Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

door zn haar...? ooh wacht.. even nog een keer kijken! :naughty:

 

:roftl: De 2e keer dat ie de camera in z'n gezicht krijgt .. wanneer ie aan het denken is waar die nog naartoe moet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: De 2e keer dat ie de camera in z'n gezicht krijgt .. wanneer ie aan het denken is waar die nog naartoe moet :roftl:

 

hmmm ja ik zag het dit keer :wub2:

 

god... ik zou er wat meer aandacht voor moeten hebben.. :naughty: zn haar is daar trouwens erg leuk...

Link to comment
Share on other sites

hmmm ja ik zag het dit keer :wub2:

 

god... ik zou er wat meer aandacht voor moeten hebben.. :naughty: zn haar is daar trouwens erg leuk...

 

:roftl: Mij viel het om 1 of andere reden gewoon op ..

 

Z'n haar zit inderdaad leuk :wub2: Goede kapper :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Mij viel het om 1 of andere reden gewoon op ..

 

Z'n haar zit inderdaad leuk :wub2: Goede kapper :mf_rosetinted:

 

hmm om de een of andere reden zit ik me altijd te focussen op de mond.. (ook niet verkeerd natuurlijk :naughty: )

 

 

Laat me raden.. jij hebt zn haar gedaan? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmm om de een of andere reden zit ik me altijd te focussen op de mond.. (ook niet verkeerd natuurlijk :naughty: )

 

 

Laat me raden.. jij hebt zn haar gedaan? :mf_rosetinted:

 

:roftl: Ik kijk toch wel naar het geheel ..

 

Uhm :blush-anim-cl: Ik heb er eens door gewreven toen hij het net gekamd had :naughty: Vond ie niet leuk ... ik wel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

oooh echt waar?! Wat doet ie dan zoal?? :shocked:

 

Heb je een paar uur? :roftl:

 

Ach neen, gewoon ..

- binnensluipen als ik aan de pc zit (zit dan met mijn rug naar de deur) en dan ineens rond mijn nek vliegen

- als we langs mekaar lopen mij ineens een duw geven, terwijl hij goed genoeg weet dat ik geen evenwicht heb en dus elke keer bijna tegen de grond ga (hij is dan ook wel snel genoeg om mij op te vangen, gelukkig :wub2:)

- kietelen doet ie niet, hij weet toch dat dat weinig effect heeft (bij hem daarentegen :naughty:) maar hij kan wel zo met z'n vingers tussen mijn ribben gaan, weet niet juist hoe die het doet maar als die het doet ga ik wel tegen het plafond..

 

En uhm .. nog vanalles :roftl:

(mijn geheugen is ook niet wat het zijn moet op dit moment :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Heb je een paar uur? :roftl:

 

Ach neen, gewoon ..

- binnensluipen als ik aan de pc zit (zit dan met mijn rug naar de deur) en dan ineens rond mijn nek vliegen

- als we langs mekaar lopen mij ineens een duw geven, terwijl hij goed genoeg weet dat ik geen evenwicht heb en dus elke keer bijna tegen de grond ga (hij is dan ook wel snel genoeg om mij op te vangen, gelukkig :wub2:)

- kietelen doet ie niet, hij weet toch dat dat weinig effect heeft (bij hem daarentegen :naughty:) maar hij kan wel zo met z'n vingers tussen mijn ribben gaan, weet niet juist hoe die het doet maar als die het doet ga ik wel tegen het plafond..

 

En uhm .. nog vanalles :roftl:

(mijn geheugen is ook niet wat het zijn moet op dit moment :boxed:)

 

oooo woow :shocked: dat je nog bij m wilt zijn, na wat ie je allemaal aandoet!! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja .. en hij voedt z'n knol slecht op :boxed:

En lacht mij dan uit als die knol in mijn nek zit of in mijn kont bijt ...

(die kopstoot kon hij zelf ook niet mee lachen, gelukkig maar .. )

Link to comment
Share on other sites

En ... 's nachts moet hij altijd het dekbed hebben .. waardoor ik het altijd koud heb ..

En .. en .. en ..

 

Goh, mijn leven is toch hard :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, je hebt het wel zwaar zeg, wat een pestkop is t eigenlijk:boxed:

 

Bij mij is hij altijd heel lief. Behalve ook dat hij altijd het dekbed moet hebben, en hij gaat altijd heeel uitgebreid liggen. :blink:

 

En ... 's nachts moet hij altijd het dekbed hebben .. waardoor ik het altijd koud heb ..

En .. en .. en ..

 

Goh, mijn leven is toch hard :roftl:

 

Bij mij doet hij dat ook! :blink:

Vreemde jongen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En ... 's nachts moet hij altijd het dekbed hebben .. waardoor ik het altijd koud heb ..

En .. en .. en ..

 

Goh, mijn leven is toch hard :roftl:

 

Dat klinkt erg bekend zeg:boxed::mf_rosetinted:

 

Mica nart me ook weleens flink, maar ik pest m terug. Vorige keer had hij mn shampoo vervangen door scheerschuim, vond hij erg lollig. Tot hij merkte dat ik zijn tandpasta door tijgerbalsem had vervangen :mf_rosetinted:Dat zal m leren:thumb_yello::roftl:

Link to comment
Share on other sites

oooo woow :shocked: dat je nog bij m wilt zijn, na wat ie je allemaal aandoet!! :roftl:

 

Bienie, je hebt het wel zwaar zeg, wat een pestkop is t eigenlijk:boxed:

 

:mf_rosetinted: Hij moet zich af en toe eens kunnen uitleven hé .. Daarna is hij ook altijd dubbel zo lief .. dus .. :wub2:

 

Bij mij is hij altijd heel lief. Behalve ook dat hij altijd het dekbed moet hebben, en hij gaat altijd heeel uitgebreid liggen. :blink:

 

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy