Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zelfs ik ging er van blozen. Ik bedoel maar, mijn MOEDER! :blink::naughty:

 

SexyARMSdrools-1.jpg

 

:wub2:

 

Ik kan mij er wat bij voorstellen :roftl:

Ik ga het maar niet aan mijn moeder laten zien (en al helemaal niet aan mijn vader) .. zal vast niet hetzelfde soort commentaar bij komen kijken .. :roftl:

 

Enige wat ik waarschijnlijk zal horen is iets in de aard van: oh, dus er komt toch ooit nog een cd?

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tis laat, ik moet slapen! Morgen meer dan 12 uur werken ofzo (even zielig doen hoor) :tears:

 

wel een uurtje extra slapen! :groovy:

 

Aaw, sielug ..

Ik moet er ook om 8u uit, tenzij het echt zo'n rotweer is als ze voorspellen, dan kan ik me nog eens omdraaien :roftl:

 

Maar waarschijnlijk gaat het morgenvroeg droog zijn en voor we goed en wel op wedstrijd zijn ... Ik zie het zo gebeuren :thumbdown::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan mij er wat bij voorstellen :roftl:

Ik ga het maar niet aan mijn moeder laten zien (en al helemaal niet aan mijn vader) .. zal vast niet hetzelfde soort commentaar bij komen kijken .. :roftl:

 

Enige wat ik waarschijnlijk zal horen is iets in de aard van: oh, dus er komt toch ooit nog een cd?

 

:roftl:

 

Mijn moeder vindt m een beetje "oeps!" (oftewel: homo!) :roftl:

 

 

:wub2:

 

M'n moeder vind hem leuk, 't is een schatje (m'n moeder, maar Mika ook natuurlijk :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

M'n moeder vind hem leuk, 't is een schatje (m'n moeder, maar Mika ook natuurlijk :naughty:)

 

Nah, mijn ouders hebben 'm leren verdragen .. dat vind ik al heel wat :roftl:

(en ze hadden natuurlijk ook vrij weinig keuze :naughty::mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, tis laat, ik moet slapen! Morgen meer dan 12 uur werken ofzo (even zielig doen hoor) :tears:

 

wel een uurtje extra slapen! :groovy:

 

Ga je al naar bed :tears:? Lange dag voor de boeg zo te horen. En ik las dat je ook nog de finale van Joseph moet missen? :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Verrek...er is weer leven in de Dutch...

Had t nog niet eens opgemerkt.

 

Hoi Kaatje, hoe was die verjaardag?

Leuk dat je nog even langskomt hier:mf_rosetinted:

 

Ik krijg steeds grotere moordneigingen hier:laser:

Link to comment
Share on other sites

Oei :roftl

 

Doet me eraan denken: heb je die thread van daarstraks al eens bekeken? :naughty :bleh

 

Euhm nee :blush-anim-cl:

Volgende keer weer... :naughty:

 

M'n moeder vind hem leuk, 't is een schatje (m'n moeder, maar Mika ook natuurlijk :naughty)

 

Aww mijn mama ook hoor! :wub2: Ik vind Mika zelf ook een beetje "oeps"... dusseh! :roftl:

 

 

Maar ik ga nu dus slapen!

En Kaatje, ik kan morgen gewoon niet bij de finale zijn om Freek te steunen!! :crybaby: Ik ben aan t werk dan, maar als jullie me op de hoogte zouden kunnen houden.... :blush-anim-cl:

 

 

ennieweej,

weltrusten!

Sweet dreams! En doe geen dingen die ik ook niet zou doen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Volgende keer ...

Is echt wel de moeite hoor .. die persoon vind Mika ook een beetje "oeps" .. (en Mika niet alleen :roftl:)

 

Slaap goed!!

Tot morgen ofzo :original:

Link to comment
Share on other sites

Verrek...er is weer leven in de Dutch...

Had t nog niet eens opgemerkt.

 

Hoi Kaatje, hoe was die verjaardag?

Leuk dat je nog even langskomt hier:mf_rosetinted:

 

Ik krijg steeds grotere moordneigingen hier:laser:

 

Hoi hoi :boing:

 

Ja, ik kon jullie niet zo lang missen. :mf_rosetinted: Verjaardag was leuk. Heel veel gelachen, m'n broertje probeerde me dood te kietelen samen met m'n neefje. Ik stikte er zowat in. :naughty:

 

Moet ik even langskomen? Is het de buurvrouw op leeftijd, of de nachtzuster? :bash:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ga nu dus slapen!

En Kaatje, ik kan morgen gewoon niet bij de finale zijn om Freek te steunen!! :crybaby: Ik ben aan t werk dan, maar als jullie me op de hoogte zouden kunnen houden.... :blush-anim-cl:

 

 

ennieweej,

weltrusten!

Sweet dreams! En doe geen dingen die ik ook niet zou doen!

:huglove:

 

Kunnen we je sms-en als je op je werk bent?

 

Welterusten José, sweet dreams.

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook eens vandoor ... Mika vindt dat de laptop uit moet :bleh:

Dus dan doen we dat maar hé :mf_rosetinted:

 

Slaap goed Kaatje & Anouk!

Tot morgen (overdag/'s avonds .. weet het nog niet..)!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook eens vandoor ... Mika vindt dat de laptop uit moet :bleh:

Dus dan doen we dat maar hé :mf_rosetinted:

 

Slaap goed Kaatje & Anouk!

Tot morgen (overdag/'s avonds .. weet het nog niet..)!

 

Welterusten Bienie, ik hoop dat je weer een mooie droom zult hebben. :wink2:

Morgenmiddag ben ik weer naar een verjaardag, maar morgenavond hoop ik er weer te zijn. Met een goede verbinding, want vanmiddag is m'n nieuwe modem binnengekomen. :thumb_yello:

 

Tot morgen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ga nu dus slapen!

En Kaatje, ik kan morgen gewoon niet bij de finale zijn om Freek te steunen!! :crybaby: Ik ben aan t werk dan, maar als jullie me op de hoogte zouden kunnen houden.... :blush-anim-cl

 

 

ennieweej,

weltrusten!

Sweet dreams! En doe geen dingen die ik ook niet zou doen!

:huglove:

Dag lief zusje, sterkte morgen he? Als ik zou kijken zou ik je zeker sms-en, maar zoals je weet zit daar t probleem een beetje:blink:

 

Moet ik even langskomen? Is het de buurvrouw op leeftijd, of de nachtzuster? :bash:

Het is de buurvrouw. Die zwelgt in zelfmedelijden, zit de hele dag te klagen over hoe zwaar ze het heeft en ik word er gek van. Als er iemand is die eens door moet krijgen dat er nog meer mensen in deze zaal zijn dan is zij het. En dat durft dan tegen mij te zeggen dat ik rekening met een ander (lees:met haar) moet houden. Omdat mn licht voor twaalf uur nog aanstond.....Heb t uitgedaan maar ik brak weer, Ik haat dit kloteleven; ziekenhuis in ziekenhuis uit....elke keer weer van die stomme zeikerds (en t zijn ALTIJD 70+ers) die zichzelf enorm zielig vinden omdat ze ineens ziek zijn geworden enzo.....Ik wil gewoon naar huis. Naar mn ouders, mn beestjes, mn eigen spulletjes. Word hier gewoon gek:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Het is de buurvrouw. Die zwelgt in zelfmedelijden, zit de hele dag te klagen over hoe zwaar ze het heeft en ik word er gek van. Als er iemand is die eens door moet krijgen dat er nog meer mensen in deze zaal zijn dan is zij het. En dat durft dan tegen mij te zeggen dat ik rekening met een ander (lees:met haar) moet houden. Omdat mn licht voor twaalf uur nog aanstond.....Heb t uitgedaan maar ik brak weer, Ik haat dit kloteleven; ziekenhuis in ziekenhuis uit....elke keer weer van die stomme zeikerds (en t zijn ALTIJD 70+ers) die zichzelf enorm zielig vinden omdat ze ineens ziek zijn geworden enzo.....Ik wil gewoon naar huis. Naar mn ouders, mn beestjes, mn eigen spulletjes. Word hier gewoon gek:boxed:

 

Ik werk met ouderen, dus ik weet dat er gelukkig ook nog leuke rondlopen. Maar het is vaak wel zo dat mensen die nooit iets gemankeerd hebben zich enorm kunnen druk maken als ze opeens iets krijgen. Kunnen ze op de een of andere manier helemaal niet mee omgaan. En als je jonger bent is je wereld nog een beetje groter/breder, draait niet alles om dat ene ding, en kun je dus beter relativeren.

Volgens mij tref je bij elke ziekenhuisopname zo'n zeur. Dat is wel een nadeel van die meerpersoonskamers. Het kan wat gezelligheid opleveren, maar heel vaak is er zo'n type bij. :thumbdown:

Is er nog steeds geen zicht op naar huis gaan? Of zijn ze nu extra voorzichtig met je omdat je vandaag onderuit bent gegaan?

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer!

Collega net naar huis. Zwaar zitten klessebessen hier.

Hij vond huisje wel leuk en meer dan ie verwacht van een student:thumb_yello: gelukkig maar.

Anyway ik ga zo slapen.

 

En wij houden José wel op de hoogte morgen, toch Kaatje?!

 

Morgen op msn he!!!!

 

Mensen een fijne nacht, weltrusten, slaap lekker!

Ik ga zo nog even wat tv kijken en een beetje lezen.

Morgen de hele dag aan de studie. En de was verder doen:bleh:

 

Buhbye!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook met ouderen gewerkt, weet ook dat er ook genoeg lieve en leuke zijn. Maar dit is gewoon vervelend. Er wordt door de omgeving ook wel gedaan alsof je het als jongere allemaal maar zelf op kunt lossen, dat je soms ook een troostend woord nodig hebt komt niet in mensen op. Veel mensen doen alsof het voor mij als jonger persoon minder erg is omdat 'de medische wereld zo snel vooruit gaat en er vast wel een medicijn gevonden wordt blablabla'. Ze vergeten even voor het gemak dat mijn toekomst gewoon door elkaar geschud is, dat niets meer is zoals ik het voorzien had. Verder krijgt mn halve vriendenkring een kindje en dat is heel leuk en ik ben echt blij voor ze allemaal, maar het steekt wel, want ik had dat ook graag gewild.....

Wanneer ik naar huis mag weet ik nog niet. Hoop heel hard dat t wel voor zaterdag is, dan wilde ik mijn verjaardag vieren....Weet ook niet of ze extra voorzichtig zijn, geloof van wel. Zo doen ze jaren niets aan die klachten en zo is het alarmfase 1....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy