Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Hallooww.. Hoe is het? :wink2:

Good good! :punk:

 

Hi

 

Ik kom ook weer eens even binnen sneaken... Laatste dagen druk aan het werk geweest... Nadeel van vroeg beginnen is dat je ook redelijk op tijd naar bed moet weer... Mahja, morgen vrij, dus maar eens kijken hoelang ik het nu nog volhoud :naughty:

 

Ik heb even een pagina terug gelezen en zag dat het nog steeds over David gaat? Ik heb niks tegen David, vond Luke alleen leuker :wub2:

 

Hebben jullie trouwens de nieuwste song van Luke gezien op zn myspace, echt super :wub2:

 

Verder het laatste nieuws van deze kant... Heb een vliegticket naar Madrid geboekt, en een ticket voor het festival... Madrid, here I come :woot_jump:

 

Yaaaay! Madrid, toe maar, toe maar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed! :biggrin2 :woot_jump

 

Super :original:

 

Hi :mf_rosetinted

 

Ik kom ook weer eens even binnen sneaken... Laatste dagen druk aan het werk geweest... Nadeel van vroeg beginnen is dat je ook redelijk op tijd naar bed moet weer... Mahja, morgen vrij, dus maar eens kijken hoelang ik het nu nog volhoud :naughty

 

Ik heb even een pagina terug gelezen en zag dat het nog steeds over David gaat? Ik heb niks tegen David, vond Luke alleen leuker :wub2

 

Hebben jullie trouwens de nieuwste song van Luke gezien op zn myspace, echt super :wub2

 

Verder het laatste nieuws van deze kant... Heb een vliegticket naar Madrid geboekt, en een ticket voor het festival... Madrid, here I come :woot_jump

 

Carina :woot_jump:

 

Neen hoor, het gaat niet meer over David .. dat was gewoon even tussendoor :roftl:

 

Nog niet gezien.. nu ook geen zin in :blush-anim-cl:

 

:tears: Jij gelukzak :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ooooo CARINA!!!! Ik ben zo jaloers op je nou!!!! :shocked SUPER VOOR JE!!! wow!! :thumb_yello ik wil ook :tears: Echt he.. Hot Chip en Mika op 1 dag... perfect.. :wub2 Wanneer vertrek je?

 

Siouxsie!! Morrissey!! Queenie!!

*gaat dood van jaloezie*

 

Mika who? :mf_rosetinted:

 

Programma is echt super :naughty:

 

Ik vertrek zaterdagochtend, en vlieg zondagochtend al weer terug helaas... Moet vrijdag en maandag weer werken, dus dit was de enige optie...

 

 

Carina :woot_jump

 

Neen hoor, het gaat niet meer over David .. dat was gewoon even tussendoor :roftl

 

Nog niet gezien.. nu ook geen zin in :blush-anim-cl

 

:tears Jij gelukzak tears:

 

Bienie :woot_jump:

 

Ah, David kwam dus even tussendoor ook... Nahja, kan he :wink2:

 

Geluk? Hmm, weet niet of het zoveel met geluk te maken heeft?

Link to comment
Share on other sites

Hiiii!

 

Ik probeerde me los te rukken van de MFC want zometeen begint Law & Order maar ik moest hier gewoon even op commenten. :mf_rosetinted:

 

Azo .. uhm .. super :thumb_yello:

 

Leuk je hier nog eens te zien btw :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Bienie :woot_jump:

 

Ah, David kwam dus even tussendoor ook... Nahja, kan he :wink2:

 

Geluk? Hmm, weet niet of het zoveel met geluk te maken heeft?

 

Jij vind het geen geluk dat je kan gaan? Ook goed :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Programma is echt super :naughty:

 

Ik vertrek zaterdagochtend, en vlieg zondagochtend al weer terug helaas... Moet vrijdag en maandag weer werken, dus dit was de enige optie...

 

Ooh echt tof!! Ik zou graag met je meegegaan zijn! :naughty:

Maar wel een heftig weekendje wordt dat dan zeg! :shocked:

Gelukkig kan je teren op wat Mika-energie!

Link to comment
Share on other sites

Programma is echt super :naughty:

 

Ik vertrek zaterdagochtend, en vlieg zondagochtend al weer terug helaas... Moet vrijdag en maandag weer werken, dus dit was de enige optie...

 

 

Maar je gaat naar madrid en Mika en alles:woot_jump:

 

Lucky, lucky yooou! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Slaap ze beiden :wink2:

 

Me-Mi-Ka: Ik weet trouwens niet of je bedoelt dat je in Werchter of Amsterdam geweest bent, maar iets klopt er niet in je sig :naughty::bleh: (hij is wel leuk).

Link to comment
Share on other sites

:tears: Niemand meer hier? :tears:

 

Nou ik ben er, maar ik moet helaas zeggen dat ik nu ook weer ga! Misschien ben ik er later nog, maar weet niet of je dan nog wakker bent!! :naughty:

 

Sterkte met je hoofdpijn en de rest...you know.. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy