Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

de nieuwe Senseo Hot Chocolate aan testen en dies erg lekker, dus daar haal ik wat van bij tegen die tijd. Heb nu de testversie met zo'n senseo-houder ding. Was nieteens duur:thumb_yello:

 

Die heb ik oooooooooooook!

:mf_rosetinted:

 

hoi/doei! (fecking deadline :hair::insane:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ooooooooooooooooooooh, dat klinkt goed naughty:

 

 

 

Oi :mf_rosetinted:

 

Is goed:wink2:

Ik ga nog wat dingetjes halen, maar dat komt nu over de weken:naughty:

Iemand voorkeuren voor drinken/eten?

 

Die heb ik oooooooooooook!

:mf_rosetinted:

 

hoi/doei! (fecking deadline :hair::insane:)

 

Lekker zijn ze he. Echt chocosmaak. Beter dan die nutricia hot chocolate...:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ook een goedenavond :roftl:

 

Ik meen het, morgen m'n 2SE van de velen...en ik kijk er echt als 'n berg tegenop...gaat niet goedkomen:thumbdown:

 

gaat wel, beetj moe:bleh:

 

 

 

ola:naughty:

wat is m&o??:bleh:

 

Management & organisatie :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Is goed:wink2:

Ik ga nog wat dingetjes halen, maar dat komt nu over de weken:naughty:

Iemand voorkeuren voor drinken/eten?

 

Bwa neen .. ik veronderstel dat je wel vanalles wat hebt dus voor mij zal het wel ok zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bwa neen .. ik veronderstel dat je wel vanalles wat hebt dus voor mij zal het wel ok zijn :roftl:

 

Ik ben een op zichzelf wonend studentje die nooit wat geleerd heeft van thuis uit qua gasten en alles.

 

Dus noooooit veronderstellen dat ik van alles wat heb.

Ik heb nu zelfs geen hagelslag.

Dussss.

Wat moet ik halen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik meen het, morgen m'n 2SE van de velen...en ik kijk er echt als 'n berg tegenop...gaat niet goedkomen:thumbdown:

 

Gewoon doorgaan (niet dat je veel anders kan ofzo :bleh:), komt wel goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben een op zichzelf wonend studentje die nooit wat geleerd heeft van thuis uit qua gasten en alles.

 

Dus noooooit veronderstellen dat ik van alles wat heb.

Ik heb nu zelfs geen hagelslag.

Dussss.

Wat moet ik halen:roftl:

 

Weet ik het? :roftl:

 

Je hebt toch?

Als je wat hebt voor 's avonds tijdens de dvd en voor 's morgens tijdens het ontbijt (gewoon brood met beleg of dingen als choco enzo..) is dat toch goed? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gewoon doorgaan (niet dat je veel anders kan ofzo :bleh:), komt wel goed :wink2:

 

Ja, ik weet het...maar ik zit dan alleen maar te stressen en te stressen. Maar ik wist vorig jaar dat de kans groot was dat ik t dit jaar moeilijk ging krijgen...ben vorig jaar op 0.1 punt over gegaan:blush-anim-cl::boxed:

Link to comment
Share on other sites

ah ok:bleh:

klinkt, euhm, groots:naughty:

 

Het is iets wat je bij Economie ook gaat behandelen, maar dan wordt alles heel erg uitvergroot. In de 3e kreeg ik er een hoofdstuk over...nu vullen ze er een heel jaar mee :naughty: Het gaat over balansen maken/winst verlies rekening/ bedrijven enz enz... opzich wel interessant maar ook erg moeilijk:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Weet ik het? :roftl:

 

Je hebt toch?

Als je wat hebt voor 's avonds tijdens de dvd en voor 's morgens tijdens het ontbijt (gewoon brood met beleg of dingen als choco enzo..) is dat toch goed? :bleh:

 

Ik heb Euroshopper(=goedkoop) bruin en witbrood. Ik heb verschillende soorten vleesbroodbeleg (salami, snijworst, berliner, katenspek enzo), ik heb altijd eieren, ik heb melk, ik heb soort van Smacks, ik geloof dat ik chocopasta heb (Aldi) en pindakaas (Aldi)...even denken. Voor de Engels Ontbijt Fans (niemand) heb ik nog wel wat spul in huis...ennn ik zorg wel voor sinaasappelsap (nee niet versgeperst) en mjah ik kan thee halen, maar wil dan wel weten welke smaak, want ik drink het zelf niet en als ik teveel soorten haal, dan moet ik alles weer weggeven later:roftl:

Koffie wel altijd in huis (Senseo dus), heb best veel soorten Senseo dingen.

Oja kaas heb ik meestal wel in huis, maar op dit moment even niet, staat wel op de lijst van te halen spullen :bleh:

En ik heb dus echt 1 vriesvak vol afbakbroodjes:roftl:

Voor savonds heb ik dus wat chips, maar ik haal meer soorten nog. Dipsaus heb ik nu genoeg.

Qua drinken moet ik echt weten wie wat lust...want dat heb ik NEVER in huis. Alleen water en melk heb ik. Frisdrank never. 7Up maak ik zelf, dat wel (als ik genoeg koolzuur heb haha).

 

Dussss.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Euroshopper(=goedkoop) bruin en witbrood. Ik heb verschillende soorten vleesbroodbeleg (salami, snijworst, berliner, katenspek enzo), ik heb altijd eieren, ik heb melk, ik heb soort van Smacks, ik geloof dat ik chocopasta heb (Aldi) en pindakaas (Aldi)...even denken. Voor de Engels Ontbijt Fans (niemand) heb ik nog wel wat spul in huis...ennn ik zorg wel voor sinaasappelsap (nee niet versgeperst) en mjah ik kan thee halen, maar wil dan wel weten welke smaak, want ik drink het zelf niet en als ik teveel soorten haal, dan moet ik alles weer weggeven later:roftl:

Koffie wel altijd in huis (Senseo dus), heb best veel soorten Senseo dingen.

Oja kaas heb ik meestal wel in huis, maar op dit moment even niet, staat wel op de lijst van te halen spullen :bleh:

En ik heb dus echt 1 vriesvak vol afbakbroodjes:roftl:

Voor savonds heb ik dus wat chips, maar ik haal meer soorten nog. Dipsaus heb ik nu genoeg.

Qua drinken moet ik echt weten wie wat lust...want dat heb ik NEVER in huis. Alleen water en melk heb ik. Frisdrank never. 7Up maak ik zelf, dat wel (als ik genoeg koolzuur heb haha).

 

Dussss.

 

Dan ben je toch goed in orde? :bleh:

Misschien voor de liefhebbers (ik :naughty:) chocomelk voor bij het ontbijt .. of gewoon melk is ook ok .. Koffie drink ik niet, vandaar :wink2: Thee moet je voor mij niet speciaal halen ..

 

Voor de rest .. 7Up is prima, cola smaakt ook altijd .. :wink2:

Eventueel kan ik ook wel Bacardi (orange) meebrengen ofzo? Maar ik weet niet hoeveel liefhebbers daarvan zijn...

Link to comment
Share on other sites

Het is iets wat je bij Economie ook gaat behandelen, maar dan wordt alles heel erg uitvergroot. In de 3e kreeg ik er een hoofdstuk over...nu vullen ze er een heel jaar mee :naughty: Het gaat over balansen maken/winst verlies rekening/ bedrijven enz enz... opzich wel interessant maar ook erg moeilijk:wink2:

 

ach ja, ik krijg geen economie

nooit wss:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dan ben je toch goed in orde? bleh:

Misschien voor de liefhebbers (ik naughty: ) chocomelk voor bij het ontbijt .. of gewoon melk is ook ok .. Koffie drink ik niet, vandaar :wink2: Thee moet je voor mij niet speciaal halen ..

 

Voor de rest .. 7Up is prima, cola smaakt ook altijd .. wink2:

Eventueel kan ik ook wel Bacardi (orange) meebrengen ofzo? Maar ik weet niet hoeveel liefhebbers daarvan zijn...

 

Melk heb ik altijd en ik heb chocoladepoeder voor chocomel, kan dat ook?

Ik heb altijd houdbare halfvolle melk.

 

Bacardi is me eerlijk gezegd te duur, dus als je dat wil, moet je dat idd zelf meenemen:blush-anim-cl:

 

Zoete witte wijn! :mf_rosetinted:

 

Wijn heb ik altijd wel in huis:blush-anim-cl: en dan wel zoete witte:thumb_yello:

Gaan we drinken dan:blink:

 

Qua cola haal ik zelf diet coke he. Was ik even vergeten dat ik dat zelf ging doen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Melk heb ik altijd en ik heb chocoladepoeder voor chocomel, kan dat ook?

Ik heb altijd houdbare halfvolle melk.

 

Bacardi is me eerlijk gezegd te duur, dus als je dat wil, moet je dat idd zelf meenemen:blush-anim-cl

 

 

 

Wijn heb ik altijd wel in huis:blush-anim-cl en dan wel zoete witte:thumb_yello

Gaan we drinken dan:blink

 

Qua cola haal ik zelf diet coke he. Was ik even vergeten dat ik dat zelf ging doen:thumb_yello

 

Oh, poeder is prima hoor :mf_rosetinted:

 

Je moet ook niet alles zelf betalen, misschien kunnen we regelen dat ieder iets meeneemt? Moet kunnen toch? :bleh:

 

Gaan we niet drinken dan? :roftl:

 

Is prima :thumb_yello:

 

Ik ook niet! :mf_rosetinted

 

 

Nee, serieus, tot een maand geleden dronk ik ook geen wijn! :naughty

 

:roftl:

 

Ik heb wel wijn gedronken maar het bekomt mij om de 1 of andere reden nooit .. Ofwel is dat steeds toeval, maarja :roftl:

 

Bacardi drink ik wel .. en kriek .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy