Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Ow

 

Ben ook aan het zoeken, maar vindt het niet meteen ...

 

 

 

Nou, ik was uhm .. goh .. als ik dat nu eens wist :roftl: 14 ofzo? Rond die leeftijd ergens?

En ik heb echt serieus afgezien, 1 van de pijnlijkste dingen ooit :boxed:

 

Heb een week op bijna uitsluitend dafalgan (= pijnstillers) geleefd :boxed:

 

Ze zeggen ook da de pijn afhangt van de dokter. Wij gingen bij iemand die da na het schijnt goed kon, zonder da je echt heel veel pijn had en héééél veel ijs op je wangen leggen help ook heel goed tegen de pijn en ook pijnstillers

 

Toen ik wakker werd ben ik nog bijna gestikt ook :boxed:

En niemand die me kwam helpen want ik kon niks zeggen ofzo ... was ook nog niet 100% wakker dus even bewegen was ook niet zo makkelijk ..

 

Niet leuk :boxed:

 

hoe kwam t dat niemand dat zag? :blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb je m nog als bestand op je pc staan?? zoja, hoe groot is dat bestand? :blush-anim-cl:

 

Ja, normaal wel .. ergens tussen al mijn andere Mika-rommel :blush-anim-cl::roftl:

En hoe groot? Zou het niet weten .. Te groot waarschijnlijk :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ze zeggen ook da de pijn afhangt van de dokter. Wij gingen bij iemand die da na het schijnt goed kon, zonder da je echt heel veel pijn had en héééél veel ijs op je wangen leggen help ook heel goed tegen de pijn en ook pijnstillers

 

 

 

hoe kwam t dat niemand dat zag? :blink::boxed:

 

Heb nog nooit zoveel ijs gezien en gevoeld als in die week :mf_rosetinted:

Maar het probleem bij mij was dat ik een kleine mond heb (jaja, echt :bleh:) en ze konden er niet goed aan dus hebben ze aan mijn kaken moeten wringen om daar aan te kunnen .. en ja .. dat doet pijn achteraf :boxed:

 

Omdat er niemand was?

Mijn moeder was in de kamer en die was aan het praten met een verpleegster denk ik ... weet het niet meer juist .. Maar het is in orde gekomen hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens ... http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15931

Niet dat ik het ooit ga weten :roftl: Maar ik wil het wel weten :mf_rosetinted::ble:

 

Hehe.. nou daar kan ik echt niks uit opmaken.. sorry!! :naughty:

 

Ja, normaal wel .. ergens tussen al mijn andere Mika-rommel :blush-anim-cl::roftl:

En hoe groot? Zou het niet weten .. Te groot waarschijnlijk :bleh:

 

Njah... ik zou echt graag willen dat iemand het met me kan delen!! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. nou daar kan ik echt niks uit opmaken.. sorry!! :naughty:

 

 

 

Njah... ik zou echt graag willen dat iemand het met me kan delen!! :sad:

 

Ik ook niet :crybaby:

 

Ik wil zoveel :mf_rosetinted:

 

Misschien heeft iemand van de oude generatie (denk aan degene die het oorspronkelijk online gezet heeft) nog wel het bestand? En die kennen vast meer van alle deel-mogelijkheden dan ik :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Geen probleem!

 

Ik alleen mijn mond werdt verdoofd.. Ik lag echt te flippen in die stoel

Zag je zo'n bak met bloed en slijm even weggegooid worden

 

Lijkt mij ook, dat het dan niet meer zo grappig is

 

Ik liet eens een ontsteking wegsnijde, gwn plaatselijke verdoving, en toen legde ze een doekje op mijn gezicht, maar kzag nog wel da ze met een buisje al dat bloed wegzogen :bleh:

 

Heb nog nooit zoveel ijs gezien en gevoeld als in die week

Maar het probleem bij mij was dat ik een kleine mond heb (jaja, echt) en ze konden er niet goed aan dus hebben ze aan mijn kaken moeten wringen om daar aan te kunnen .. en ja .. dat doet pijn achteraf :boxed:

 

Omdat er niemand was?

Mijn moeder was in de kamer en die was aan het praten met een verpleegster denk ik ... weet het niet meer juist .. Maar het is in orde gekomen hoor :bleh:

 

auch :blink:

ja, kheb een grote mond :naughty:

echt :roftl:

 

maar goed, anders zat je hier nu niet :blink:

Link to comment
Share on other sites

auch :blink:

ja, kheb een grote mond :naughty:

echt :roftl:

 

maar goed, anders zat je hier nu niet :blink:

 

Neen .. klopt ... Had ik Mika ook nooit leren kennen :tears:

 

:mf_rosetinted:

 

Ben trouwens redelijk recent ook nog bijna gestikt ... in thee ... dat was ook niet de meest leuke ervaring :blink:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

kleipoppetjes zijn leuk, net zoals Pingu! :naughty:

 

Haha Pingu is ook briljant!! :roftl: Gelukkig ben ik dus niet de enige met een voorkeur voor kinderfilmpjes! :naughty:

 

Bonsoir:mf_rosetined:

 

Hellow hellow!

 

Ik ook niet :crybaby:

 

Ik wil zoveel :mf_rosetnted:

 

Misschien heeft iemand van de oude generatie (denk aan degene die het oorspronkelijk online gezet heeft) nog wel het bestand? En die kennen vast meer van alle deel-mogelijkheden dan ik :blh:

 

Njah.. ik ga het proberen... :blush-anim-cl:

Via Sendspace is bestanden delen echt heel gemakkelijk hoor! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Haha Pingu is ook briljant!! :roftl Gelukkig ben ik dus niet de enige met een voorkeur voor kinderfilmpjes! :naughty

 

Ik hou van kinderfilmpjes:lmfao:

 

Ik liet eens een ontsteking wegsnijde, gwn plaatselijke verdoving, en toen legde ze een doekje op mijn gezicht, maar kzag nog wel da ze met een buisje al dat bloed wegzogen :bleh

 

Dat weggooien deden ze nog voordat het doekje eroplag, maar ik zag ook die slang :lmfao:

Ik dacht echt.. what the heck :roftl:

 

Ohjaaa! Daar keek ik vroeger altijd naar!:roftl

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Neen .. klopt ... Had ik Mika ook nooit leren kennen :tears:

 

:mf_rosetinted:

 

Ben trouwens redelijk recent ook nog bijna gestikt ... in thee ... dat was ook niet de meest leuke ervaring :blink:

 

das kut :boxed:

 

Ik was als 5 jarige bijna gestikt in een snoepje dat mijn oma mij had gegeve :doh:

 

Mijn moeder schreeuwde tegen mijn oma of ze me dood wilde :tears:

Link to comment
Share on other sites

das kut :boxed:

 

Ik was als 5 jarige bijna gestikt in een snoepje dat mijn oma mij had gegeve :doh:

 

Mijn moeder schreeuwde tegen mijn oma of ze me dood wilde :tears:

 

Ik ben een keer bijna gestikt in een stuk rundvlees dat mn oma had gemaakt:naughty:

 

Oh en, ik houd van manga. Ik had een zware obsessie met Dragonball Z en Yugi-Oh:naughty:

Link to comment
Share on other sites

das kut :boxed:

 

Ik was als 5 jarige bijna gestikt in een snoepje dat mijn oma mij had gegeve :doh:

 

Mijn moeder schreeuwde tegen mijn oma of ze me dood wilde :tears:

 

Arme oma..

 

Naja, dit had ik volledig zelf gedaan (of misschien ook niet, maar ik dronk wel de thee..) dus ja .. Achteraf (= een paar dagen later) kon ik er wel om lachen, op het moment zelf echt niet :boxed:

 

Ergste vond ik nog het feit dat het door Tokio Hotel kwam dat ik bijna gestikt was ... :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Schaam je maar niet:naughty:

 

Njaa... okee.. :mf_rosetinted:

 

Ik hou van kinderfilmpjes:lmfao:

 

Wooooot... eigenlijk.. kijk ik zelfs altijd op zondag nog Villa Life :blush-anim-cl: en dan speciaal voor het programma 'Ja Hoor' (meest briljante kinderprogramma ooit!).

Link to comment
Share on other sites

Njaa... okee.. :mf_rosetinted:

 

 

 

Wooooot... eigenlijk.. kijk ik zelfs altijd op zondag nog Villa Life :blush-anim-cl: en dan speciaal voor het programma 'Ja Hoor' (meest briljante kinderprogramma ooit!).

 

Ik ben dan nog niet eens wakker geloof ik:naughty:

Ik vind het ook niet meer zo leuk. Vroeger vond ik het veel leuker. Ken je Purno de purno?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wooooot... eigenlijk.. kijk ik zelfs altijd op zondag nog Villa Life :blush-anim-cl en dan speciaal voor het programma 'Ja Hoor' (meest briljante kinderprogramma ooit!).

 

Ik kijk soms naar Jimjam :lmfao:

Daar hebben zo'n programma over een octopus, dat is echt zo gaaf :mf_rosetinted::roftl:

 

Arme oma..

 

Naja, dit had ik volledig zelf gedaan (of misschien ook niet, maar ik dronk wel de thee..) dus ja .. Achteraf (= een paar dagen later) kon ik er wel om lachen, op het moment zelf echt niet :boxed

 

Ergste vond ik nog het feit dat het door Tokio Hotel kwam dat ik bijna gestikt was ... :boxed :roftl

 

Door tokio hotel? :lmfao:

 

Ik ben wel eens bijna gestikt in een stuk gesmolten kaas dat over mijn macaroni zat :roftl:

 

Ik ben een keer bijna gestikt in een stuk rundvlees dat mn oma had gemaakt:naughty

 

Oh en, ik houd van manga. Ik had een zware obsessie met Dragonball Z en Yugi-Oh:naughty

 

Ik speel nog steeds Neopets! :lmfao:

En ik hou ook van Manga! Vooral naruto :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dan nog niet eens wakker geloof ik:naughty:

Ik vind het ook niet meer zo leuk. Vroeger vond ik het veel leuker. Ken je Purno de purno?:naughty:

 

Haha zo vroeg is het niet hoor! ja zeker dat ik Purno de purno nog ken! Wat een vage sh*t was dat altijd zeg!! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik kijk soms naar Jimjam :lmfao:

Daar hebben zo'n programma over een octopus, dat is echt zo gaaf :mf_rosetinted::roftl:

 

 

 

Door tokio hotel?

 

Ik ben wel eens bijna gestikt in een stuk gesmolten kaas dat over mijn macaroni zat :roftl:

 

 

 

Ik speel nog steeds Neopets! :lmfao:

En ik hou ook van Manga! Vooral naruto :naughty:

 

Neopets! Dat heb ik sinds groep 5 gespeeld! Heb het al een paar jaar niet meer aangeraakt though. Ik spaarde voor een verfkwast:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha zo vroeg is het niet hoor! ja zeker dat ik Purno de purno nog ken! Wat een vage sh*t was dat altijd zeg!! :roftl:

 

Dat was zo leuk! Sapper de dosio!:lmfao:

Maar ik kreeg altijd nachtmerries van dat vriendje. Die blauw/grijzige met die dikke lippen en waarvan je de ogen niet kon zien:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy