Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik heb ook nog wat beschrijfbare dvd'tjes liggen :naughty:

 

Dan moet je die beschrijven hé :naughty:

 

Was net even bij Love Today blijven hangen.. waarom heb ik dat concert nog nooit eerder bekeken? :blink::naughty:

 

Hier is mijn moeder met haar kunstwerk. (Ik weet niet of ze er prijs op stelt op ergen op een website terecht te komen, maar ja: wat niet weet wat niet deert....)

 

mamaenAndrenkunstwerk3april2008002.jpg

 

Amai .. creatief aangelegd :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb ook nog wat beschrijfbare dvd'tjes liggen :naughty:

 

Het is erg besmettelijk. Vroeger had ik GMR, get more rats. Dat is nu een beetje over, hoewel zes ratsels nog neit heel weinig is...... Maar zou wel gaaf zijn ja, kunnen we foto's uitwisselen, hoeven ze elkaar niet zo te missen :lmfao:

 

:naughty: :naughty: de meeste ratten dat ik heb gehad is 6 :naughty:

 

en mijn webcam kan ik bij de kooi houden :naughty: live verslag van de hamham:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hier is mijn moeder met haar kunstwerk. (Ik weet niet of ze er prijs op stelt op ergen op een website terecht te komen, maar ja: wat niet weet wat niet deert....)

 

mamaenAndrenkunstwerk3april2008002.jpg

 

cool kunstwerk :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Amai .. creatief aangelegd :mf_rosetinted:

 

Ik wist niet dat ze dat in zich had. Zij zelf waarschijnlijk ook niet.

 

cool kunstwerk :thumb_yello:

 

Ik vind het ook gaaf. Toen ze het in de tuin ging zetten dacht ik: "Ojee, wat krijgen we nu??:shocked: " Maar toen het eenmaal stond vond ik het goed passen in onze tuin.

Link to comment
Share on other sites

kijk wat ik heb gemaakt: :wub2:

 

mijn aller eerste hammie Peppi:

peppi.gif

 

mijn 2de hammie Sparky:

sparky.gif

 

De hammie die ik nu heb (Billy Brown):

billy1.gif

 

En mijn hopelijke toekomstige hammy:

amity.gif

 

:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

kijk wat ik heb gemaakt: :wub2:

 

mijn aller eerste hammie Peppi:

peppi.gif

 

mijn 2de hammie Sparky:

sparky.gif

 

De hammie die ik nu heb (Billy Brown):

billy1.gif

 

En mijn hopelijke toekomstige hammy:

amity.gif

 

:roftl: :roftl:

 

Blijkbaar zijn er wel meer creativelingen op de wereld!

 

Ik ben zo even weg: blokjes kaas snijden die mijn dochter vanmiddag wil uitdelen op gym.

Link to comment
Share on other sites

Dan moet je die beschrijven hé :naughty

 

Was net even bij Love Today blijven hangen.. waarom heb ik dat concert nog nooit eerder bekeken? :blink naughty:

Ja dat was dus ook het plan, inderdaad met wat leuke livefragmentjes:mf_rosetinted: En goh, wat zou er nou zo boeiend aan LT live zijn :blink: ? :das:

Hier is mijn moeder met haar kunstwerk. (Ik weet niet of ze er prijs op stelt op ergen op een website terecht te komen, maar ja: wat niet weet wat niet deert....)

Precies, wat niet weet wat niet deert. Maar het is wel een gaaf kunstwerk ja! Zie ik mijn moedr nog niet fabriceren:roftl:

:naughty :naughty de meeste ratten dat ik heb gehad is 6 :naughty

en mijn webcam kan ik bij de kooi houden :naughty: live verslag van de hamham:naughty:

 

Mijn grootste kolonie bestond uit 17 ratten, verdeeld over twee groepen. Had toen opvangers erbij. Was wel gaaf twee van die grote groepen, maar toch zou ik t niet meer willen want het is gewoon teveel werk voor me. Vind t al een drama om een keer per week de kooien te moeten doen met dat achterlijke lijf van me:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik wist niet dat ze dat in zich had. Zij zelf waarschijnlijk ook niet.

 

 

 

Ik vind het ook gaaf. Toen ze het in de tuin ging zetten dacht ik: "Ojee, wat krijgen we nu??:shocked: " Maar toen het eenmaal stond vond ik het goed passen in onze tuin.

 

Owww jij zou heel veel kipjes in je tuin kunnen houden!! Denk niet dat je grasveldje dan nog erg lang zo groen is, maar dat mag de pret niet drukken:wink2: Ik mocht de kippen niet meer loslaten in onze tuin, ze vreten alle net opkomende plantjes op (en het onkruid blijven ze keurig vanaf :lmfao:) en dat vond pappie van de week niet zo tof meer. Maar hij liet ze er maandag zelf uit dus dan mag ik t ook. Zolang ze maar weer binnenzijn als hij thuiskomt :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat was dus ook het plan, inderdaad met wat leuke livefragmentjes:mf_rosetinted: En goh, wat zou er nou zo boeiend aan LT live zijn :blink: ? :das:

 

Het begin .. eigenlijk :roftl:

 

Maar willen jullie mij even helpen? Ik zou 3 leuke foto's willen van dat concert, voor in mijn dvd-menu ... Maar die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet zo heel erg geschikt, en kan me niet voorstellen dat er geen geschikte van zijn :roftl:

 

Mika alleen heeft de voorkeur, alsook de foto in de breedte (dus niet in de lengte getrokken) maar dat laatste maakt niet zoveel uit...

 

Help.

 

(het concert is dat met die zwart/wit-gestreepte broek :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Het begin .. eigenlijk :roftl:

 

Maar willen jullie mij even helpen? Ik zou 3 leuke foto's willen van dat concert, voor in mijn dvd-menu ... Maar die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet zo heel erg geschikt, en kan me niet voorstellen dat er geen geschikte van zijn :roftl:

 

Mika alleen heeft de voorkeur, alsook de foto in de breedte (dus niet in de lengte getrokken) maar dat laatste maakt niet zoveel uit...

 

Help.

 

(het concert is dat met die zwart/wit-gestreepte broek :wink2:)

Weet ik, er zijn best veel foto's daarvan te vinden toch? Maar op de meeste trekt die net een gekke kop ofzo:blink:

Hoi :mf_rosetinted:

 

Haai! Alles goed?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Owww jij zou heel veel kipjes in je tuin kunnen houden!! Denk niet dat je grasveldje dan nog erg lang zo groen is, maar dat mag de pret niet drukken:wink2: Ik mocht de kippen niet meer loslaten in onze tuin, ze vreten alle net opkomende plantjes op (en het onkruid blijven ze keurig vanaf :lmfao:) en dat vond pappie van de week niet zo tof meer. Maar hij liet ze er maandag zelf uit dus dan mag ik t ook. Zolang ze maar weer binnenzijn als hij thuiskomt :naughty:

 

Wij hebben vijf kipjes en een haan. Vorige week waren het nog zes kipjes....

Maar het zijn inderdaad harkers. Gelukkig is onze tuin groot genoeg en lopen ze regelmatig los. We moeten wel uitkijken voor roofvogels en vossen. Een paar jaar geleden is er één bijna gepakt door een buizerd. De haan heeft hem op tijd weg gejaagd maar er lag een hele hoop veren op de grond...

 

Niet om op te scheppen, maar dit is nog maar een klein gedeelte van onze tuin...

Link to comment
Share on other sites

Weet ik, er zijn best veel foto's daarvan te vinden toch? Maar op de meeste trekt die net een gekke kop ofzo:blink:

 

 

Uhu :roftl:

Maar ik ben er geraakt :mf_rosetinted:

 

Ooh ok, jammer :wink2: Lieve hamster smileys btw :naughty:

 

Hoe is t met iedereen??

 

Super :mf_rosetinted:

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Wij hebben vijf kipjes en een haan. Vorige week waren het nog zes kipjes....

Maar het zijn inderdaad harkers. Gelukkig is onze tuin groot genoeg en lopen ze regelmatig los. We moeten wel uitkijken voor roofvogels en vossen. Een paar jaar geleden is er één bijna gepakt door een buizerd. De haan heeft hem op tijd weg gejaagd maar er lag een hele hoop veren op de grond...

 

Niet om op te scheppen, maar dit is nog maar een klein gedeelte van onze tuin...

 

Gaaf hoor! Wij hebben zes hennetjes, cochinkrielen, ken je die? Hier moeten we uitkijken voor katten, wij wonen midden in de stad. Ik probeer al jaren tevergeefs mn schoonouders weer aan de kippies te helpen, die hebben een MEGAtuin, met een weiland groter dan een voetbalveld erachter. Daar kun je zo goed varkens, kippies, ezels geiten en paarden houden. De paarden en geiten zijn er wel maar de rest zou ook makkelijk kunnen. Ik ben gek op mn kippies, heb ze helemaal handtam gemaakt en eentje is er zo erg dat die rustig bij me op schoot in slaap valt als je dr aait. Dat vindt ze geweldig :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Bienie en Anouk, gaan jullie nou eigenlijk ook naar het Westerpark concert??

 

Weet nog niet :tears:

 

(neen, nog altijd niet :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Bienie en Anouk, gaan jullie nou eigenlijk ook naar het Westerpark concert??

Uiteraard. Laat t niet nog een keer aan mn neus voorbij gaan, Hmh miste ik omdat ik de dag ervoor in t zkh werd opgenomen met een heftige longontsteking. Mocht dat dit keer weer gebeuren dan komt mijn medeconcertganger mij ontvoeren:naughty: Ga jij nog naar Werchter? Ik heb besloten wel te gaan, maar moet nog wel een kaartje fixen. Ga alleen de donderdag, die is toch het interessantst:naughty: En anders ben ik 8 juli te gaar en dat moeten we natuurlijk niet hebben.....

Voila, mijn dvd :wub2:

Nu dat ook nog daadwerkelijk op dvd krijgen ... :naughty:

(duurt echt hééééééél lang...)

 

Gaaf zeg! Hoop dat t gaat lukken. Ik lig nog altijd in oorlog met mn dvdromspeler. De pc herkent m niet meer, hij start te snel op en dan leest ie er in t bios overheen. Heel vervelend......Tijd dat pappie vakantie heeft, kan ie het even herstellen!!

 

Ik ga even eten, tot zo!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy