Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Hoe kun je DIT nou eng vinden???:shocked::shocked::shocked::boxed::blik:

 

l_3f9d0c3ae4db1d562b85c890ae7d0cda.jpg

 

Serieus, soms snap ik mn beste vriendin (een van de twee, de ander heeft gelukkig WEL smaak...........die was er van de week dan ook gewoon gezellig bij!!) echt niet hoor.....

 

whoaaaa MAMMA (ik bedoel KEES) HELP ME!!! :shocked: hij is eng!! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aah, ik vind het verschrikkelijk een newbie te zijn op een forum, vooral in een slowchat-topic xD

Maar ik ben wel Nederlands, dus kom ik maar even goeieavond zeggen... :naughty:

 

Heeey Nadine! Welkom!!

 

Nee we bijten niet hier.. inderdaad! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Ahh ahh dat was lekker!! :das: Was even snel.. en het ijs was koud, maar ik heb het nu toch weer lekker warm! :blush-anim-cl:

 

Met ijs heb je geen slagroom nodig hoor Anouk! :mf_rosetinted:

Nou, dat kan anders perfect zijn hoor......als slagroom op het ijs zeg maar, niet als slagroom op de taart......

:wub2

 

IMG_3486-border.jpg

 

:naughty :bleh

 

Gave foto! Maarre....waar is je cap?:boxed::blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

whoaaaa MAMMA (ik bedoel KEES) HELP ME!!! :shocked: hij is eng!! :mf_rosetinted:

 

Kees :roftl:

Eigenlijk klinkt dat toch wel niet .. Ik stel me dan voor hoe hij eruit ziet (is niet echt moeilijk :mf_rosetinted:) en dan de naam Kees erbij ... :lmao:

Link to comment
Share on other sites

ik heb een sagem oxbon, ik heb een abonnement ^^

 

 

Tot snel, bye bye!! :bye:

 

Lekker, maar wel terugkomen hoor! Ik heb net een bak vanille en chocolade-ijs gedeeld. Jammer dat de slagroom uitverkocht was :das:

 

 

Goeienavond! Wat voor nieuwe mobiel heb je? Mijne is terminaal volgens mij, moet er nog tot mei volgend jaar mee doen maar dat ga ik never nooit niet halen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Gave foto! Maarre....waar is je cap?:boxed::blink::roftl:

 

:blush-anim-cl: Het was niet de bedoeling dat ik erop zou kruipen eigenlijk :blush-anim-cl:

 

Dankje x3

Ja, ik vind het ook net gezellig worden, vooral leuke plaatjes hier ook xD

maar ik word alweer achter m'n computer weggesleurd, dus dat was het weer voor vandaag vrees ik.

 

Ow .. jammer .. kom snel terug zou ik zeggen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dankje x3

Ja, ik vind het ook net gezellig worden, vooral leuke plaatjes hier ook xD

maar ik word alweer achter m'n computer weggesleurd, dus dat was het weer voor vandaag vrees ik.

 

Dat was kort maar krachtig dan! We zien je vast wel snel terug neem ik aan?

Fijne avond verder en tot snel!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Cobe niet:bleh:

Ze zijn ook allemaal hetzelfde:roftl:

 

Dat was duidelijk hé :roftl:

Cobe wou niet naar Mika :tears:

 

En toen ging die wel en toen was het ineens van: ey, er zit hier iemand..

 

IMG_3425-border.jpg

 

Bleef ie al stijgend stilstaan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, dat kan anders perfect zijn hoor......als slagroom op het ijs zeg maar, niet als slagroom op de taart......

 

uhuh... slagroom op het ijs.. of slagroom op.. NOUJAAAA! je weet zelluf!

 

Dankje x3

Ja, ik vind het ook net gezellig worden, vooral leuke plaatjes hier ook xD

maar ik word alweer achter m'n computer weggesleurd, dus dat was het weer voor vandaag vrees ik.

 

Awww helaas!! byebye!! :bye:

 

Kees :roftl:

Eigenlijk klinkt dat toch wel niet .. Ik stel me dan voor hoe hij eruit ziet (is niet echt moeilijk :mf_rosetinted:) en dan de naam Kees erbij ... :lmao:

 

Hahaha ik weet het, ik moet hem nog even laten omdopen.. tot... Mike.. of.. you name it.. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

uhuh... slagroom op het ijs.. of slagroom op.. NOUJAAAA! je weet zelluf!

 

Hahaha ik weet het, ik moet hem nog even laten omdopen.. tot... Mike.. of.. you name it.. :mf_rosetinted:

 

Ik weet het niet? :blink: Vertel eens..

 

Jij moet het weten :mf_rosetinted:

Zolang het maar duidelijk is wanneer we het over wie hebben is het goed :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het niet? :blink: Vertel eens..

 

Jij moet het weten :mf_rosetinted:

Zolang het maar duidelijk is wanneer we het over wie hebben is het goed :roftl:

 

hmm nouja slagroom op zn *kuch* of nog beter.. op zn *kuchkuch* :mf_rosetinted:

 

 

Euhm hmmbl... ik weet het ook niet :sad:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het niet? :blink: Vertel eens..

 

Jij moet het weten :mf_rosetinted:

Zolang het maar duidelijk is wanneer we het over wie hebben is het goed :roftl:

 

Ik snap ook niet wat je bedoelt hoor Jose :blink:

Het is inderdaad slechts zaak dat we weten over wie we het hebben, zolang dat duidelijk is maakt de naam niet veel uit toch? Al noem je m Jopie, zolang wij dat weten is alles duidelijk:thumb_yello:

 

Misschien dat ik toch even ga douchen, voel me helemaal niet lekker; heb t koud, heb helse pijn in mn benen en ben misselijk. Misschien knap ik op van een lekker warme douche....in elk geval worden die kloterige botpijnen vaak een stuk minder als ik een douche neem.....Maar geen vrees; ik kom terug :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, ik moet morgen vroeg op (7u) .. moet helemaal alleen een uur over de snelweg om op de wedstrijd te geraken.. Zou normaal vandaag gaan maar de tent was kapot dus ik kon daar niet slapen (niet dat ik het zo erg vond, met dit weer..).. Ik heb dat nog nooit gedaan :boxed: Gelukkig is Mika bij me ... Al kan die ook wel niet veel helpen als er wat zou gebeuren, maar kom :roftl:

 

Het is niet zozeer het rijden en de snelweg waar ik "schrik" van heb .. meer irritante knooppunten die je onderweg tegenkomt en waarvan ik niet weet hoe ik die moet overleven :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik snap ook niet wat je bedoelt hoor Jose :blink:

Het is inderdaad slechts zaak dat we weten over wie we het hebben, zolang dat duidelijk is maakt de naam niet veel uit toch? Al noem je m Jopie, zolang wij dat weten is alles duidelijk:thumb_yello:

 

Misschien dat ik toch even ga douchen, voel me helemaal niet lekker; heb t koud, heb helse pijn in mn benen en ben misselijk. Misschien knap ik op van een lekker warme douche....in elk geval worden die kloterige botpijnen vaak een stuk minder als ik een douche neem.....Maar geen vrees; ik kom terug :mf_rosetinted:

 

Douche ze!

Kan niet beloven dat ik er nog ben als je terugkomt .. ligt eraan hoelang je wegblijft :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat?! :rftl:

 

Hmmjaa ben een beetje verkouden, sorry! :mf_rosetinted:

 

Ik snap ook niet wat je bedoelt hoor Jose :bink:

Het is inderdaad slechts zaak dat we weten over wie we het hebben, zolang dat duidelijk is maakt de naam niet veel uit toch? Al noem je m Jopie, zolang wij dat weten is alles duidelijk:thumbyello:

 

Misschien dat ik toch even ga douchen, voel me helemaal niet lekker; heb t koud, heb helse pijn in mn benen en ben misselijk. Misschien knap ik op van een lekker warme douche....in elk geval worden die kloterige botpijnen vaak een stuk minder als ik een douche neem.....Maar geen vrees; ik kom terug :mf_rosetited:

 

NEEE ANOUK KOM TERUG!! :tears: ooh okee dat doe je ook! :bleh: Niet te lang douchen met Mica huh? :huh:

 

Trouwens, ik moet morgen vroeg op (7u) .. moet helemaal alleen een uur over de snelweg om op de wedstrijd te geraken.. Zou normaal vandaag gaan maar de tent was kapot dus ik kon daar niet slapen (niet dat ik het zo erg vond, met dit weer..).. Ik heb dat nog nooit gedaan :boed: Gelukkig is Mika bij me ... Al kan die ook wel niet veel helpen als er wat zou gebeuren, maar kom :rotl:

 

Ooow inderdaad, Mika moet eens zn rijbewijs halen!! :blink:

 

l_c3ef523b9b2770aaeef5f7cc57a3c445.jpg

:no:

Link to comment
Share on other sites

Hmmjaa ben een beetje verkouden, sorry! :mf_rosetinted:

 

Ooow inderdaad, Mika moet eens zn rijbewijs halen!! :blink:

 

l_c3ef523b9b2770aaeef5f7cc57a3c445.jpg

:no:

 

Juist ja :roftl:

 

 

Hmmja ...

 

Alhoewel ik niet zou kunnen zeggen dat het dan veel verschil zou maken, denk dat ik dan toch gewoon zelf liever rij :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, ik moet morgen vroeg op (7u) .. moet helemaal alleen een uur over de snelweg om op de wedstrijd te geraken.. Zou normaal vandaag gaan maar de tent was kapot dus ik kon daar niet slapen (niet dat ik het zo erg vond, met dit weer..).. Ik heb dat nog nooit gedaan :boxed Gelukkig is Mika bij me ... Al kan die ook wel niet veel helpen als er wat zou gebeuren, maar kom :roftl

 

Het is niet zozeer het rijden en de snelweg waar ik "schrik" van heb .. meer irritante knooppunten die je onderweg tegenkomt en waarvan ik niet weet hoe ik die moet overleven :blink

Ik heb ook een hekel aan dat soort dingen, maar je zult zien dat het achteraf reuze meevalt. Tenminste, dat hoop ik voor je....

Douche ze!

Kan niet beloven dat ik er nog ben als je terugkomt .. ligt eraan hoelang je wegblijft :roftl:

 

Nee....:tears: Niet weggaan, we kunnen niet zonder je:tears:

Het zou op zich weleens wat tijd kunnen gaan nemen ja, als ik er eenmaal onder sta kan ik er vaak niet meer onderuit komen, zeker niet als ik toch alleen ben en er niemand is die gaat zeuren dat ik in mn eentje verantwoordelijk ben voor het broeikaseffect door mijn ellenlange douch-sessies:blink:

Ik hoop dat ik je nog even zie, maar anders heel veel succes morgen!! Ben je morgenavond denk je nog 'wakker' genoeg om online te komen of wordt t waarschijnlijk pas weer maandag? In elk geval succes morgen, ik hoop dat het weer een beetje normaal is morgen!! :huglove:

 

Tot zo!!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook een hekel aan dat soort dingen, maar je zult zien dat het achteraf reuze meevalt. Tenminste, dat hoop ik voor je....

 

 

Nee....:tears: Niet weggaan, we kunnen niet zonder je:tears:

Het zou op zich weleens wat tijd kunnen gaan nemen ja, als ik er eenmaal onder sta kan ik er vaak niet meer onderuit komen, zeker niet als ik toch alleen ben en er niemand is die gaat zeuren dat ik in mn eentje verantwoordelijk ben voor het broeikaseffect door mijn ellenlange douch-sessies:blink:

Ik hoop dat ik je nog even zie, maar anders heel veel succes morgen!! Ben je morgenavond denk je nog 'wakker' genoeg om online te komen of wordt t waarschijnlijk pas weer maandag? In elk geval succes morgen, ik hoop dat het weer een beetje normaal is morgen!! :huglove

 

Tot zo!!

 

Ja, vast .. gewoon niet teveel nadenken (wel opletten natuurlijk) en rijden.. :mf_rosetinted:

 

Alsof je niet zonder mij kan, tss :roftl:

 

Zou niet kunnen zeggen of ik morgen kom of niet, hangt er vanaf wanneer en in welke toestand ik thuis kom :wink2:

 

Maar veel plezier onder de douche! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Juist ja :roftl:

 

 

Hmmja ...

 

Alhoewel ik niet zou kunnen zeggen dat het dan veel verschil zou maken, denk dat ik dan toch gewoon zelf liever rij :blush-anim-cl::roftl:

 

uuhuh ja inderdaad... deze smiley is niet voor niets op de MFC geplaatst: :drive:

Dus beter dat je zelf rijdt! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy