als je bij bijna alle Mikafoto's weet waar ze van zijn?:blink:

Nee, alles gaat wel goed. Met jullie dus ook?:thumb_yello:

 

Nee hoor, dat is gezonde interesse toch? Je moet maar net een hobby hebben:naughty:

Hier gaat t wel hoor, heb alleen t gevoel dat mn maag in de fik staat:boxed: Komt door de sarcoïdose in mn maag en daarbovenop de prednison. Elke keer als ik iets eet (en, als ik me verveel kan dat getal flink oplopen:blink: ) komt het retour afzender. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Merci :roftl:

 

 

 

Mika was trouwens erg vrolijk vanmorgen .. stond te springen en te doen in de keuken .. Wilde er een foto van nemen maar toen kreeg ik dit :naughty:

 

987mv2.jpg

 

Ach wat lief, hij was thee voor je aan het zetten!:wub2: Had je in de mikagasmic thread die foto van Mica zn nieuwe broek al gezien?? Staat m meer dan goed (hoewel....uit staat ie t best :das:)

wat zeg ik nou weer, het is nog voor half tien Anouk:boxed:

Link to comment
Share on other sites

bleh ik verveel me:thumbdown:

Ik niet:original:

Had het al veranderd :

 

Met ons is alles goed ja :mf_rosetinted:

Mooi:thumb_yello:

Nee hoor, dat is gezonde interesse toch? Je moet maar net een hobby hebben:

Hier gaat t wel hoor, heb alleen t gevoel dat mn maag in de fik staat:boxed: Komt door de sarcoïdose in mn maag en daarbovenop de prednison. Elke keer als ik iets eet (en, als ik me verveel kan dat getal flink oplopen: ) komt het retour afzender. :t:

 

Vervelend:thumbdown: Echt kut voor je.

 

Nog steeds geen nieuws over de officieelheid?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ach wat lief, hij was thee voor je aan het zetten!:wub2: Had je in de mikagasmic thread die foto van Mica zn nieuwe broek al gezien?? Staat m meer dan goed (hoewel....uit staat ie t best :das:)

wat zeg ik nou weer, het is nog voor half tien Anouk:boxed

 

Omg Anouk :roftl:

Had de nieuwe broek gezien ja :mf_rosetinted:

 

Ja, hij was thee voor ons aan het zetten :wub2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vind het trouwens wel straf dat die ene persoon persé 2 "Mika's" moet hebben :boxed::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Omg Anouk :roftl:

Had de nieuwe broek gezien ja :mf_rosetinted:

 

Ja, hij was thee voor ons aan het zetten :wub2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vind het trouwens wel straf dat die ene persoon persé 2 "Mika's" moet hebben :boxed::bleh:

 

Tja ach.....JIJ hebt de echte toch? Zij waant zich gelukkig met haar twee kloons joh:mf_rosetinted:

 

@ Linde: Heb nog niets vernomen nee. En Bienie zou t helemaal moeten weten als er iets gebeurd zou zijn, Mika hoort de meest actuele info te hebben:blink:

Link to comment
Share on other sites

Tja ach.....JIJ hebt de echte toch? Zij waant zich gelukkig met haar twee kloons joh:mf_rosetinted:

 

@ Linde: Heb nog niets vernomen nee. En Bienie zou t helemaal moeten weten als er iets gebeurd zou zijn, Mika hoort de meest actuele info te hebben:blink:

 

Leg het maar uit ja :roftl:

 

Weet nog niks ...

 

 

 

 

 

 

 

Heb ook nog even geen flauw idee waar het over gaat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tja ach.....JIJ hebt de echte toch? Zij waant zich gelukkig met haar twee kloons joh:mf_rosetinted:

 

@ Linde: Heb nog niets vernomen nee. En Bienie zou t helemaal moeten weten als er iets gebeurd zou zijn, Mika hoort de meest actuele info te hebben:blink:

 

Dat is heel vreemd. Ze zouden het 2 maanden geleden al vertellen, toen is het dus uitgesteld naar 1 april, op 1 april zeiden ze dat ze het vandaag bekend zouden maken (dat we officieel waren en wat onze voordelen dan zijn en hoe enzo) Maar er is nog niets bekend. In de news section: Niks! Op myspace: Niks!:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy