Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ja maar de volgende dag gaat het wel weer of anders is het bij mij fout gegaan maar ik heb toch al 3x gestemd en sorry hoor Bennie dat je het al gezegd had(had ik eigenlijk ook wel verwacht dat jullie het al wisten) maar ik wou toch even zeker zijn

 

Ohja? Als ik naar de site sta staat er dat ik mijn stem al heb uitgebracht en moet wachten op de resultaten .. Heb je wel echt gestemd? Dus je gegevens enzo ingevuld? (na de laatste pagina moet je nog ergens op klikken om echt te stemmen..).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ohja? Als ik naar de site sta staat er dat ik mijn stem al heb uitgebracht en moet wachten op de resultaten .. Heb je wel echt gestemd? Dus je gegevens enzo ingevuld? (na de laatste pagina moet je nog ergens op klikken om echt te stemmen..).

ik geloof dat ik dat een week geleden of iets langer geleden ik weet niet meer precies heb gedaan ja maar ik hoef het niet opnieuw te doen

Link to comment
Share on other sites

En ik ging net nog eens stemmen op beste male en het lukte weer:shocked:

 

Volgens mij stem je dan niet echt hoor :wink2: Heb je je naam en adres enzo ingevuld?

 

okee gestemd op Mika en Air Traffic!

 

Wel raar, AT bij 'Alternative'? :blink: Maargoed... het is TMF dat zou ik sowieso al niet serieus moeten nemen! :naughty:

 

:thumb_yello: Jeej!

 

Naja, het is toch iets hé .. Bij de rest hadden ze blijkbaar teveel concurrentie :sad::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello: Jeej!

 

Naja, het is toch iets hé .. Bij de rest hadden ze blijkbaar teveel concurrentie :sad::roftl:

 

Ja, nou en bij Alternative mogen ze van mij echt wel winnen! Ik vind de rest maar crap! :thumbdown:

 

 

 

Maarja, goed, ik ga nu slapen! morgen weer vroeg op dus :mf_rosetinted:

 

Ik zie jullie snel! Maar niet morgen dus! :bleh:

 

Weltrusten!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nou en bij Alternative mogen ze van mij echt wel winnen! Ik vind de rest maar crap! :thumbdown:

 

 

 

Maarja, goed, ik ga nu slapen! morgen weer vroeg op dus :mf_rosetinted:

 

Ik zie jullie snel! Maar niet morgen dus! :bleh:

 

Weltrusten!!

:huglove

 

Hmmja, ik hoop het ook .. puur omdat het AT is natuurlijk :roftl: maar ik weet het toch zo niet .. Volgens mij is de rest wel "bekender" of hebben ze meer fans in ieder geval .. (alhoewel AT in België echt wel sterk staat :naughty::mf_rosetinted:).

 

Slaap ze!

En we zullen je missen morgen :tears:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ja, nou en bij Alternative mogen ze van mij echt wel winnen! Ik vind de rest maar crap! :thumbdown:

 

 

 

Maarja, goed, ik ga nu slapen! morgen weer vroeg op dus :mf_rosetinted:

 

Ik zie jullie snel! Maar niet morgen dus! :bleh:

 

Weltrusten!!

:huglove:

 

Welterusten José, tot overmorgen :naughty:

Fijne avond morgen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

nope,die kende ik dus echt niet.Sorry hoor ben al wat ouder zal daar aan liggen(hoop ik) anders ben ik mss gewoon een beetje achterlijk:naughty:

 

Nouja, zo oud ben je ook weer niet hé :roftl:

Zelfs Kaatje kent ze! :naughty:

 

(heb ik niks mee te maken hoor :blush-anim-cl:)

 

 

Neen, het is wel redelijk normaal dat je ze niet kent .. Ik had er ook nog nooit van gehoord tot Werchter dit jaar :blush-anim-cl: En vorig jaar met de TMF-awards speelden ze bij wijze van spreken 5m van mijn deur af.. :shocked: Maarja, toen kende ik ze dus nog niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ok Bienie, je had dus gelijk,ik was niet aangemeld dus. Dat wil dus zeggen dat ik een paar x voor niks gestemd heb. ja een beetje achterlijk dus...

 

Maakt toch niet uit? Nu kan je tenminste 2x voor Mika stemmen :wink2:

(en als je dan ook voor Air Traffic zou willen stemmen vind ik je heel erg lief .. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nouja, zo oud ben je ook weer niet hé :roftl:

Zelfs Kaatje kent ze! :naughty:

 

(heb ik niks mee te maken hoor :blush-anim-cl:)

 

 

Neen, het is wel redelijk normaal dat je ze niet kent .. Ik had er ook nog nooit van gehoord tot Werchter dit jaar :blush-anim-cl: En vorig jaar met de TMF-awards speelden ze bij wijze van spreken 5m van mijn deur af.. :shocked: Maarja, toen kende ik ze dus nog niet :roftl:

oef dan!

 

Maar ik heb een broertje van 19 en een zus van 21 en die vinden me soms toch wel een beetje achter hoor wat muziek betreft maar ik ken dan weer groepen waar zij ook nog nooit van gehoord hebben.

Link to comment
Share on other sites

Nouja, zo oud ben je ook weer niet hé :roftl

Zelfs Kaatje kent ze! :naughty:

 

(heb ik niks mee te maken hoor :blush-anim-cl:)

 

 

Neen, het is wel redelijk normaal dat je ze niet kent .. Ik had er ook nog nooit van gehoord tot Werchter dit jaar :blush-anim-cl: En vorig jaar met de TMF-awards speelden ze bij wijze van spreken 5m van mijn deur af.. :shocked: Maarja, toen kende ik ze dus nog niet :roftl:

 

Hé, wat is dat! :sneaky2:

 

 

Volgens mij ben ik nu aan de beurt. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

oef dan!

 

Maar ik heb een broertje van 19 en een zus van 21 en die vinden me soms toch wel een beetje achter hoor wat muziek betreft maar ik ken dan weer groepen waar zij ook nog nooit van gehoord hebben.

 

Achja, het ligt er gewoon aan wat je toevallig tegenkomt of wat je vrienden luisteren enzo .. Je kan echt niet alles kennen .. :roftl:

 

Maar als je interesse moest hebben om ze te leren kennen kan ik je wel wat materiaal bezorgen :naughty::mf_rosetinted:

 

Hé, wat is dat! :sneaky2:

 

 

Volgens mij ben ik nu aan de beurt. :roftl:

 

Sorry, kon het echt niet laten .. :blush-anim-cl:

 

Heb je trouwens al gezien hoelaat het is? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Achja, het ligt er gewoon aan wat je toevallig tegenkomt of wat je vrienden luisteren enzo .. Je kan echt niet alles kennen .. :roftl

 

Maar als je interesse moest hebben om ze te leren kennen kan ik je wel wat materiaal bezorgen :naughty::mf_rosetinted

 

 

 

Sorry, kon het echt niet laten .. :blush-anim-cl:

 

Heb je trouwens al gezien hoelaat het is? :roftl:

 

Ja, ik heb het gezien. :thumbdown: Ik ga dus afsluiten hier en m'n bed in. Toch jammer dat een mens slaap nodig heeft. Of eigenlijk: jammer dat een mens moet werken voor z'n geld. :roftl:

Waarschijnlijk tot morgen :bye::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Arme jij :bleh:

 

Ik zal solidair zijn en ook afsluiten .. :wink2:

 

Moonlightchild: als je morgen ofzo online bent en interesse hebt kan ik je wat laten zien/horen .. je moet het maar vragen :wink2:

 

En als je niet kan wachten kan je altijd eens via youtube kijken natuurlijk :original:

Link to comment
Share on other sites

Arme jij :bleh:

 

Ik zal solidair zijn en ook afsluiten .. :wink2:

 

Moonlightchild: als je morgen ofzo online bent en interesse hebt kan ik je wat laten zien/horen .. je moet het maar vragen :wink2:

 

En als je niet kan wachten kan je altijd eens via youtube kijken natuurlijk :original:

Ok slaapwel, ik heb ze net gevonden op youtube zal het eerst eens beluisteren. Hoe laat zijn jullie hier?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy