Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

holla holla! Was t leuk?

 

Ja, best wel :mf_rosetinted:

Kwamen alleen al vrij snel tot de conclusie dat we die film al eens gezien hadden :roftl:

 

Maar het was toch wel leuk :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

oooww dus toen heeft Mika maar een vlog gemaakt? :naughty:

 

Ja, zoiets :roftl: Goed hé :mf_rosetinted:

En Jim & ik hebben de film toch nog gekeken .. naja, stukken toch .. Zat tussen hen 2 in .. was wel gezellig :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets :roftl: Goed hé :mf_rosetinted:

En Jim & ik hebben de film toch nog gekeken .. naja, stukken toch .. Zat tussen hen 2 in .. was wel gezellig :wub2:

 

Haha dus jij bent ook gesandwiched! :lmfao: (ja, soort van toch :naughty:)

 

Okee, ik weet dat ik t hier niet verteld heb, maar ik kan je vertellen dat zoiets me gister ook overkwam! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha dus jij bent ook gesandwiched! :lmfao: (ja, soort van toch :naughty:)

 

Okee, ik weet dat ik t hier niet verteld heb, maar ik kan je vertellen dat zoiets me gister ook overkwam! :naughty

 

Naja, niet echt eigenlijk, ze hadden geen rare plannen met mij :roftl:

Maar ik zat daar wel goed :naughty: En het was errug leuk :blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

Owja? Vertel! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Avond meisjes. Volgens mij heb ik weer alle sappige verhalen gemist. :mf_rosetinted:

 

Kaatje :boing:

 

Je zal vast veel gemist hebben ja :roftl: Enige wat je gemist heb (tenzij je die al gezien hebt) is een nieuwe vlog van Mika :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Naja, niet echt eigenlijk, ze hadden geen rare plannen met mij :roftl

Maar ik zat daar wel goed :naughty: En het was errug leuk :blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

Owja? Vertel! :bleh:

 

haha ja, nou nee.. dat zijn niet echt van die verhalen die je publiekelijk op internet zet! :blush-anim-cl::naughty:

 

Maar ik kan me voorstellen dat t erg leuk was! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje :boing:

 

Je zal vast veel gemist hebben ja :roftl: Enige wat je gemist heb (tenzij je die al gezien hebt) is een nieuwe vlog van Mika :bleh:

 

Nou ja, jullie hebben niet veel gekletst, 't zijn maar een paar pagina's en ik ben ze nog aan het bijlezen. Alleen de details van José d'r date heb ik natuurlijk gemist op msn. :sad:

 

Nieuwe vlog??? Ik ben eerst op mikasounds geweest en daar zag ik niks. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

haha ja, nou nee.. dat zijn niet echt van die verhalen die je publiekelijk op internet zet! :blush-anim-cl :naughty

 

Maar ik kan me voorstellen dat t erg leuk was! :naughty:

 

Ow :roftl:

 

Mag in ieder geval wel vaker gebeuren :naughty:

 

Ze zitten trouwens nu alweer te hopen dat er toch nog een nieuwe blog/vlog is voor 31 oktober .. jee, dacht dat ze wel even zoet zouden zijn met deze :roftl:

 

Nou ja, jullie hebben niet veel gekletst, 't zijn maar een paar pagina's en ik ben ze nog aan het bijlezen. Alleen de details van José d'r date heb ik natuurlijk gemist op msn. :sad:

 

Nieuwe vlog??? Ik ben eerst op mikasounds geweest en daar zag ik niks. :boxed:

 

Ow, naja, die weet ik dus ook niet ...

 

Youtube :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ow :roftl

 

Mag in ieder geval wel vaker gebeuren :naughty

 

Ze zitten trouwens nu alweer te hopen dat er toch nog een nieuwe blog/vlog is voor 31 oktober .. jee, dacht dat ze wel even zoet zouden zijn met deze :roftl

 

 

 

Ow, naja, die weet ik dus ook niet ...

 

Youtube :wink2:

 

'k Had hem net gevonden, dank je.

Hij is weer :wub2: :wub2: Wat een verwennerij zo laat op de avond. :blush-anim-cl:

 

ScreenShot102.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy