Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Herken je de gig? :devil:

 

DSC01232-1.jpg

 

Nah, je bent toch wel lief hoor. :wub2:

 

aaaah dat is echt een geweldige foto :wub2:

(jammer dat het van Parijs is :sneaky2:)

 

 

Ja sorry, soms word ik misschien iets te enthousiast als ik er aan denk... en dan vergeet ik soms helemaal dat anderen er niet bij konden zijn! Het zou ook zoveel toffer zijn als we met zn allen zo enthousiast over die tijd konden praten.. maarja... :sad: Volgende keer beter! Right!?! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

aaaah dat is echt een geweldige foto :wub2:

(jammer dat het van Parijs is :sneaky2:)

 

 

Ja sorry, soms word ik misschien iets te enthousiast als ik er aan denk... en dan vergeet ik soms helemaal dat anderen er niet bij konden zijn! Het zou ook zoveel toffer zijn als we met zn allen zo enthousiast over die tijd konden praten.. maarja... :sad: Volgende keer beter! Right!?! :thumb_yello:

 

Meid, geniet er toch gewoon van. Zou ik ook doen in jouw plaats. 'k Vind het gewoon leuk om je te plagen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Meid, geniet er toch gewoon van. Zou ik ook doen in jouw plaats. 'k Vind het gewoon leuk om je te plagen. :huglove

 

Is er veel verschil tussen plagen en pesten? Anders wordt het hier wel erg .. 2 op 1 avond ... :roftl:

 

Oooh ja euh sorry! Ik had t wel gezien, maar nog niks van gezegd! :blush-anim-cl Zijn echt gaaf!! Ik vind die foto van Mika ZÓ geweldig!!!! :wub2:

 

:bleh:

 

Is het nu tijd om jou te plagen? :roftl:

 

:blink::tears:

 

Ik word liever door iemand anders geplaagd .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zeg Bienie, ik dacht dat we gestemd hadden over die foto van Jim en dat wij hadden gekozen voor een andere? :naughty:

 

Maar serieus: hij is heel mooi gedaan, net als je ava, en inderdaad een prachtige foto van Mika. Kan ik weer heel lang naar staren. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zeg Bienie, ik dacht dat we gestemd hadden over die foto van Jim en dat wij hadden gekozen voor een andere? :naughty:

 

Maar serieus: hij is heel mooi gedaan, net als je ava, en inderdaad een prachtige foto van Mika. Kan ik weer heel lang naar staren. :roftl:

 

Ja kijk .. dat krijg je dus als je gewoon alle foto's naar Ingie stuurt omdat je niet kan kiezen en het allemaal aan haar overlaat .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik hou echt van die ava :wub2: Dat arrogante bekje .. :blush-anim-cl:

 

(de sig is natuurlijk ook fantastisch .. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Tja, een beetje beter. Ik heb nog steeds pijn in mijn longen maar nu kan ik tenminste ademen, wat een vooruitgang :naughty: En met jou?

 

Ademen is een handig iets .. :naughty:

Ben je eigenlijk naar de dokter geweest ermee? Want je bent toch al een tijdje ziek ... :boxed:

 

Hier alles prima hoor .. bij mij breekt dat (gelukkig) eigenlijk nooit echt door, om 1 of andere reden .. :roftl:

 

Heb je de myspace-vriendenhistorie gelezen? :naughty:

 

 

 

(sorry aan de rest, maar ik vind het eigenlijk wel een geweldig leuk weetje :naughty::blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Ademen is een handig iets .. :naughty:

Ben je eigenlijk naar de dokter geweest ermee? Want je bent toch al een tijdje ziek ... :boxed:

 

Hier alles prima hoor .. bij mij breekt dat (gelukkig) eigenlijk nooit echt door, om 1 of andere reden ..

 

Heb je de myspace-vriendenhistorie gelezen? :naughty:

 

(sorry aan de rest, maar ik vind het eigenlijk wel een geweldig leuk weetje :naughty::blush-anim-cl:)

 

Ja ja ik ben onmiddellijk naar de dokter geweest, op vrijdag kon ik echt niet naar werk en daarom had ik een "certificaat" van de dokter nodig. Ik moet antibioticas slikken maar blijkbaar zijn ze niet echt efficient :naughty:

 

Nee, ik heb de vriendenhistorie gemist... wat is er gebeurd? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja ik ben onmiddellijk naar de dokter geweest, op vrijdag kon ik echt niet naar werk en daarom had ik een "certificaat" van de dokter nodig. Ik moet antibioticas slikken maar blijkbaar zijn ze niet echt efficient :naughty:

 

Nee, ik heb de vriendenhistorie gemist... wat is er gebeurd? :blink:

 

Hmmneen, het zou dan tegen nu toch al beter moeten zijn ... Misschien nog eens terug langs de dokter? :boxed:

 

Nou, even kort samengevat. Vandaag een AT-fan op myspace gesproken die zei dat ze ook een tijdje vriend van Jim was geweest maar dat ie een mail had gestuurd dat ie iedereen die hij niet persoonlijke kende zou verwijderen (waarschijnlijk teveel fans ofzo, hij kon het niet meer aan :roftl:). En ja .. nu is de vraag dus waarom ik daar wel nog bij hoor .. Geen idee, maar ik vind het wel leuk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, het zou dan tegen nu toch al beter moeten zijn ... Misschien nog eens terug langs de dokter? :boxed:

 

Nou, even kort samengevat. Vandaag een AT-fan op myspace gesproken die zei dat ze ook een tijdje vriend van Jim was geweest maar dat ie een mail had gestuurd dat ie iedereen die hij niet persoonlijke kende zou verwijderen (waarschijnlijk teveel fans ofzo, hij kon het niet meer aan :roftl:). En ja .. nu is de vraag dus waarom ik daar wel nog bij hoor .. Geen idee, maar ik vind het wel leuk :naughty:

 

Mouahahaha, dat betekent dat je speciaal bent!!

Link to comment
Share on other sites

Ik kon het mij al niet anders voorstellen eigenlijk :roftl:

 

:naughty::blush-anim-cl:

 

Over je werk gesproken, nog iets leuks meegemaakt vandaag? :das:

 

Nou nee niet echt, het was druk en iedereen was chagrijnig! :naughty: (waarschijnlijk missen ze mij té erg op maandag en dinsdag! :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nou nee niet echt, het was druk en iedereen was chagrijnig! :naughty: (waarschijnlijk missen ze mij té erg op maandag en dinsdag! :bleh:)

 

Zouden ze dan niet net blij moeten zijn als je er weer bent? :blink::naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

:naughty::blush-anim-cl:

 

 

 

Nou nee niet echt, het was druk en iedereen was chagrijnig! :naughty: (waarschijnlijk missen ze mij té erg op maandag en dinsdag! :bleh:)

 

Zelfs je blonde jongen?

 

 

Ja nou, zover zou ik ook weer niet gaan :roftl:

 

Maar ik vind het wel interessant eigenlijk .. :naughty:

 

Geloof het nou toch gewoon. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy