Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ow, neen .. :roftl:

Ik zit gewoon half te slapen .. sorry :blush-anim-cl:

 

Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat ik speciaal zou zijn, echt niet :roftl: Er moet een andere reden zijn ... :mf_rosetinted:

 

Special noemen ze dat in engeland:naughty:

 

Goeiemorgen partypeople!

 

Ben op school nu:shocked:

 

*Bienie is aan het lurken zie ik ;) *

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Special noemen ze dat in engeland:naughty:

 

Goeiemorgen partypeople!

 

Ben op school nu:shocked:

 

Speciaal .. special .. whatever .. Ik ben het allebei niet :roftl:

 

Morguh :mf_rosetinted:

 

Ik ben net uit bed :blush-anim-cl:

Zit nu aan het ontbijt en ga daarna de douche in .. :naughty:

En daarna? Dat weet ik nog niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Speciaal .. special .. whatever .. Ik ben het allebei niet :roftl:

 

Morguh :mf_rosetinted:

 

Ik ben net uit bed :blush-anim-cl:

Zit nu aan het ontbijt en ga daarna de douche in .. :naughty:

En daarna? Dat weet ik nog niet :roftl:

 

Wou dat ik het zo lekker chill had. Heb zin om te playstationnen. Maar ben vanmiddag "vroeg" thuis en dan heb ik nog een paar uurtjes voor ik moet werken, dus misschien dat ik dan even ga playstationnen...ofzo...kweejnie. Of vanavond na het werk, morgen kan ik lekker uitslapen!

 

Eigenlijk was ik gewoon aan het antwoorden :bleh:

 

hihi ahhh ok!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ok ....

Dan laat ik je maar met rust :bleh:

 

:bleh:

 

Ach tis gewoon allemaal even teveel zeg maar.

Ik moet een groepsgenootje vertellen dat ik NIET met haar wil afstuderen, ik moet op mijn werk beslissen of ik het contract onderteken ja of nee, zo niet dan zit ik vanaf vanavond zonder werk, ik moet zelf in mijn uppie ineens alles over pensioenen uitzoeken (verkeerde voorlichting gehad van mijn teamleider), ik moet ineens youtubefilmpjes verwijderen van een collega van me, die het me NIET netjes vroeg, maar echt aso. Ik wil best verwijderen, maar dan kan je het ook normaal vragen lijkt me zo...enz enz enz. Ben dus even de wereld BEU!:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:bleh:

 

Ach tis gewoon allemaal even teveel zeg maar.

Ik moet een groepsgenootje vertellen dat ik NIET met haar wil afstuderen, ik moet op mijn werk beslissen of ik het contract onderteken ja of nee, zo niet dan zit ik vanaf vanavond zonder werk, ik moet zelf in mijn uppie ineens alles over pensioenen uitzoeken (verkeerde voorlichting gehad van mijn teamleider), ik moet ineens youtubefilmpjes verwijderen van een collega van me, die het me NIET netjes vroeg, maar echt aso. Ik wil best verwijderen, maar dan kan je het ook normaal vragen lijkt me zo...enz enz enz. Ben dus even de wereld BEU!:thumbdown:

 

JAAAJ!

 

ik ook:boxed:

 

heb echt zin om iemand hard te slaan...

Link to comment
Share on other sites

JAAAJ!

 

ik ook:boxed:

 

heb echt zin om iemand hard te slaan...

 

Ja ik ook...eventjes sláán! Gewoon even keihard op iemand inbeuken!

Of gewoon Combat...majah dat is alleen dinsdagavond en zaterdagochtend en dan werk ik normaal gesproken:thumbdown:

 

:sneaky2:

BOOSHEID

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ook...eventjes sláán! Gewoon even keihard op iemand inbeuken!

Of gewoon Combat...majah dat is alleen dinsdagavond en zaterdagochtend en dan werk ik normaal gesproken:thumbdown:

 

:sneaky2:

BOOSHEID

 

ik organiseer zo'n show bij ons op school...samen met 2jongens...maar die ene toont gewoon 0.0 respect...en ben t echt beu. Ik kan alles doen, en dit vind ik niet erg,...maar als ik dan één ding vraag...is t al teveel...

 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

 

 

ben t leven gewoon beu:blink:

 

niet alleen door dat btw...gewoon gezeik thuis/op school/problemen met m'n rug...enz enz enz

Link to comment
Share on other sites

Nouja, het leven beu zijn omdat iemand niet wil meewerken is ook wel beetje extreem hé ... :wink2:

 

Kan je niet gewoon zeggen dat ie ofwel beetje moet meewerken, ofwel z'n tijd maar ergens anders moet insteken? Moet je tenminste niet naar 'm kijken .. als ie toch niks doet heb je er toch niks aan ..

Link to comment
Share on other sites

ik organiseer zo'n show bij ons op school...samen met 2jongens...maar die ene toont gewoon 0.0 respect...en ben t echt beu. Ik kan alles doen, en dit vind ik niet erg,...maar als ik dan één ding vraag...is t al teveel...

 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

 

 

ben t leven gewoon beu:blink:

 

niet alleen door dat btw...gewoon gezeik thuis/op school/problemen met m'n rug...enz enz enz

 

Ben je vanavond rond 22:30u aanwezig op msn? Kunnen we even tegen elkaar klagen, ik moet nu even heel gauw gaan want de trein wacht ook al niet op me:naughty:

Sterkte meis en tot gauw!

Of bel me ff, mag ook :P

Link to comment
Share on other sites

Nouja, het leven beu zijn omdat iemand niet wil meewerken is ook wel beetje extreem hé ... :wink2:

 

Kan je niet gewoon zeggen dat ie ofwel beetje moet meewerken, ofwel z'n tijd maar ergens anders moet insteken? Moet je tenminste niet naar 'm kijken .. als ie toch niks doet heb je er toch niks aan ..

 

zoals ik al zei, t is niet alleen dat...dat zou idd beetje drama-queen zijn...

t gaat gewoon even niet zo lekker zeg maar...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, het komt altijd allemaal tegelijk hé :wink2:

Maar gewoon doorgaan (ookal is dat niet altijd zo makkelijk) en je zal zien dat het weer beter wordt :original:

 

Biekje, werk ze!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy