Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Right. Ik vind dr ook erg raar:blink:

 

Btw, wat rottig van je moeder zeg:thumbdown:Kun je je deur niet op slot doen ofzo?

 

Aan de andere kant, ik zit in de woonkamer:boxed:

 

Neen, das het hele probleem, heb geen sleutel van mijn deur ..

Mis ik op bepaalde momenten toch wel ...

 

Mijn reactie:

 

*reactie*

 

Ben benieuwd of er nog iets komt .. en of ze hem ook echt verwijdert (want net stond die er nog gewoon..).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze ook op Werchter was!! (toch?) Lucky dat we haar niet ontmoet hebben dan! :roftl:

 

Tja, maar dan maakt ze toch gewoon zelf een veel leukere? :mf_rosetinted:

Je gebruikt iets niet dat je niet leuk vindt ...

 

(en dan is er ook nog het tekstje onder haar naam .. heb zo het gevoel dat ze op mij wil lijken .. maar waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij en is het toeval :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Tja, maar dan maakt ze toch gewoon zelf een veel leukere? :mf_rosetinted:

Je gebruikt iets niet dat je niet leuk vindt ...

 

(en dan is er ook nog het tekstje onder haar naam .. heb zo het gevoel dat ze op mij wil lijken .. maar waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij en is het toeval :blush-anim-cl::roftl:)

 

pfff hahaha wie weet ziet ze je wel als een heilig voorbeeld hier op de MFC! Je zou je vereerd moeten voelen! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Neen, das het hele probleem, heb geen sleutel van mijn deur ..

Mis ik op bepaalde momenten toch wel ...

 

Mijn reactie:

 

 

Ben benieuwd of er nog iets komt .. en of ze hem ook echt verwijdert (want net stond die er nog gewoon..).

 

Hmm...klote. Aan de andere kant, ik kan niet eens rustig in de Mikagasmic Thread kijken (niet dat er veel nieuwe foto's zijn ofzo:bleh:)

 

 

Hmm, daar heb je goed aan gedaan.:thumb_yello:Als ze hem niet verwijdert, zou ik gewoon een mod PMen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

pfff hahaha wie weet ziet ze je wel als een heilig voorbeeld hier op de MFC! Je zou je vereerd moeten voelen! :bleh:

 

Hmmja, daar zit ik op te wachten... :blink:

 

Hmm, daar heb je goed aan gedaan.:thumb_yello:Als ze hem niet verwijdert, zou ik gewoon een mod PMen:thumb_yello:

 

Is al weg :original:

Link to comment
Share on other sites

Hmm...klote. Aan de andere kant, ik kan niet eens rustig in de Mikagasmic Thread kijken (niet dat er veel nieuwe foto's zijn ofzo:bleh:)

 

Ik post er hele degelijke foto's hoor!! :naughty:

 

Hmmja, daar zit ik op te wachten... :blink:

 

Nouja... beter dat je niet kijkt welke thread ze net gemaakt heeft! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Imitatie is de meest voorkomende vorm van vleierij:naughty:

 

Moet ik nu blij zijn? :blink::roftl:

 

Ik post er hele degelijke foto's hoor!! :naughty:

 

 

 

Nouja... beter dat je niet kijkt welke thread ze net gemaakt heeft! :roftl:

 

Jij wel ja :bleh:

 

Ohneen? Welke? Die van dat gorilla-masker?

Of heb ik nog wat gemist? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha nee ik bedoel inderdaad die thread!! :roftl: Sorry.. maar zulke threads vind ik heel irritant.. kan het niet helpen! :roftl:

 

Ik ook.

Maar in het begin maakte ze elke 10 minuten een thread ofzo!:boxed:

En ze noemde ze allemaal Mikamikamika, I<3Mika, of iets dergelijks:boxed:

Link to comment
Share on other sites

@ Jose:

Ohja joh?:naughty:

 

Die gorilla thread?

Maar weet je, ze IS ook naar Werchter geweest:boxed:

 

Ja, en?

Waarom dat dan onder je naam zetten? En met die @ erbij?

 

Kan toeval zijn hoor .. maar dat bedoel ik dus ..

 

Hahaha nee ik bedoel inderdaad die thread!! :roftl: Sorry.. maar zulke threads vind ik heel irritant.. kan het niet helpen! :roftl:

 

Ze heeft alleen maar dat soort threads :roftl:

 

Waar waren we gebleven ..

 

*reacties*

 

 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mens .. kan er niks anders van maken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, en?

Waarom dat dan onder je naam zetten? En met die @ erbij?

 

Kan toeval zijn hoor .. maar dat bedoel ik dus ..

 

 

 

Ze heeft alleen maar dat soort threads :roftl:

 

Waar waren we gebleven ..

 

Zij:

 

 

Ik:

 

 

Zij:

 

 

Ik:

 

 

Zij:

 

 

 

 

 

 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mens .. kan er niks anders van maken :roftl:

 

Hmmm ja, je hebt wel gelijk.

Ben zo terug, moet even douchen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook.

Maar in het begin maakte ze elke 10 minuten een thread ofzo!:boxed:

En ze noemde ze allemaal Mikamikamika, I<3Mika, of iets dergelijks:boxed:

 

Haha, ik krijg de neiging om te slaan...

 

Ze heeft alleen maar dat soort threads :roftl:

 

 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mens .. kan er niks anders van maken :roftl:

 

ja blijkbaar... ik probeer zulke threads altijd meteen te filteren! :naughty:

 

 

Hahah ik moest zo lachen om jullie korte conversatie!! :roftl: Gelijk heb je hoor!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Weet ik :mf_rosetinted:

Haha neen, ik vind gewoon dat mensen van die dingen moeten afblijven, en als ze mij dan een egoïst vinden is dat maar zo, lig ik echt niet van wakker :roftl:

 

Als ik echt zo'n egoïst was dan had ik al die Werchter-filmpjes lekker voor mezelf gehouden :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ik krijg de neiging om te slaan...

 

 

 

ja blijkbaar... ik probeer zulke threads altijd meteen te filteren!

 

 

Hahah ik moest zo lachen om jullie korte conversatie!! Gelijk heb je hoor!! :thumb_yello:

 

Mijn handen beginnen ook aardig te jeuken soms:mf_rosetinted:

 

Ondertussen sta ik nog steeds niet te douchen. Mn moeder moest en zou de filmpjes uit mn siggy zien:naughty:Tot grote jaloezie van mn vader. Zij de hele tijd: Oh, nat haar:mf_lustslow:En: Zn broek zakt af:das::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Weet ik :mf_rosetinted:

Haha neen, ik vind gewoon dat mensen van die dingen moeten afblijven, en als ze mij dan een egoïst vinden is dat maar zo, lig ik echt niet van wakker :roftl:

 

Als ik echt zo'n egoïst was dan had ik al die Werchter-filmpjes lekker voor mezelf gehouden :bleh::mf_rosetinted:

 

Haha ja dat is toch zo!! En gelukkig heb je die filmpjes niet voor jezelf gehouden!! :bow: Ik heb ook echt alles gedeeld (wat toonbaar is tenminste) op dit forum! Dat maakt het allemaal net weer wat leuker he!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mijn handen beginnen ook aardig te jeuken soms:mf_rosetinted:

 

Ondertussen sta ik nog steeds niet te douchen. Mn moeder moest en zou de filmpjes uit mn siggy zien:naughty:Tot grote jaloezie van mn vader. Zij de hele tijd: Oh, nat haar:mf_lustslow:En: Zn broek zakt af:das::naughty:

 

Haha, houd je in he.. :roftl:

 

 

Hahaha serieus? Ah man.. ik wil ook zo'n moeder!! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen sta ik nog steeds niet te douchen. Mn moeder moest en zou de filmpjes uit mn siggy zien:naughtyTot grote jaloezie van mn vader. Zij de hele tijd: Oh, nat haar:mf_lustslowEn: Zn broek zakt af:das::naughty:

 

Welke filmpjes?

Wel leuk zo'n moeder :roftl:

 

Haha ja dat is toch zo!! En gelukkig heb je die filmpjes niet voor jezelf gehouden!! :bow: Ik heb ook echt alles gedeeld (wat toonbaar is tenminste) op dit forum! Dat maakt het allemaal net weer wat leuker he!! :thumb_yello:

 

:mf_rosetinted: Tuurlijk .. zolang ze er vanaf blijven :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Haha, houd je in he.. :roftl:

 

 

Hahaha serieus? Ah man.. ik wil ook zo'n moeder!! :roftl:

 

Welke filmpjes?

Wel leuk zo'n moeder :roftl:

 

 

 

:mf_rosetinted: Tuurlijk .. zolang ze er vanaf blijven :bleh:

 

Ja, dat is wel cool. Met Westerpark was ze dr ook bij. Mn vader en zusje ook. Mn broertje ging liever niet mee naar die ''Gaylord''. Mn vader wilde ook niet mee, maar hij moest rijden, mn moeder durfde er niet helemaal heen te rijden. Bwhaha.

Ik laat haar ook altijd de blogs zien, en ze heeft zo'n beetje de meeste interviews gezien.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is wel cool. Met Westerpark was ze dr ook bij. Mn vader en zusje ook. Mn broertje ging liever niet mee naar die ''Gaylord''. Mn vader wilde ook niet mee, maar hij moest rijden, mn moeder durfde er niet helemaal heen te rijden. Bwhaha.

Ik laat haar ook altijd de blogs zien, en ze heeft zo'n beetje de meeste interviews gezien.:naughty:

 

Hehe echt leuk joh, dat je het zo kan delen met je moeder!! :thumb_yello: En ik vind je broetjes reactie ook echt weer zo'n typische 'broertjes-reactie'! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hehe achja.. bij mij was het dus die Epic Fail... ik mag hopen dat dat snel overwaait! :mf_rosetinted:

 

Hmmja, maarja .. daarvan was het niet duidelijk dat het jouw filmpje was hé .. of toch? Er zijn wel meer filmpjes van LT van Amsterdam..

 

(en je kan makkelijk zeggen dat je niet wil dat ze jouw filmpje daarvoor gebruiken hoor :wink2:).

 

Trouwens, wat ik je al een eeuwigheid wil vragen .. wat voor camera heb je?

Link to comment
Share on other sites

Hehe achja.. bij mij was het dus die Epic Fail... ik mag hopen dat dat snel overwaait! :mf_rosetinted:

 

Tja. Als het niet overwaait, en je wilt hem daar weg, zou ik het wel zeggen als ik jou was.

 

Ik mis de ouwe Gray Skelly, dit is gewoon..raar:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy