Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Hahaha, een hel, wat kan jij overdrijven zeg! :roftl::bleh:

 

Zat jij daar ook misschien? Aha :bleh:

Vooral door de stuurkunsten van de chauffeur af en toe ... :roftl: Hoe smal kunnen straatjes zijn die je uitzoekt seg .. :lmao:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ieder om de beurt hé ... het moeten niet altijd dezelfde zijn :roftl:

 

Laten we een rooster opstellen, dan weet ik wanneer ik weg moet blijven. :roftl:

 

Maar.. maar.... zij begon!!! :crybaby:

 

 

en en en je gunt t me toch wel.. zo'n ontmoeting... :sad: (:naughty:)

 

 

 

Hahaha, een hel, wat kan jij overdrijven zeg! :roftl::bleh

 

Het is niet dat ik je die ontmoeting niet gun, het is meer dat ik mezelf (en Biekje) diezelfde ontmoeting ook gun. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zat jij daar ook misschien? Aha :bleh:

Vooral door de stuurkunsten van de chauffeur af en toe ... :roftl: Hoe smal kunnen straatjes zijn die je uitzoekt seg .. :lmao:

 

hahaha ja, dat was even wat sightseeing in the middle of the night! :naughty:

Meest briljante was dat we allemaal in paniek raakten toen we in ene politie zagen! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Laten we een rooster opstellen, dan weet ik wanneer ik weg moet blijven. :roftl:

 

 

Zou wel handig zijn ja .. :roftl:

 

Heb je trouwens mijn ontdekking van vandaag gelezen? :naughty:

Het nieuwe mysterie ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ieder om de beurt hé ... het moeten niet altijd dezelfde zijn :roftl:

 

Laten we een rooster opstellen, dan weet ik wanneer ik weg moet blijven. :roftl:

 

 

 

Het is niet dat ik je die ontmoeting niet gun, het is meer dat ik mezelf (en Biekje) diezelfde ontmoeting ook gun. :bleh:

 

Ik gun het mij en Kaatje ook het meest nu gewoon!

Link to comment
Share on other sites

hahaha ja, dat was even wat sightseeing in the middle of the night! :naughty:

Meest briljante was dat we allemaal in paniek raakten toen we in ene politie zagen! :naughty:

 

Ja nou .. waar waren we toen .. ergens waar we helemaal niet mochten rijden? Met iets teveel mensen op de achterbank?

 

Menig persoon zou dat niet zo interessant vinden .. :roftl:

 

En sightseeing .. veel was er niet te zien neen .. alleen te voelen .. heuveltjes .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het is niet dat ik je die ontmoeting niet gun, het is meer dat ik mezelf (en Biekje) diezelfde ontmoeting ook gun. :bleh:

 

Ja, maar ik gun het jullie ook natuurlijk! Ik gun het iedere Mika fan! Maarja.. okee okee ik zal het niet meer posten! :sad: beter dat je ook nie op mn Hyve komt dan! :aah:

Link to comment
Share on other sites

Bedoel je van die andere AT-fan die geen vriend meer is? Ik zou er maar van genieten, je hebt privileges. :naughty:

 

Ja, inderdaad .. Dat ie blijkbaar alle mensen die hij niet kent verwijderd heeft ... Wat ik eigenlijk volkomen begrijp .. Alleen snap ik dus niet wat ik daar dan doe .. :roftl: Maar vind het eigenlijk wel een leuke gedachte :naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. waar waren we toen .. ergens waar we helemaal niet mochten rijden? Met iets teveel mensen op de achterbank?

 

Menig persoon zou dat niet zo interessant vinden .. :roftl:

 

En sightseeing .. veel was er niet te zien neen .. alleen te voelen .. heuveltjes .. :roftl:

 

Ja volgens reden we een busbaan op ofzo :roftl:

 

Achja, jullie hebben het overleefd en achteraf kan je er om lachen! (toen ook wel hoor trouwens :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja volgens reden we een busbaan op ofzo :roftl:

 

Achja, jullie hebben het overleefd en achteraf kan je er om lachen! (toen ook wel hoor trouwens :bleh:)

 

Haha ja, toen ook zeker .. :roftl: Was niet te doen .. :roftl:

 

Alleen toen jullie ons aan het station hadden afgezet en bleek dat we daar niet binnenkonden zoals gedacht en helemaal moesten omlopen naar de andere kant toen vond ik het niet meer zo grappig .. :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, toen ook zeker .. :roftl: Was niet te doen .. :roftl:

 

Alleen toen jullie ons aan het station hadden afgezet en bleek dat we daar niet binnenkonden zoals gedacht en helemaal moesten omlopen naar de andere kant toen vond ik het niet meer zo grappig .. :boxed::roftl:

 

:naughty:

ach, anders had je t ook sowieso moeten lopen! Plus nog het stuk naar het station toe! :naughty:(kon je niet zweven op dat moment dan? :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

ach, anders had je t ook sowieso moeten lopen! Plus nog het stuk naar het station toe! :naughty:(kon je niet zweven op dat moment dan? :naughty:)

 

Ja, is natuurlijk wel :bleh:

Op dat moment ging dat niet neen, had teveel pijn die me op aarde hield ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, is natuurlijk wel :bleh:

Op dat moment ging dat niet neen, had teveel pijn die me op aarde hield ... :roftl:

 

haha echt waar? Ik denk dat ik dagen zonder slaap kon na die avond (of week eigenlijk, Werchter was ook top! :wub2:)

 

Maar ik zal er nu over ophouden, ik wil ook niet andere mensen verdrietig maken...

Link to comment
Share on other sites

haha echt waar? Ik denk dat ik dagen zonder slaap kon na die avond (of week eigenlijk, Werchter was ook top! :wub2:)

 

Maar ik zal er nu over ophouden, ik wil ook niet andere mensen verdrietig maken...

 

Die slaap ok, dat zeg ik niet .. Maar na Amsterdam had ik echt wel serieus last van mijn knieën :boxed: Waarom denk je dat ik iedereen pas weer bij de uitgang teruggevonden heb? :roftl: Ik kwam gewoon niet meer vooruit :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Die slaap ok, dat zeg ik niet .. Maar na Amsterdam had ik echt wel serieus last van mijn knieën :boxed: Waarom denk je dat ik iedereen pas weer bij de uitgang teruggevonden heb? :roftl: Ik kwam gewoon niet meer vooruit :blush-anim-cl:

 

:roftl:

Haha arme jij! :naughty:

 

Awwwwwww :naughty:

 

Een goedenavond! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy