Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wie/wat/waar?

 

(herinnert zich iets over één bepaalde iemanden die een relatie met de persoon in kwestie had? :mf_rosetinted:

 

Ja, dat bedoel ik ..

Het is al vervelend genoeg als hij hier is .. laat staan als hij hier niet is :tears:

Link to comment
Share on other sites

hha zac efron is geen homo jo hij heeft dat meisje van high school musical al ook als zijn ECHTE vriendin:P iniedergeval dat las ik net in de Hitkrant nog:P

 

 

ow is dat zac efron, hmm daar heeft mijn dochter een poster van uit de Hitkrant waar ook mika in stond

Link to comment
Share on other sites

hha zac efron is geen homo jo hij heeft dat meisje van high school musical al ook als zijn ECHTE vriendin:P iniedergeval dat las ik net in de Hitkrant nog:P

 

Ja, maar schijn bedriegt :wink2: en denk je dat ie zou mogen zeggen dat ie homo is van het bedrijf waaronder hij werkt? Disney... doelgroep...kleine kinderen... :naughty: lijkt me nou het béste voorbeeld voor de amerikaanse jeugd

Link to comment
Share on other sites

Njah.. serieus dat Mika zn filmpjes en verhaaltjes en de MFC mijn lichtpuntjes zijn :wub2:

 

Owww, ja het weer is echt erg benauwd! :boxed: Maar wat ik niet begrijp over dat oppassen... Gerard had toch toegezegd.. kan hij het niet zelf doen dan? :huh:

 

Tja.......dat vind ik dan ook weer zo lullig he? En de dag erna viert mn schoonvader zijn verjaardag en dan komt mn neefje ook mee dus zien doe ik m toch....Ik vind het ook echt niet tof en de volgende keer zeg ik dan ook gewoon dat ie het maar zelf moet doen. Hij zou echt beter moeten weten, durf te wedden dat hij niet eens in de gaten heeft dat ik me er zo druk over maak. Maar ach, als ik met een heftige longontsteking en sepsis in het LUMC lig zit hij ook gezellig met vrienden aan de andere kant van de wereld. Hij lijkt zich sowieso niet zo erg druk daarover te maken....Net als t kinder-issue....zegt ie ook gewoon wie weet kan t over een paar jaar ALS JE GEZOND BENT wel. Net of ik ooit gezond zal zijn.......

En het ergste vind ik nog wel dat er genoeg mensen zijn die het ook zien hoe hij kan zijn en dan tegen me zeggen dat ik een jongen nodig heb die er echt voor me is, niet alleen als het hem uitkomt. En dat doet me dan ook weer pijn want ik weet haast zeker dat als we samen zouden wonen -en de reden dat we dat nog niet doen is die verdomde klote ziekte- hij er WEL voor me zou zijn... Ik weet t soms echt niet meer hoor....:tears:

Zullen we samen een 'ik weet niet hoe ik me voel maar fijn is het niet-clubje' oprichten?

Gaaf trouwens dat je ook naar SR gaat, ik moet nog wel kaartjes scoren maar dat komt goed. Gaan we wel weer meeten hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ow is dat zac efron, hmm daar heeft mijn dochter een poster van uit de Hitkrant waar ook mika in stond

 

Ja klopt, zo'n grote...(jeweetwel..waar mika ooit één x op heeft gestaan an zac efron minsten 234223x) :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar schijn bedriegt :wink2: en denk je dat ie zou mogen zeggen dat ie homo is van het bedrijf waaronder hij werkt? Disney... doelgroep...kleine kinderen... :naughty: lijkt me nou het béste voorbeeld voor de amerikaanse jeugd

 

Zéker niet in Amerika, dan was er niet eens een High School Musical 2 geweest..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ow is dat zac efron, hmm daar heeft mijn dochter een poster van uit de Hitkrant waar ook mika in stond

 

haha jaa dat klopt;) daar heb ik er ook wat van ja:P

meiden van ongveer mijn leeftijd(op mijn school dan) vinden hem egt een super lkkr ding enzz:P mijn school hangt er mee vol:P zowat

Link to comment
Share on other sites

Zéker niet in Amerika, dan was er niet eens een High School Musical 2 geweest..:naughty:

 

Inderdaad, maar zo'n del als 'n vanessa hudgens die naakt foto's van zichzelf laat lekken op het internet mag wel terug komen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy