Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

 

Ik geniet van mijn spiksplinternieuwe laptop :naughty::woot_jump:

 

Anouk!!!!!!!!!!!!! :woot_jump:

 

Je hebt geen idee hoe blij ik ben je te zien ... echt :blink:

 

En hoe cool is dat! :punk:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wow bienie...die foto :shocked::wub2:

wat zijn er maar weinig mensen voor 'n vrijdag avond btw :thumbdown:

 

ik heb 'sticker-magazine' bestolen vandaag :mf_rosetinted:

 

Buiten dat haar valt ie wel goed mee :naughty:

 

Ja, ik las het .. schaam je :roftl:

Link to comment
Share on other sites

mja...ik schrok er beetje van :naughty: het ging echt zo van...'blink:blink:' en ineeeeeens zat de sticker in de palm van m'n hand :mf_rosetinted:

 

Je kon er natuurlijk zelf helemaal niks aan doen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Anouk!!!!!!!!!!!!! :woot_jump

 

Je hebt geen idee hoe blij ik ben je te zien ... echt :blink

 

En hoe cool is dat! :punk

 

Ik ben ook echt blij jou te zien. Zat gisteren echt in een dip, en wist niet of ik online moest komen, wilde wel maar was zooooo moe..... Uiteindelijk heb ik voor mn bed gekozen (sorry :bleh:) want ik trok het echt niet meer.....Had ook al een klotedag op mn werk gehad, iedereen is heel hard aan vakantie toe en er hoeft maar iets te gebeuren en de vlam slaat in de pan... Mn moeder heeft vandaag ook een rotdag gehad, om dezelfde reden. Echt gezellig, verheug me nu al op volgende week:boxed:

 

En dan nog dat gezeur met dat stomme oppassen enzo, het was echt genoeg geweest gisteren. Mn ouders hadden gisteren -toen ik dus in oorlogsgebied aan t werk was- lekker lopen shoppen en ik begon dat ik ook de ziekte in had over die rottige belastingdienst, zit nog steeds op mn geld te wachten. En toen zei mammie dus dat ik anders het geld voor een laptop wel mocht lenen, ze wilde het gerust voorschieten....Echt lief, ben echt blij want dit was echt wel een buitenkansje, voorlopig hoef ik me geen zorgen te maken dat mn harddisk vol komt te staan met foto's ofzo:naughty: En anders heb ik mn gewone pc nog, waar ook nog heel veel op kan.

Nu nog even onthouden dat deze laptop ook met name bedoeld was om ook ergens anders aan de studie te kunnen werken:blink::roftl:

 

Hoe is het met jou? En met Cobe? Is die knakker al langsgeweest of komt die volgende week?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook echt blij jou te zien. Zat gisteren echt in een dip, en wist niet of ik online moest komen, wilde wel maar was zooooo moe..... Uiteindelijk heb ik voor mn bed gekozen (sorry :bleh:) want ik trok het echt niet meer.....Had ook al een klotedag op mn werk gehad, iedereen is heel hard aan vakantie toe en er hoeft maar iets te gebeuren en de vlam slaat in de pan... Mn moeder heeft vandaag ook een rotdag gehad, om dezelfde reden. Echt gezellig, verheug me nu al op volgende week:boxed:

 

En dan nog dat gezeur met dat stomme oppassen enzo, het was echt genoeg geweest gisteren. Mn ouders hadden gisteren -toen ik dus in oorlogsgebied aan t werk was- lekker lopen shoppen en ik begon dat ik ook de ziekte in had over die rottige belastingdienst, zit nog steeds op mn geld te wachten. En toen zei mammie dus dat ik anders het geld voor een laptop wel mocht lenen, ze wilde het gerust voorschieten....Echt lief, ben echt blij want dit was echt wel een buitenkansje, voorlopig hoef ik me geen zorgen te maken dat mn harddisk vol komt te staan met foto's ofzo:naughty: En anders heb ik mn gewone pc nog, waar ook nog heel veel op kan.

Nu nog even onthouden dat deze laptop ook met name bedoeld was om ook ergens anders aan de studie te kunnen werken:blink :roftl

 

Hoe is het met jou? En met Cobe? Is die knakker al langsgeweest of komt die volgende week?

 

:huglove:

 

Met mij gaat, mijn knie is naar de *****, heb gisteren een ongelukje gehad met een döbermann .. En heb gisteren Mika's knol maar genomen (omdat ik Cobe voorlopig niet wil rijden) en dat heb ik me ook beklaagd.. djezus.. :roftl: En wie moet langskomen?

 

die band ding ding?

wel eens gehoord, muziek is wel oke :thumb_yello

 

Die ja .. Ik vind ze eigenlijk wel leuk :naughty:

 

Bonjour bonjour :biggrin2

 

Ouders weg, home alone en geen een leuke film op tv en niks in huis:boxed

 

Hellow ..

 

Air Traffic .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Seg, nu ik er toch toevallig (al een halve avond) mee bezig ben .. Air Traffic .. iemand? :blink:

 

OOO die waren ZOOOO goed op Pinkpop! En de Wombats ook!!!!

 

 

Linde wat heb je gedaan en vertel en zo zodat ik eventueel na kan doen als het iets Mika igs was?

Link to comment
Share on other sites

OOO die waren ZOOOO goed op Pinkpop! En de Wombats ook!!!!

 

Cool .. iemand die mij niet raar aankijkt ..

Niet dat ik ze zelf kende voor Werchter hoor (nu eigenlijk nog niet) :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hellow! Me iz back from Trainspotting kijken! :naughty:

 

heeft Mika al een filmpje van hem rollend in de modder geplaatst? :shocked:

 

:woot_jump:

 

Voor zover ik weet niet .. maar ik ben Mika eigenlijk ook niet aan het volgen :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy