Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Het is alweer gedaan (weet niet of er nog komt, het was Relax..).

 

Ja nou, ik vind dat soort commentaar maar niks hoor :bxed:

 

Njah.. achja.. we zullen moeten wennen aan zulk commentaar! Het is onmogelijk dat iedereen aardig praat over Mika! *kuch*zelfs op dit forum*kuch*

 

Nouja, wie weet had je andere bezigheden....:das:

 

Poffertjes ruleren. Ik had geen zin om te koken, poffertjes zijn zo klaar en ze zijn nog voedzaam ook. Je hebt er niet veel van nodig om vol te zitten:thumb_ello: Voor de gezondheid heb ik er wat verse aardbeien bij gedaan, heb ik toch nog wat vitamientjes binnen:blh:

 

Tja...ik had je gewaarschuwd. Maar het is inderdaad slopend zo af en toe. :huglove:Snap soms ook echt niet waar hij de energie vandaan haalt. Dat gaat maar door:blnk::boed:

 

Die andere bezigheden zijn even gestaakt.. :mf_rosetinted:

 

Ahh Ik ging maar zalm voor ons klaarmaken... kip kon er echt niet meer in!! Aardbeien daarentegen... :das: goed idee :naughty:

 

Een woord: onverzadigbaar! :no:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Njah.. achja.. we zullen moeten wennen aan zulk commentaar! Het is onmogelijk dat iedereen aardig praat over Mika! *kuch*zelfs op dit forum*kuch*

 

 

 

Die andere bezigheden zijn even gestaakt.. :mf_rosetinted:

 

Ahh Ik ging maar zalm voor ons klaarmaken... kip kon er echt niet meer in!! Aardbeien daarentegen... :das: goed idee :naughty:

 

Een woord: onverzadigbaar! :no:

 

Ja, dat niet iedereen goed praat kan ik best mee leven .. maar toch niet in een aankondiging op tv zo'n uitspraken doen? :boxed:

 

Je gaat nog veel plezier hebben :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, we zijn vandaag nog eens bij de beestenboel geweest (was een tijdje geleden omwille van Werchter en Amsterdam), daar weer een beetje in de modder geploeterd :naughty:

 

Was wel leuk .. Zat alleen op een bepaald moment met Mika's paard in mijn nek toen ik aan het knuffelen was.. Mika leert het paard slechte manieren :boxed: (zit zelf ook wel eens in mijn nek :roftl:).

 

En er is een kip dood .. was ook een leuke ontdekking ..

Link to comment
Share on other sites

@Bienie: Jouw vader is niet de enige die gezegend is met zo'n geweldig gevoel voor humor hoor. Mijn beste vriendin, mn vriend (niet Mica natuurlijk), mn vader zo af en toe, een collega....allemaal zijn zo zo ontzettend lollig. :boxed:Soms zou ik ze voor hun stomme harses willen stompen, maar dat mag dus niet he? Of mag ik in dit geval een uitzondering maken?:naughty:

 

Jose: Kijk uit dat ie geen thee krijgt hoor, dan wordt het nog erger. Je zou hem kunnen proberen af te leiden met een Tamagotchi. Dat wil wel eens helpen. Verder is er niet veel tegen te doen......

Link to comment
Share on other sites

@Bienie: Jouw vader is niet de enige die gezegend is met zo'n geweldig gevoel voor humor hoor. Mijn beste vriendin, mn vriend (niet Mica natuurlijk), mn vader zo af en toe, een collega....allemaal zijn zo zo ontzettend lollig. :boxed:Soms zou ik ze voor hun stomme harses willen stompen, maar dat mag dus niet he? Of mag ik in dit geval een uitzondering maken?:naughty:

 

Jose: Kijk uit dat ie geen thee krijgt hoor, dan wordt het nog erger. Je zou hem kunnen proberen af te leiden met een Tamagotchi. Dat wil wel eens helpen. Verder is er niet veel tegen te doen......

 

Van mij mag je dat :mf_rosetinted::roftl:

 

Verder is het gewoon afzien :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, we zijn vandaag nog eens bij de beestenboel geweest (was een tijdje geleden omwille van Werchter en Amsterdam), daar weer een beetje in de modder geploeterd :naughty:

 

Was wel leuk .. Zat alleen op een bepaald moment met Mika's paard in mijn nek toen ik aan het knuffelen was.. Mika leert het paard slechte manieren :boxed: (zit zelf ook wel eens in mijn nek :roftl:).

 

En er is een kip dood .. was ook een leuke ontdekking ..

 

Ojee, Mika weegt niet zo gek veel natuurlijk, maar als zn paard zich ook al vol overgave in je nek gaat storten....... Dat moet je niet hebben:boxed:

 

Ik heb vandaag t kippenhok gedaan, gelukkig hier geen dode kippen. Alleen twee broedse kippen die denken dat ik bang word als ze als een mislukte zeearend gaan zitten schreeuwen om hun eieren te verdedigen.....Doodeng:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat niet iedereen goed praat kan ik best mee leven .. maar toch niet in een aankondiging op tv zo'n uitspraken doen? :boxed:

 

Je gaat nog veel plezier hebben :naughty:

 

Hmm en dat ook terwijl Mika zo'n goede indruk had achtergelaten op Werchter.. :blink: achja..

 

Yes, me thinkz so... :mf_rosetinted:

 

Jose: Kijk uit dat ie geen thee krijgt hoor, dan wordt het nog erger. Je zou hem kunnen proberen af te leiden met een Tamagotchi. Dat wil wel eens helpen. Verder is er niet veel tegen te doen......

 

TAMAGOTCHI??? waar haal ik dat nou weer vandaan?!?! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Van mij mag je dat :mf_rosetinted::roftl:

 

Verder is het gewoon afzien :roftl:

 

Okee, ik zal het van de week eens proberen, kijken of dat helpt. En dan zeg ik erbij dat ik jouw permissie heb, dan begrijpen ze het vast. Ik zal zeggen dat je er gewoon moe, verdrietig EN boos van wordt als je hoort hoe ze over je liefje praten:wink2::mf_rosetinted:

 

Afzien ja.....het valt niet mee. Het is dat ze zo lief (kunnen) zijn, anders zou de lol er snel af zijn....:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ojee, Mika weegt niet zo gek veel natuurlijk, maar als zn paard zich ook al vol overgave in je nek gaat storten....... Dat moet je niet hebben:boxed

 

Ik heb vandaag t kippenhok gedaan, gelukkig hier geen dode kippen. Alleen twee broedse kippen die denken dat ik bang word als ze als een mislukte zeearend gaan zitten schreeuwen om hun eieren te verdedigen.....Doodeng:shocked

 

Neen, was niet zo geweldig .. voelde ineens een neus in mijn nek, en daarna een tong .. en Mika stond voor mij .. :blink:

 

:roftl:

 

Ow, ook handig :roftl:

 

TAMAGOTCHI??? waar haal ik dat nou weer vandaan?!?! :tears

 

Ik had er gelukkig nog 1 liggen van in mijn kindertijd :mf_rosetinted:

Maar die heeft het wel vrij snel begeven :boxed: Sindsdien doen we het zonder, gaat ook wel hoor..

 

Okee, ik zal het van de week eens proberen, kijken of dat helpt. En dan zeg ik erbij dat ik jouw permissie heb, dan begrijpen ze het vast. Ik zal zeggen dat je er gewoon moe, verdrietig EN boos van wordt als je hoort hoe ze over je liefje praten:wink2 :mf_rosetinted

 

Dank je :huglove:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga leaven, doei:huglove:

 

Byebye...

 

oow wacht.. er wil iemand ijs en aarbeien eten... ik ben zo terug! :bye:

 

:naughty:

 

nee serieus!!

 

:naughty:

 

bye!

 

Zolang je maar terugkomt is het goed :roftl:

 

Ik ga ook even wat te eten zoeken..

Link to comment
Share on other sites

Ik ga leaven, doei:huglove:

Tot snel, bye bye!! :bye:

oow wacht.. er wil iemand ijs en aarbeien eten... ik ben zo terug! :bye:

 

 

 

nee serieus!!

 

:naughty

 

bye!

Lekker, maar wel terugkomen hoor! Ik heb net een bak vanille en chocolade-ijs gedeeld. Jammer dat de slagroom uitverkocht was :das:

ik heb een nieuwe mobiel :punk:punk:punk

 

Goeienavond! Wat voor nieuwe mobiel heb je? Mijne is terminaal volgens mij, moet er nog tot mei volgend jaar mee doen maar dat ga ik never nooit niet halen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik niet :mf_rosetinted:

 

28625623xe5.jpg

 

Dat helpt wel, dank je:thumb_yello::naughty:

 

 

 

 

 

Serieus, ik zit te rillen achter de laptop. Tijd voor een hete douche denk ik. Laat ik daar nu net geen zin in hebben.......Maar dit is ook niets...Dillemma's te over in dit leven zeg.

 

Ik ga effe het kippenhok dichtdoen, Freud in zn hok leggen, de schuur op slot doen en een bak thee zetten. Ben zo terug:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat helpt wel, dank je:thumb_yello::naughty:

 

 

 

 

 

Serieus, ik zit te rillen achter de laptop. Tijd voor een hete douche denk ik. Laat ik daar nu net geen zin in hebben.......Maar dit is ook niets...Dillemma's te over in dit leven zeg.

 

Ik ga effe het kippenhok dichtdoen, Freud in zn hok leggen, de schuur op slot doen en een bak thee zetten. Ben zo terug:mf_rosetinted:

 

Je hebt geen dekens en/of verwarming in de buurt? :wink2:

 

Veel plezier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zolang je maar terugkomt is het goed :roftl:

 

Ik ga ook even wat te eten zoeken..

 

Tot snel, bye bye!! :bye:

 

Lekker, maar wel terugkomen hoor! Ik heb net een bak vanille en chocolade-ijs gedeeld. Jammer dat de slagroom uitverkocht was :das:

 

 

Ahh ahh dat was lekker!! :das: Was even snel.. en het ijs was koud, maar ik heb het nu toch weer lekker warm! :blush-anim-cl:

 

Met ijs heb je geen slagroom nodig hoor Anouk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoe kun je DIT nou eng vinden???:shocked::shocked::shocked::boxed::blink:

 

l_3f9d0c3ae4db1d562b85c890ae7d0cda.jpg

 

Serieus, soms snap ik mn beste vriendin (een van de twee, de ander heeft gelukkig WEL smaak...........die was er van de week dan ook gewoon gezellig bij!!) echt niet hoor.....

Link to comment
Share on other sites

Aah, ik vind het verschrikkelijk een newbie te zijn op een forum, vooral in een slowchat-topic xD

Maar ik ben wel Nederlands, dus kom ik maar even goeieavond zeggen... :naughty:

 

Haai! Goedenavond en welkom hier op dit gezellige en verslavende forum!! Veel plezier hier!! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aah, ik vind het verschrikkelijk een newbie te zijn op een forum, vooral in een slowchat-topic xD

Maar ik ben wel Nederlands, dus kom ik maar even goeieavond zeggen... :naughty:

 

Ach, heb geen angst .. kom er gezellig bij .. we bijten niet :biggrin2:

(of toch niet snel :naughty:)

 

Welkom :mf_rosetinted:

 

Hoe kun je DIT nou eng vinden???:shocked :shocked :shocked :boxed :blink:

 

l_3f9d0c3ae4db1d562b85c890ae7d0cda.jpg

 

Serieus, soms snap ik mn beste vriendin (een van de twee, de ander heeft gelukkig WEL smaak...........die was er van de week dan ook gewoon gezellig bij!!) echt niet hoor.....

 

ENG? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy