Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Tja. Als het niet overwaait, en je wilt hem daar weg, zou ik het wel zeggen als ik jou was.

 

Ik mis de ouwe Gray Skelly, dit is gewoon..raar:blink:

 

Ach, ik moet zeggen dat het mij eigenlijk allemaal nog niet opgevallen was .. had zelfs niet door dat z'n arm gebroken was :blush-anim-cl::roftl: Tot ik mijn filmpje bekeek dan toch..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe echt leuk joh, dat je het zo kan delen met je moeder!! :thumb_yello: En ik vind je broetjes reactie ook echt weer zo'n typische 'broertjes-reactie'! :roftl:

 

Ja, het is wel cool ja. Ze weet ook hoe gek we hier zijn, en dat is precies waarom ze nooit op MFC komt:roftl:Ze wil geen oud gek wijf worden.

ja, hij heeft iets tegen ''verwijfde mensen'', terwijl hij zelf best ''verwijfd is'':boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ach, ik moet zeggen dat het mij eigenlijk allemaal nog niet opgevallen was .. had zelfs niet door dat z'n arm gebroken was :blush-anim-cl::roftl: Tot ik mijn filmpje bekeek dan toch..

 

Ik had ook niet door dat er iets brak. Hij leek alleen een beetje tipsy ofzo:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik had ook niet door dat er iets brak. Hij leek alleen een beetje tipsy ofzo:naughty:

 

Ja, dat kan misschien wel .. maar toch .. ik had er in ieder geval nog niet bij stilgestaan dat daar eigenlijk een andere persoon (al dan niet David) achter zat .. dus zo opvallend was het voor mij niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maarja .. daarvan was het niet duidelijk dat het jouw filmpje was hé .. of toch? Er zijn wel meer filmpjes van LT van Amsterdam..

 

(en je kan makkelijk zeggen dat je niet wil dat ze jouw filmpje daarvoor gebruiken hoor :wink2:).

 

Trouwens, wat ik je al een eeuwigheid wil vragen .. wat voor camera heb je?

 

Ja nouja.. het ging me meer om het doel van die Epic Fail.. het leek dat het was om David zwart te maken.. maar ik heb t idee dat dat wel een beetje over is nou..

 

Ooh en ik heb de Panasonic Lumix TZ 5 *aww aait camera*.. Ik vind m helemaal geweldig!!

 

 

Ja, het is wel cool ja. Ze weet ook hoe gek we hier zijn, en dat is precies waarom ze nooit op MFC komt:roftl:Ze wil geen oud gek wijf worden.

ja, hij heeft iets tegen ''verwijfde mensen'', terwijl hij zelf best ''verwijfd is'':boxed:

 

Hahaha zou ook wel raar zijn om tegelijk met je moeder op de MFC te zitten! :roftl:

 

Misschien is je broertje gewoon nog in de ontkenningsfase! :naughty:

 

Ik had ook niet door dat er iets brak. Hij leek alleen een beetje tipsy ofzo:naughty:

 

Volgens mij hadden de meeste mensen niet door hoor, dat ie kapot ging! Achja..

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat kan misschien wel .. maar toch .. ik had er in ieder geval nog niet bij stilgestaan dat daar eigenlijk een andere persoon (al dan niet David) achter zat .. dus zo opvallend was het voor mij niet :roftl:

 

Het was David volgens mij inderdaad niet. Tenminste, het lijkt me toch niet.

Maarja, ze hebben anders toch wel weer iets anders om over te zeuren, maakt niet uit wat je zegt.

Het enige wat ik raar vond, was het eind van Holy Johnny, en toen hij raar deed tegen Cherisse:boxed:Oh, en zn stem was in Rain iets te luid. Verder heb ik toch niks tegen hem, en vind het ook best een schatje:blush-anim-cl:

 

Maar nu ga ik er echt vandoor. Doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja nouja.. het ging me meer om het doel van die Epic Fail.. het leek dat het was om David zwart te maken.. maar ik heb t idee dat dat wel een beetje over is nou..

 

Ooh en ik heb de Panasonic Lumix TZ 5 *aww aait camera*.. Ik vind m helemaal geweldig!!

 

Ja, kan ik begrijpen .. Maar het is wel weer over inderdaad denk ik.

 

Ik zou die camera ook aaien ja .. Die van mij deed niet wat ik ervan verwacht had :boxed: Ligt waarschijnlijk aan mij .. maarja .. kan het niet nog eens opnieuw proberen :tears:

 

Het was David volgens mij inderdaad niet. Tenminste, het lijkt me toch niet.

Maarja, ze hebben anders toch wel weer iets anders om over te zeuren, maakt niet uit wat je zegt.

Het enige wat ik raar vond, was het eind van Holy Johnny, en toen hij raar deed tegen Cherisse:boxed:Oh, en zn stem was in Rain iets te luid. Verder heb ik toch niks tegen hem, en vind het ook best een schatje:blush-anim-cl:

 

Maar nu ga ik er echt vandoor. Doei:huglove:

 

Dat heb ik ookal niet gezien .. ik kijk echt teveel naar Mika :blush-anim-cl::roftl:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Maar nu ga ik er echt vandoor. Doei:huglove:

 

Buybye!! :huglove:

 

Ja, kan ik begrijpen .. Maar het is wel weer over inderdaad denk ik.

 

Ik zou die camera ook aaien ja .. Die van mij deed niet wat ik ervan verwacht had :boxed: Ligt waarschijnlijk aan mij .. maarja .. kan het niet nog eens opnieuw proberen :tears:

 

Nou hallo, jij hebt geweldige filmpjes gemaakt EN geweldige foto's.. (vooral backstage hmm :wub2: ) dus koester jouw camera ook maar heel hard! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou hallo, jij hebt geweldige filmpjes gemaakt EN geweldige foto's.. (vooral backstage hmm :wub2: ) dus koester jouw camera ook maar heel hard! :naughty:

 

De filmpjes zijn wel ok ja.. maar de foto's .. daar had ik toch meer van verwacht.. :tears:

Link to comment
Share on other sites

De filmpjes zijn wel ok ja.. maar de foto's .. daar had ik toch meer van verwacht.. :tears:

 

Hehe achjoh, gelukkig zijn er zooooo veel die ook foto's hebben gemaakt!! (en ik weet dat het anders is.. maar toch!) En je hebt mij in ieder geval heel gelukkig gemaakt met je backstage foto's! (maar dat weet je onderhand nou wel! :naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Hehe achjoh, gelukkig zijn er zooooo veel die ook foto's hebben gemaakt!! (en ik weet dat het anders is.. maar toch!) En je hebt mij in ieder geval heel gelukkig gemaakt met je backstage foto's! (maar dat weet je onderhand nou wel! :naughty: )

 

:naughty: En ik heb blijkbaar 1 iemand gelukkig gemaakt met mijn Happy Ending-video :mf_rosetinted:

 

(en nog iets meer mensen met mij Just Can't Get Enough-Werchter-video :naughty::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:naughty: En ik heb blijkbaar 1 iemand gelukkig gemaakt met mijn Happy Ending-video :mf_rosetinted:

 

(en nog iets meer mensen met mij Just Can't Get Enough-Werchter-video :naughty::roftl:)

 

Haha dat is een ding wat zeker is! :naughty: Ik baal zo dat ik daar geen foto's van heb, maar dat kon ik echt mn camera niet aandoen!! Al die regen! :sad:

 

Hooi :woot_jump:

 

HELLOOOWWW!!

Link to comment
Share on other sites

Haha dat is een ding wat zeker is! :naughty: Ik baal zo dat ik daar geen foto's van heb, maar dat kon ik echt mn camera niet aandoen!! Al die regen! :sad:

 

Ja nou .. ik die van mij eigenlijk ook niet :blush-anim-cl: Maarja :roftl:

 

Hoe is het? :wink2:

 

Gaat wel .. met jou?

 

Bonjour bonjour:biggrin2:

 

Hellow..

Link to comment
Share on other sites

Nog steeds in je dipje? :no:

 

:huglove:

 

Hmmja, ben daarstraks in een heel gat belandt .. maar het gaat ondertussen wel weer iets beter ..

Link to comment
Share on other sites

Bonjour bonjour:biggrin2:

 

Hola! hola!

 

Ja nou .. ik die van mij eigenlijk ook niet :blush-anim-cl: Maarja :roftl:

 

Ach, hij heeft het overleeft om daarna weer zn best te doen in Amsterdam! :naughty: En dat heeft ie goed gedaan! *kijk naar mn reactie op je foto in de Mikagasmics :naughty: *

Link to comment
Share on other sites

Ach, hij heeft het overleeft om daarna weer zn best te doen in Amsterdam! :naughty: En dat heeft ie goed gedaan! *kijk naar mn reactie op je foto in de Mikagasmics :naughty: *

 

Bwa ... goed ...

Maar ik had je reactie gezien ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Ik kom ook weer eens even binnen sneaken... Laatste dagen druk aan het werk geweest... Nadeel van vroeg beginnen is dat je ook redelijk op tijd naar bed moet weer... Mahja, morgen vrij, dus maar eens kijken hoelang ik het nu nog volhoud :naughty:

 

Ik heb even een pagina terug gelezen en zag dat het nog steeds over David gaat? Ik heb niks tegen David, vond Luke alleen leuker :wub2:

 

Hebben jullie trouwens de nieuwste song van Luke gezien op zn myspace, echt super :wub2:

 

Verder het laatste nieuws van deze kant... Heb een vliegticket naar Madrid geboekt, en een ticket voor het festival... Madrid, here I come :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy