Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Waarom zijn er van die dagen dat gewoon alles tegenzit? Dat alles alleen maar erger wordt? :boxed:

 

Zou gewoon in mijn bed willen kruipen en niemand horen of zien .. maarja, dat gaat hier toch niet lukken .. kan mijn slaapkamerdeur niet sluiten .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff, jullie hebben er toch niks aan, wil jullie er ook niet mee lastigvallen ...

Zit al de hele dag in een soort dipje, maar sinds mijn moeder thuis is ... pff ... is leuk hoor, om op je 23e voor dom en lomp en weet ik wat nog allemaal uitgemaakt te worden en niks te mogen terugzeggen omdat zij je moeder is ...

En dan nog verwachten dat ik na een uur dat soort commentaar gezellig bij hun aan tafel ga zitten eten? Ja dag .. dan maar geen eten ..

 

Wou dat het vorige week was .. toen was het leven veel makkelijker ..

Ik mis Mika :tears:

Link to comment
Share on other sites

Pff, jullie hebben er toch niks aan, wil jullie er ook niet mee lastigvallen ...

Zit al de hele dag in een soort dipje, maar sinds mijn moeder thuis is ... pff ... is leuk hoor, om op je 23e voor dom en lomp en weet ik wat nog allemaal uitgemaakt te worden en niks te mogen terugzeggen omdat zij je moeder is ...

En dan nog verwachten dat ik na een uur dat soort commentaar gezellig bij hun aan tafel ga zitten eten? Ja dag .. dan maar geen eten ..

 

Wou dat het vorige week was .. toen was het leven veel makkelijker ..

Ik mis Mika :tears:

 

:boxed: Aww dat sucks!! Ruzie met je ouders is altijd zo'n lastig ding!! :huglove: En het geeft echt niet dat je het verteld hoor, mij val je er niet lastig mee in ieder geval!

Ik mis Mika ook! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Daar zit ik ook .. maar dat laatste gebeurd dus niet ..

Komt ze hier ineens binnengevlogen om even gezellig verder te doen ...

 

Edit; 2 keer ondertussen al..

Link to comment
Share on other sites

Pff, jullie hebben er toch niks aan, wil jullie er ook niet mee lastigvallen ...

Zit al de hele dag in een soort dipje, maar sinds mijn moeder thuis is ... pff ... is leuk hoor, om op je 23e voor dom en lomp en weet ik wat nog allemaal uitgemaakt te worden en niks te mogen terugzeggen omdat zij je moeder is ...

En dan nog verwachten dat ik na een uur dat soort commentaar gezellig bij hun aan tafel ga zitten eten? Ja dag .. dan maar geen eten ..

 

Wou dat het vorige week was .. toen was het leven veel makkelijker ..

Ik mis Mika :tears:

 

dat komt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bekent voor :boxed:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Daar zit ik ook .. maar dat laatste gebeurd dus niet ..

Komt ze hier ineens binnengevlogen om even gezellig verder te doen ...

 

Edit; 2 keer ondertussen al..

 

Aaaiii wat irritant!! :boxed: Nouja makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou het proberen zo veel mogelijk te negeren!

Link to comment
Share on other sites

Aaaiii wat irritant!! :boxed: Nouja makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou het proberen zo veel mogelijk te negeren!

 

Doe ik ook ..

Maarja, dan is het maar een kwestie van tijd dat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg dat ik geobsedeerd ben door de computer en voor niks en niemand aandacht heb als ik aan dat ding zit ..

 

3 keer nu ..

Link to comment
Share on other sites

Doe ik ook ..

Maarja, dan is het maar een kwestie van tijd dat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg dat ik geobsedeerd ben door de computer en voor niks en niemand aandacht heb als ik aan dat ding zit ..

 

3 keer nu ..

 

Jeezz, moet ze vooral zo doorgaan... dan zal er ook echt verandering in komen... :blink:

 

Goedenavond mijn lieve spruitjes:mf_rosetinted:

 

Haaay! Iew spruitjes zijn vies! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Jeezz, moet ze vooral zo doorgaan... dan zal er ook echt verandering in komen... :blink:

 

 

 

Haaay! Iew spruitjes zijn vies! :bye:

 

Dat klopt:naughty:

Alles goed hier?

 

Ligt het aan mij of is het op het moment best saai op MFC?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeezz, moet ze vooral zo doorgaan... dan zal er ook echt verandering in komen... :blink:

 

Achja, het ligt toch allemaal aan mij dus ... van haar moet geen verandering komen ...

 

Dat klopt:naughty:

Alles goed hier?

 

Ligt het aan mij of is het op het moment best saai op MFC?:blink:

 

Neen.

Met jou?

 

Weet niet .. kan wel aan jou liggen ja ..

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat klopt:naughty:

Alles goed hier?

 

Ligt het aan mij of is het op het moment best saai op MFC?:blink:

 

Nou... echt saai wil ik het niet noemen eigenlijk! :blink: Hoezo dan?

 

Met mij is alles goed, en met jou?

 

Achja, het ligt toch allemaal aan mij dus ... van haar moet geen verandering komen ...

 

Hmm... zulke dingen moeten meestel van beide kanten komen he.. maarja! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oh, you meanie, I will I don't like it anyway *tightens lips* I will thanx for nothing.........Erm, sorry if I am being a little...mean...I'll remove it, but I don't know why you are so protective over it...why?? I don't think it's such a big deal but you do so I'll lremove it

 

:blink: Nice ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Even een pagina terugkijken .. geen zin in ..

Ok:wink2:

Nou... echt saai wil ik het niet noemen eigenlijk! :blink: Hoezo dan?

 

Met mij is alles goed, en met jou?

 

 

 

Hmm... zulke dingen moeten meestel van beide kanten komen he.. maarja! :blink:

Gewoon, niet zoveel threads actief enzo. Met mij ook wel goed.

:blink: Nice ... :blink:

 

Wie had het ook alweer in zn siggie?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wie had het ook alweer in zn siggie?:naughty:

 

Die Victoria+Mika persoon ..

Ken haar totaal niet maar vond haar al beetje vreemd en vind haar nu helemaal niet meer aardig :boxed::bleh:

Link to comment
Share on other sites

oooowww gosh... wat een mens!! :shocked: Ze had t op zn minst kunnen vragen toch?! Alleeeee!!

 

Vraag me af waarom ze 'm gebruikt als ze 'm toch helemaal niet leuk vindt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Die Victoria+Mika persoon ..

Ken haar totaal niet maar vond haar al beetje vreemd en vind haar nu helemaal niet meer aardig :boxed::bleh:

 

Right. Ik vind dr ook erg raar:blink:

 

Btw, wat rottig van je moeder zeg:thumbdown:Kun je je deur niet op slot doen ofzo?

 

Aan de andere kant, ik zit in de woonkamer:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy