Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Overloopster! :shocked:

 

Haha nee ik vond ze wel cool! Tweede keer had ik ze niet gezien.. alleen gehoord. Toen waren we in het pitoreske Werchter op zoek naar een échte supermarkt! :roftl:

 

 

:tears: Ben geen overloopster ..

Zou Mika nooit in de steek kunnen laten ..

(zou ie ook niet mee kunnen lachen denk ik :boxed::bleh:)

 

Moet toch iets doen hé.. nu ik hier alleen zit ..

 

Cool :roftl: Heb je die gevonden?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is een band .. gezien op Werchter .. zijn eigenlijk wel goed :mf_rosetinted:

 

I know:wink2: Ik ben into Sigur Ros sinds Werchter...die kende ik ook al wel, maar niet echt goed. Maar dat was zo overdonderend mooi, ik werd er echt door gegrepen. Van tevoren had ik de vrees dat ze het niet zouden redden op de main stage, maar ze verpletterden het hele terrein, echt geweldig!!

In november komen ze in de Hmh:mf_rosetinted:

 

Ga morgen kaartjes kopen voor Leonard Cohen. Dat vinden mn ouders goed, ik zelf ook en mn ouders zijn twee weken terug naar zn optreden in t westerpark (sweet memories:blush-anim-cl::wub2:) geweest. Nu komt ie in november (op mn verjaardag nog wel, prima excuus om de visite te skippen :thumb_yello:) in ahoy en mn moeder wil er graag weer heen. Mn pa loopt alweer te chagrijnen dat ie m net gezien heeft (dat is niet zo'n feestganger:roftl:) en dat ie geen 75 pleuro gaat betalen blablabla. Dus ik ga met mn moeder mee, is ook wel eens gezellig!

Link to comment
Share on other sites

 

 

tuttutut :mf_rosetinted:

 

Ooooh :wub2: En is deze wel van de goede kant? :roftl:

 

Cool dat je naar Fame gaat!! :dance_mn:

 

Nee!! :shocked::roftl: wéér niet!

 

ik zei tegen mijn vriend (die ook homo is, en al 11x naar lion king is geweest, 45x wiz en 40x fame etc etc) 'hij is zooo knap!, owee als hij óók home is...'

en toen zei hij,...sorry, ik moet je terleurstellen maar hij heet jaap bla bla bla en hij is homo...en hij heeft een vriend' :thumbdown::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

I know:wink2: Ik ben into Sigur Ros sinds Werchter...die kende ik ook al wel, maar niet echt goed. Maar dat was zo overdonderend mooi, ik werd er echt door gegrepen. Van tevoren had ik de vrees dat ze het niet zouden redden op de main stage, maar ze verpletterden het hele terrein, echt geweldig!!

In november komen ze in de Hmh:mf_rosetinted:

 

Ga morgen kaartjes kopen voor Leonard Cohen. Dat vinden mn ouders goed, ik zelf ook en mn ouders zijn twee weken terug naar zn optreden in t westerpark (sweet memories:blush-anim-cl::wub2:) geweest. Nu komt ie in november (op mn verjaardag nog wel, prima excuus om de visite te skippen :thumb_yello) in ahoy en mn moeder wil er graag weer heen. Mn pa loopt alweer te chagrijnen dat ie m net gezien heeft (dat is niet zo'n feestganger:roftl) en dat ie geen 75 pleuro gaat betalen blablabla. Dus ik ga met mn moeder mee, is ook wel eens gezellig!

 

Zo zie je maar weer .. wordt mijn kleine wereld toch ietsje groter :roftl:

(en bij jou ook, al weet niet hoe klein/groot die is :bleh:)

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

Thanks zus :wub2: op zich voel ik me nog steeds hetzelfde.. niet goed, niet slecht... situatie is nog niks veranderd, dusja! Gelukkig blijft Mika mij nog gelukkig maken met zn blogs! :naughty:

Hoe gaat t met jou en je nieuwe flaptop?! :punk:

 

Awwww....echt balen, wou dat ik iets kon doen voor je....

Gelukkig inderdaad dat we Mika nog hebben, die leeft echt met ons mee blijkbaar en post daarom zoveel. De schat :wub2:

 

Met mij gaat t eigenlijk ook niet echt lekker, door t weer ben ik super kortademig. Verder echt geen zin in dat geouwehoer van t weekend. Dat oppassen doe ik echt tegen mn zin in. Zij maken er min of meer mijn probleem van en dat zou niet moeten. Als hij een keertje hoest of als ie een snotneus heeft ofzo dan ga ik weg. Zij mogen dan wel niets gemerkt hebben van een vijfde ziekte, maar het scheelt behoorlijk of je immuunsysteem gewoon goed functioneert of dat het en door een aangeboren aandoening, en door zwaar medicijngebruik platligt. Heel simpel maar toch krijg ik t er niet in daar:boxed:

Link to comment
Share on other sites

:tars: Ben geen overloopster ..

Zou Mika nooit in de steek kunnen laten ..

(zou ie ook niet mee kunnen lachen denk ik :bxed::blh)

 

Moet toch iets doen hé.. nu ik hier alleen zit ..

 

Cool :rotl: Heb je die gevonden?

 

Nee, weet ik toch!! :bleh:

 

Als het je maar een beetje afleiding geeft!

 

Ja, we hebben een soort van schuur gevonden met heel veel bier op elkaar gestapeld en dan nog rekken vol met chips en ander slecht eten... dat was de supermarkt! :roftl:

 

I know:wnk2: Ik ben into Sigur Ros sinds Werchter...die kende ik ook al wel, maar niet echt goed. Maar dat was zo overdonderend mooi, ik werd er echt door gegrepen. Van tevoren had ik de vrees dat ze het niet zouden redden op de main stage, maar ze verpletterden het hele terrein, echt geweldig!!

In november komen ze in de Hmh:mf_roseinted:

 

ANOUK!! ik ga ook naar Sigur Ros in de HMH!! :mf_lustslow: (ben meer een soort van meegesleept, maar vind het wel geweldig!!)

 

Nee!! :shocked::roftl: wéér niet!

 

ik zei tegen mijn vriend (die ook homo is, en al 11x naar lion king is geweest, 45x wiz en 40x fame etc etc) 'hij is zooo knap!, owee als hij óók home is...'

en toen zei hij,...sorry, ik moet je terleurstellen maar hij heet jaap bla bla bla en hij is homo...en hij heeft een vriend' :thumbown: :mf_rostinted:

 

Ohnoooo! :sad: Waarom!?! waarom zijn al die leuke jongens homo!! Ik durf haast te wedden dat Mika dan ook homo is... en die collega van Biekje.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zo zie je maar weer .. wordt mijn kleine wereld toch ietsje groter :roftl:

(en bij jou ook, al weet niet hoe klein/groot die is :bleh:)

 

 

Nou...op het moment zou ik mijn wereld ietsje kleiner willen eigenlijk :boxed:

Om precies te zijn een verjaardag en zaterdagavond kleiner:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohnoooo! :sad: Waarom!?! waarom zijn al die leuke jongens homo!! Ik durf haast te wedden dat Mika dan ook homo is... en die collega van Biekje.. :roftl:

 

Die van High School Musical is niet homo.. :blink:

 

 

Maar hij is niet leuk, dus laat maar:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Awwww....echt balen, wou dat ik iets kon doen voor je....

Gelukkig inderdaad dat we Mika nog hebben, die leeft echt met ons mee blijkbaar en post daarom zoveel. De schat :wub2:

 

Met mij gaat t eigenlijk ook niet echt lekker, door t weer ben ik super kortademig. Verder echt geen zin in dat geouwehoer van t weekend. Dat oppassen doe ik echt tegen mn zin in. Zij maken er min of meer mijn probleem van en dat zou niet moeten. Als hij een keertje hoest of als ie een snotneus heeft ofzo dan ga ik weg. Zij mogen dan wel niets gemerkt hebben van een vijfde ziekte, maar het scheelt behoorlijk of je immuunsysteem gewoon goed functioneert of dat het en door een aangeboren aandoening, en door zwaar medicijngebruik platligt. Heel simpel maar toch krijg ik t er niet in daar:boxed:

 

Njah.. serieus dat Mika zn filmpjes en verhaaltjes en de MFC mijn lichtpuntjes zijn :wub2:

 

Owww, ja het weer is echt erg benauwd! :boxed: Maar wat ik niet begrijp over dat oppassen... Gerard had toch toegezegd.. kan hij het niet zelf doen dan? :huh:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ohnoooo! :sad: Waarom!?! waarom zijn al die leuke jongens homo!! Ik durf haast te wedden dat Mika dan ook homo is... en die collega van Biekje.. :roftl:

 

SSSSTTT!!

Mika mág geen homo zijn, anders waren al die nachten samen..(oeps)...voor hem zonder betekenis :blink:

 

en welke collega? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, weet ik toch!! :bleh:

 

Als het je maar een beetje afleiding geeft!

 

Ja, we hebben een soort van schuur gevonden met heel veel bier op elkaar gestapeld en dan nog rekken vol met chips en ander slecht eten... dat was de supermarkt! :roftl:

 

 

 

ANOUK!! ik ga ook naar Sigur Ros in de HMH!! :mf_lustslow: (ben meer een soort van meegesleept, maar vind het wel geweldig!!)

 

 

 

Ohnoooo! :sad: Waarom!?! waarom zijn al die leuke jongens homo!! Ik durf haast te wedden dat Mika dan ook homo is... en die collega van Biekje.. :roftl:

 

 

Dan laat ik me wel ombouwen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou...op het moment zou ik mijn wereld ietsje kleiner willen eigenlijk :boxed:

Om precies te zijn een verjaardag en zaterdagavond kleiner:naughty::roftl:

 

Ahw :huglove:

 

SSSSTTT!!

Mika mág geen homo zijn, anders waren al die nachten samen..(oeps)...voor hem zonder betekenis :blink:

 

en welke collega? :naughty:

 

Ga je weer beginnen ja? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Die van High School Musical is niet homo.. :blink:

 

 

Maar hij is niet leuk, dus laat maar:roftl:

 

Die is ook best leuk hoor! :mf_rosetinted:

vond hem in het begin zo'n typisch amerikaans jongetje, maar ga ook maar eens bij hem naar interviews kijken (en dan vooral met z'n tegenspeelster uit hair spray erbij) en je smelt...echt waar :thumb_yello:

 

maar ook dáár gaan de verhalen de ronde dat ie homo is :thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die van High School Musical is niet homo.. :blink:

 

 

Maar hij is niet leuk, dus laat maar:rftl:

 

High School Musical?! :blink: ik mis iets... post is een plaatje, dan kunnen we oordelen! :roftl:

 

SSSSTTT!!

Mika mág geen homo zijn, anders waren al die nachten samen..(oeps)...voor hem zonder betekenis :blink:

 

en welke collega? :naughty:

 

:shocked:

 

Dat moet je maar even aan haar vragen, maar hij is heel heeeeel nice! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die is ook best leuk hoor! :mf_rosetinted:

vond hem in het begin zo'n typisch amerikaans jongetje, maar ga ook maar eens bij hem naar interviews kijken (en dan vooral met z'n tegenspeelster uit hair spray erbij) en je smelt...echt waar :thumb_yello:

 

maar ook dáár gaan de verhalen de ronde dat ie homo is :thumbdown::naughty:

 

Noooooooooooooooooooooooos :lmfao:

 

Ik haat hem!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, weet ik toch!! :bleh:

 

Als het je maar een beetje afleiding geeft!

 

Ja, we hebben een soort van schuur gevonden met heel veel bier op elkaar gestapeld en dan nog rekken vol met chips en ander slecht eten... dat was de supermarkt! :roftl:

 

 

 

ANOUK!! ik ga ook naar Sigur Ros in de HMH!! :mf_lustslow: (ben meer een soort van meegesleept, maar vind het wel geweldig!!)

 

 

 

Ohnoooo! :sad: Waarom!?! waarom zijn al die leuke jongens homo!! Ik durf haast te wedden dat Mika dan ook homo is... en die collega van Biekje.. :roftl:

 

Leuwke collega we twijfelen alleen over zijn geaardheid

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy