Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi zo! :naughty: Maar je had toch een uurtje extra! :bleh:

 

 

O zijn de klokken verzet? Nu snap ik mijn confusion!

Ik stond net op uit bed, keek op de alarmklok en zag dat het al erg laat was. Ik kijk net op mijn klok op de pc en denk: hm zo laat ist heel niet, hoe kan dat nou weer. Nah dus ik dacht dat ik dan net wel verkeerd had gekeken ofzo (ik was namelijk terug bedje in gegaan drstraks).

 

De buren hebben enorme ruzie, de man blijft rustig, zij is hy-ste-risch. Geloof dat hij haar het huis (lees: woon/slaapkamertje gedeeld met ook nog een hondje en kat) uit wilde gooien.:thumb_yello:

Maar ze is (nog) niet gegaan. Meisje heet ook Bianca en is echt hysterisch....ze heeft toen ze hier net woonde, niet zo lang geleden al eens flinke ruzie gehad met iemand.

Wat een buurt...

 

Heb weer over Mika gedroomd. Gedroomd dat ik in Amerika was bij mijn tante en dat we in een mall kwamen en daar was Mika. En toen was ik toevallig op de goede plek, want ze zochten mensen die in zijn clip kwamen. Zaten echt heul veul meiden op de grond en allemaal in pyama. Ik had mijn pyama nog aan dus ben er gewoon tussen gaan zitten. Achter me zat een meisje met een headsetje op, die ook ging zingen.

Mika deed maf en zong, echt helemaal geweldig.

Later toen had Mika even pauze en toen kregen we uitleg voor een soort van "dansje" al zittend op de grond.

Daarna werd ik wakker.

 

Laatst had ik ook over hem gedroomd, toen zaten we naast elkaar aan een tafel en hadden we allebei een groooooooooot stuk chocola voor ons. Ik met hazelnoten en hij met noten en krenten. Echt heul groot, want elk stuk bedekte bijna de hele tafel. Allebei in zilverpapier verpakt. Mika had een veel groter stuk dan ik en wilde mij zijn stuk geven in ruil voor mijne. Dat vond ik raar, want hij had een veel groter stuk en dat wilde ik hem niet aan doen:blink:

Geloof dat ik vlak daarna wakker werd. Tis al 3 dagen geleden, dus ik kan me alleen dit stuk herinneren nog.

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

wtf heb jij voor rare dromen dan?

Dat zijn echt hele grote stukken chocola Biek! :mf_rosetinted:

 

 

Is je buuf ondertussen al weg??

 

 

 

en JEEEEEEEEj voor mij dat ik waarschijnlijk wel delen van Freek kan zien vanavond! :groovy: Alleen jammer dat ik niet op msn kan ondertussen! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao

wtf heb jij voor rare dromen dan?

Dat zijn echt hele grote stukken chocola Biek! :mf_rosetinted:

 

 

Is je buuf ondertussen al weg??

 

 

 

en JEEEEEEEEj voor mij dat ik waarschijnlijk wel delen van Freek kan zien vanavond! :groovy: Alleen jammer dat ik niet op msn kan ondertussen! :bleh:

 

Blijkbaar had ik zin in chocola:roftl:

 

Mijn buuv weet ik niet of ze weg is, heb muziek hard staan:roftl:

 

Owwww niet op MSN!!! Maar wel kijken, dat is wel prettug!!!:thumb_yello:

Ik denk dat ik zo even me om kleed en de winkel ga opzoeken en een lekker dik stuk chocola haal en een zak chips voor vanavond voor bij de tv:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Komtut?:blink

 

Nou, korte samenvatting:

- Vanmorgen al bijna een hartaanval omdat ik een bericht kreeg dat ik om 9.15u bij iemand moest zijn om te vertrekken voor de wedstrijd, het was 8.50u ... dacht ik .. :roftl:

- Ik mooi op tijd aangekomen, vertrokken naar de wedstrijd (ik reed zelf met de auto achteraan) .. hebben we volgens mij half Limburg doorkruist, wat een kleine 20 km zo moeten zijn werd ruim 50 km :roftl:

- Uiteindelijk toch alles gevonden, paard gekeurd en klaar voor vertrek, blijkt de eigenaar de singel vergeten te zijn :doh: Stonden we daar .. Singel van iemand anders geleend, was te groot .. Dus maar besloten dat ik dan maar naar huis moest (bij de paarden) om daar de singel te gaan halen .. Zat ik al in de auto (stond een stukje verder), krijg ik telefoon dat het niet nodig is, dat ze nog een singel hadden gevonden bij iemand ..

 

Dus, alles goed en wel .. dachten we .. Toen kwam het pas :boxed:

Ruiter wil opstappen en ik heb paard vast.. GEEN idee wat er gebeurde maar paard slaat ineens met z'n hoofd, gelukkig niet tegen me, ik spring opzij maar het was te laat. Paard knalt mij gewoon ondersteboven :boxed:

 

Ben op de grond gekwakt, recht op mijn schouder .. Oooooh, dat voelde niet goed. Geen idee wat er verder gebeurt is, heb paard niet meer gezien (gelukkig ook niet gevoeld alhoewel ik nu het idee krijg dat die mij misschien toch geraakt heeft). Stonden meteen met 5 man rond mij, naja, het ging allemaal wel .. moest gewoon even bekomen en ze moesten mij eigenlijk vooral met rust laten, maar dat ging er blijkbaar bij die mensen niet in :roftl:

 

Zijn mensen van het rode kruis bijgeweest enzo, ze dachten dat ik bijna dood was denk ik .. Ach, valt wel mee ... Schouder doet ENORM pijn en mijn knie (slechte knie) ligt open en is ook beetje blauwig en pijnig .. Andere knie begint nu ook dus daarmee dat ik denk dat paard misschien toch iets geraakt heeft .. Weet het niet ..

 

Maar we leven nog :mf_rosetinted: Ben even binnen wat gaan drinken om te bekomen (al was dat voor mij niet nodig maar de mensen vonden dat ik even wat moest gaan drinken) en toen hebben we gewoon de werkzaamheden verder gezet. Paard heeft het verder super gedaan!

Link to comment
Share on other sites

Jeetje dat klinkt heftig!

Heb je weleens een dag met paard zonder ongelukken?:wink2:

Hopelijk gaat de pijn gauw weg, heb je dokter gezien daarvoor?

 

Ik moet echt even weg, moet NU naar de winkel, anders istie zo dicht en heb besloten even wat boodschappen te gaan halen (naast de chips en chocola).

Totzo!

 

Kom even rustig bij he...!

Link to comment
Share on other sites

Jeetje dat klinkt heftig!

Heb je weleens een dag met paard zonder ongelukken?:wink2:

Hopelijk gaat de pijn gauw weg, heb je dokter gezien daarvoor?

 

Ik moet echt even weg, moet NU naar de winkel, anders istie zo dicht en heb besloten even wat boodschappen te gaan halen (naast de chips en chocola).

Totzo!

 

Kom even rustig bij he...!

 

Ja hoor .. voorlopig zit ik aan 1x per maand dus dat valt nog mee :mf_rosetinted::roftl:

(moet wel zeggen dat het wel allemaal toevallig is hoor, ik heb jaren niks aan de hand gehad ....).

 

Geen dokter gezien, zal wel zien hoe het morgen is .. zal wel allemaal meevallen :wink2: Kan nog bewegen (zij het zeer pijnlijk) dus gebroken is het al niet .. De rest moet toch vanzelf genezen :original:

 

Tot zo!

En ik ben al de hele dag aan het bijkomen, dus dat zit wel goed :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heej x

 

@ Bienie : Aj paarden zijn gevaarlijk he ... Precies een jaar geleden is mijn moeders paard me mij onderuit gegaan en ik lag eronder en godver wat wegen die beesten!!

 

Beterschap he

 

Hey,

 

Dank je :original:

 

Onderuit gaan met paard heb ik vorige maand al gedaan :bleh:

Gelukkig lag ik er niet onder en gelukkig ben ik langs links gevallen in plaats van langs rechts, want paard is doorgeschoven en tegen een betonnen muur geknald en anders had ik daartussen gezeten .. Denk toch niet dat dat zo leuk was .. :bleh:

 

En de maand ervoor ben ik eraf gevallen toen ik zonder zadel bergaf ging .. Ben toen op mijn gezicht terechtgekomen op een plaats waar veel zand, takjes & stenen waren .. Dat was ook niet zo handig .. (en ik zag er niet uit! :shocked:)

 

Maar voor de rest is alles nog ok hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Dank je :original:

 

Onderuit gaan met paard heb ik vorige maand al gedaan :bleh:

Gelukkig lag ik er niet onder en gelukkig ben ik langs links gevallen in plaats van langs rechts, want paard is doorgeschoven en tegen een betonnen muur geknald en anders had ik daartussen gezeten .. Denk toch niet dat dat zo leuk was .. :bleh:

 

En de maand ervoor ben ik eraf gevallen toen ik zonder zadel bergaf ging .. Ben toen op mijn gezicht terechtgekomen op een plaats waar veel zand, takjes & stenen waren .. Dat was ook niet zo handig .. (en ik zag er niet uit! :shocked:)

 

Maar voor de rest is alles nog ok hoor :mf_rosetinted:

 

Aw aw aw :D Tis lang geleden sinds ik er nog is echt ben afgevallen of iets voor heb gehad. Maar jah met paarden kan echt alles gebeure, hoe voorzichtig je ook bent.

Wat voor paarden heb je (of op wat voor rijdt je ) eigenlijk ?

Link to comment
Share on other sites

Aw aw aw :D Tis lang geleden sinds ik er nog is echt ben afgevallen of iets voor heb gehad. Maar jah met paarden kan echt alles gebeure, hoe voorzichtig je ook bent.

Wat voor paarden heb je (of op wat voor rijdt je ) eigenlijk ?

 

Roep maar niet te hard, ik was een tijd terug nog aan het denken dat het al zolang geleden was dat ik nog eens hard gevallen was (en ook gewoon het feit dat ik nooit echt wat aan de hand heb gehad .. geen ziekenhuisdingen ofzo...) .. dus .. :bleh:

 

Ik heb (bijna) zoiets:

IMG_4875-border.jpg

 

Een New Forest, poonie (1.45m) :original:

Link to comment
Share on other sites

Terug van shoppen!

Nu even alles inruimen. Het ziet erg groen allemaal. Ik ga vanavond lekker griekse salade eten bij Joseph!:thumb_yello:

Allemaal gezond spul en wat ongezond spul alvast voor de dvd avond:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Terug van shoppen!

Nu even alles inruimen. Het ziet erg groen allemaal. Ik ga vanavond lekker griekse salade eten bij Joseph!:thumb_yello:

Allemaal gezond spul en wat ongezond spul alvast voor de dvd avond:thumb_yello

 

Nu al ongezond spul voor dan? :roftl:

 

Daarom zeg ik er ook bij dat er vanalles kan gebeuren, hoe voorzichtig je ook bent...

Zoals bvb dit :

http://s86.photobucket.com/albums/k101/Cassia_/Palenka/?action=view&current=HPIM8378.jpg

(niet voor de gevoelige mensen, effe erbij zeggen)

 

Dat ziet er ook niet goed uit .. is wel iets waar alleen het paard last van heeft natuurlijk :wink2:

 

Tis wel een leuk paardje dat je hebt!

 

Merci :biggrin2:

Vind ik ook :mf_rosetinted: Maar het is een rotzak :bleh:

(niet in de zin van stout .. maar gewoon .. die is niet te beschrijven :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nu al ongezond spul voor dan? :roftl:

 

 

Ik heb wat chips (goedkoop) gehaald, dipsaus (duurder:roftl:), partybroodjes voor smorgens lekker in de oven en ik ben nu de nieuwe Senseo Hot Chocolate aan testen en dies erg lekker, dus daar haal ik wat van bij tegen die tijd. Heb nu de testversie met zo'n senseo-houder ding. Was nieteens duur:thumb_yello:

 

Heej Biekje.

 

@ Bienie : jah inderdaad.

 

Heee Inezzz

Link to comment
Share on other sites

Ik heb wat chips (goedkoop) gehaald, dipsaus (duurder:roftl:), partybroodjes voor smorgens lekker in de oven en ik ben nu de nieuwe Senseo Hot Chocolate aan testen en dies erg lekker, dus daar haal ik wat van bij tegen die tijd. Heb nu de testversie met zo'n senseo-houder ding. Was nieteens duur:thumb_yello:

 

 

Ooooooooooooooooooooh, dat klinkt goed :naughty:

 

Piep:mf_rosetinted:

 

Oi :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy