Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gelukkig is het Mikagasmic thread er nog :naughty:

 

Hmmja, maar die mensen daar snap ik helemaal niet :roftl:

(of ja, niet allemaal toch .. met josé bv. heb ik natuurlijk geen problemen, met jou ook niet :bleh:).

Link to comment
Share on other sites

Watdan? :naughty:

 

Moet je maar eens een aantal pagina's teruglezen, en dan vooral de bijna onleesbare stukjes :wink2: Snap echt niet dat mensen zo'n dingen denken (en dat dan ook nog gewoon zeggen) ... maar ik ben blijkbaar alleen met die gedachte.

 

Maarja, ze doen maar .. zolang zij er maar gelukkig van worden...

(en hopelijk heeft Mika niet te veel tijd om daar te gaan neuzen...)

Link to comment
Share on other sites

Moet je maar eens een aantal pagina's teruglezen, en dan vooral de bijna onleesbare stukjes :wink2: Snap echt niet dat mensen zo'n dingen denken (en dat dan ook nog gewoon zeggen) ... maar ik ben blijkbaar alleen met die gedachte.

 

Maarja, ze doen maar .. zolang zij er maar gelukkig van worden...

(en hopelijk heeft Mika niet te veel tijd om daar te gaan neuzen...)

 

Ik zal wel even kijken... :blink:

 

Ik lees ook wel eens posts waarvan ik denk: noujaa zeg.. :blink:

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

En dan maar blijven doorgaan dat het Mika's schuld is .. nouja zeg, alsof hij er wat aan kan doen dat hun verstand zo in mekaar zit :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En dan maar blijven doorgaan dat het Mika's schuld is .. nouja zeg, alsof hij er wat aan kan doen dat hun verstand zo in mekaar zit :roftl:

 

:lmfao:

 

3 pagina's van perv-opmerkingen

 

'het is Mikas schuld' :lmfao:

 

en dan jullie opmerkingen ertussendoor:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat krijg je dus als ik in een dipje zit .. dan ga ik me met dat soort nutteloze dingen bezighouden :blush-anim-cl: En ik kan er eigenlijk ook niet goed tegen hoe ze over Mika praten :blush-anim-cl: Weet niet waar dat vandaan komt :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Dat krijg je dus als ik in een dipje zit .. dan ga ik me met dat soort nutteloze dingen bezighouden :blush-anim-cl: En ik kan er eigenlijk ook niet goed tegen hoe ze over Mika praten :blush-anim-cl: Weet niet waar dat vandaan komt :blush-anim-cl:

 

Dat heb ik soms ook hoor! :wink2:

Soms denk ik ook bij mezelf, van ben ik niet een beetje te ver gegaan door dat te zeggen? :blink:

Maar die opmerkingen in het wit, een paar bladzijdes terug gingen dus echt te ver. :thumbdown:

Idd hopen dat hij dat niet leest. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, zelfs jij :roftl:

 

Same here. Ik zou dat nooooit durven typen :roftl:

 

Nou echt toch... ik bedoel.. ik praat wel over bepaalde *ahum* zaken.. maar ik ga niet zo ver dat ik al mijn fantasiën in het Engels op dit forum ga zetten.. dat houd ik wel voor mezelf.. of .. msn.. :roftl:

 

 

 

Ik ben eten!! buhbye!! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Nou echt toch... ik bedoel.. ik praat wel over bepaalde *ahum* zaken.. maar ik ga niet zo ver dat ik al mijn fantasiën in het Engels op dit forum ga zetten.. dat houd ik wel voor mezelf.. of .. msn.. :roftl:

 

 

 

Ik ben eten!! buhbye!! :bye:

 

:lmfao:

 

 

Eeetsee:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

 

Niet eens gevraagd? :boxed:

Lekker aardig.. :thumbdown:

 

Nope .. zat het in de oude mikagasmic (14 dus).

Dat soort dingen kan ik echt niet tegen, misschien flauw van mij maar zo ben ik gewoon .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nope .. zat het in de oude mikagasmic (14 dus).

Dat soort dingen kan ik echt niet tegen, misschien flauw van mij maar zo ben ik gewoon .. :boxed:

 

Ik begrijp het wel hoor! :wink2:

Het is gewoon flauw dat ze jouw werk 'steelt' zegmaar.. :thumbdown:

 

Maar nu moet ik echt gaan :naughty:

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Smakelijk!

 

Net gezien .. iemand heeft gewoon mijn sig in haar sig gezet .. Heel leuk :boxed:

 

Is zeker rottig... Ik haatte het als anderen gewoon dingen van mij op hun site zetten, dan vooral als ze er nog bijzetten dat zij het gemaakt hebben... Ik zou haar gewoon pm'en...

Link to comment
Share on other sites

heey Bienie.. idd beetje jammer!! Dat had ze op zn minst kunnen vragen... :boxed: Nu gebeurd dit ook met mn filmpje die gebruikt wordt als 'Epic Fail'.. en daar ben ik ook niet zo onwijs blij mee aangezien dit gebruikt wordt om David zwart te maken, en daar wil ik niet aan meedoen!!

 

 

 

Me iz back!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy