Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, poeder is prima hoor mf_rosetinted:

 

Je moet ook niet alles zelf betalen, misschien kunnen we regelen dat ieder iets meeneemt? Moet kunnen toch? :bleh

 

Gaan we niet drinken dan? :roftl

 

Is prima :thumb_yello

 

 

 

:roftl

 

Ik heb wel wijn gedronken maar het bekomt mij om de 1 of andere reden nooit .. Ofwel is dat steeds toeval, maarja :roftl

 

Bacardi drink ik wel .. en kriek .. :mf_rosetinted:

 

Het zou wel leuk zijn een KLEIN beetje een amerikaans feestje achtig te doen. Maar ik wil zelf wel voor overgrote deel zorgen hoor:wink2:

Ben oud genoeg hoor:naughty:

 

Misschien kan iedereen iets lekkers meenemen.

Lollies haal ik zelf:naughty:

 

Okee das duidelijk: we gaan drinken! Laat de drank vloeien. Ik zal zorgen voor plastic bekertjes...:blush-anim-cl:

Kan kort uitleggen: vroeger had ik heul veul longdrinkglazen .... en nu niet meer.:roftl:

 

Oeh Kriek is zoooo lekker:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Het zou wel leuk zijn een KLEIN beetje een amerikaans feestje achtig te doen. Maar ik wil zelf wel voor overgrote deel zorgen hoor:wink2

Ben oud genoeg hoor:naughty

 

Misschien kan iedereen iets lekkers meenemen.

Lollies haal ik zelf:naughty

 

Okee das duidelijk: we gaan drinken! Laat de drank vloeien. Ik zal zorgen voor plastic bekertjes...:blush-anim-cl:

Kan kort uitleggen: vroeger had ik heul veul longdrinkglazen .... en nu niet meer.:roftl:

 

Oeh Kriek is zoooo lekker:thumb_yello:

 

En wat moet ik me daarbij voorstellen? :blush-anim-cl::roftl:

 

Kriek is inderdaad lekker :mf_rosetinted: Is dat ergens in jouw buurt te vinden? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En wat moet ik me daarbij voorstellen? blush-anim-cl::roftl:

 

Kriek is inderdaad lekker :mf_rosetinted: Is dat ergens in jouw buurt te vinden? naughty:

 

Wat moet je je waarbij voorstellen? American party? Dat wil zeggen dat de gasten zelf eten/drinken meenemen:bleh:

Maar daar ik geen kind meer ben (want dat gebeurde vroeger vaak op kinderfeestjes), heb ik dus al een beetje zelf in huis. :naughty:

 

Kriek is hier wel te krijgen. We hebben hier een drankencentrum met ontzettend veel keus.:thumb_yello:

Maar ik ben zelf pas echt om 19:45u thuis, dus dan is die winkel niet meer open. En ik moet eerst een exacte datum hebben, voor ik vrij kan vragen!:shocked:

Dan kan ik namelijk dezelfde dag nog wat inkopen doen, maar ik zal meeste echt in de komende weken gaan doen, fijn verdelen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Wat moet je je waarbij voorstellen? American party? Dat wil zeggen dat de gasten zelf eten/drinken meenemen:bleh:

Maar daar ik geen kind meer ben (want dat gebeurde vroeger vaak op kinderfeestjes), heb ik dus al een beetje zelf in huis. :naughty:

 

Kriek is hier wel te krijgen. We hebben hier een drankencentrum met ontzettend veel keus.:thumb_yello:

Maar ik ben zelf pas echt om 19:45u thuis, dus dan is die winkel niet meer open. En ik moet eerst een exacte datum hebben, voor ik vrij kan vragen!:shocked:

Dan kan ik namelijk dezelfde dag nog wat inkopen doen, maar ik zal meeste echt in de komende weken gaan doen, fijn verdelen:thumb_yello

 

Ohja, ok ..

 

Maar dus zoals gezegd wil ik wel, indien er interesse in is (ik ga het niet voor mij alleen meesleuren :roftl:), Bacardi meebrengen ... Als jij (of iemand anders) kan zorgen dat er ook kriek is .. :naughty: Wil ik ook wel zelf meebrengen, maar ik vrees dat mijn moeder zich dan serieus gaat afvragen wat we eigenlijk gaan doen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, ok ..

 

Maar dus zoals gezegd wil ik wel, indien er interesse in is (ik ga het niet voor mij alleen meesleuren :roftl:), Bacardi meebrengen ... Als jij (of iemand anders) kan zorgen dat er ook kriek is .. :naughty: Wil ik ook wel zelf meebrengen, maar ik vrees dat mijn moeder zich dan serieus gaat afvragen wat we eigenlijk gaan doen :roftl:

 

kriek, is dat hetzelfde als bessenjenever of wat?

Link to comment
Share on other sites

Bier :wink2:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kriek

 

Moet je wel zorgen voor zoete kriek .. je hebt er nog, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe die smaken :roftl: Zoet is hetgeen wat we moeten hebben :naughty::bleh:

 

Wist niet dat er verschillende soorten waren. Ik zal 1 flesje halen en foto maken en vragen of die goed is. Die haal ik wel, want die vind ik zelf ook erg lekker:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Wist niet dat er verschillende soorten waren. Ik zal 1 flesje halen en foto maken en vragen of die goed is. Die haal ik wel, want die vind ik zelf ook erg lekker:thumb_yello:

 

Super :thumb_yello:

Als je Lindemans vindt .. gewoon meebrengen, die is goed :bleh:

De rest heb ik eigenlijk zelf geen idee van :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

oooh thanks! ieew. nou voor mij dan maar ZOETe witte wijn he!:naughty: Zoet is wat de klok slaat!

 

ZOETE witte wijn is wat mijn klokje ook doet slaan :blink:

Nee serieus, ik vind droge toch minder. Zoet is jummie en smaakt naar limonade en meer!

 

Super :thumb_yello:

Als je Lindemans vindt .. gewoon meebrengen, die is goed :bleh:

De rest heb ik eigenlijk zelf geen idee van :blush-anim-cl:

 

Die ken ik niet!

 

:floor:

 

Jij heet voortaan Lindeman!

 

HAAAAAAAAAAAHAHAHA:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Die ken ik niet!

 

Oei, dat is minder :boxed::roftl:

Naja, iets anders zal ook wel goed zijn zeker? Moest je het niet vinden ...

Ik heb er verder gewoon geen verstand van .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ZOETE witte wijn is wat mijn klokje ook doet slaan :blink:

Nee serieus, ik vind droge toch minder. Zoet is jummie en smaakt naar limonade en meer!

 

Inderdaad, hoe meer t naar limonade smaakt, hoe beter! :roftl:

Zo had ik van t weekend ook straaljager op en dat is helemaal gevaarlijk! :roftl:

 

gossie...

 

bedankt zeg :mf_rosetinted:

 

Alsje! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy