Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prima hoor. ^^

Met jou?

 

Alles goed hier :thumb_yello:

 

Tsssssk tsssssk tsssssssk :naughty:

Maarja, ze hebben deze video aan VTM gestuurd, niet de RTBF. Met andere woorden bedreigen ze Vlaanderen, nietwaar? Ik kan rustig naar bed :roftl::roftl:

 

Welterusten dan maar. :floor:

 

Hm. Ik lees net wel dat de ondertitels en wat er in t liedje gezongen wordt niet overeen komen, dus men vraagt zich af of de video echt is.

 

Dan vind ik ze nog steeds gek.

Link to comment
Share on other sites

van nu.nl

Gek zijn ze :doh:

 

Yep, zoiets is het inderdaad ...

 

Hm. Ik lees net wel dat de ondertitels en wat er in t liedje gezongen wordt niet overeen komen, dus men vraagt zich af of de video echt is.

 

Ja, daarmee ... Ik zat al meteen te denken dat ze gewoon de hele tijd hetzelfde zongen ... wat ook blijkt, het zou 1 of ander strijdlied zijn .. Dus verder niks te maken hebben met de ondertitels zeg maar ..

 

Maarja, of dat nu een teken is dat het nep is? Kan altijd dat ze het express zo gedaan hebben hé .. strijdlied zingen en dan dmv de ondertitels vertellen wat er gaat gebeuren..

Link to comment
Share on other sites

Ja, daarmee ... Ik zat al meteen te denken dat ze gewoon de hele tijd hetzelfde zongen ... wat ook blijkt, het zou 1 of ander strijdlied zijn .. Dus verder niks te maken hebben met de ondertitels zeg maar ..

 

Maarja, of dat nu een teken is dat het nep is? Kan altijd dat ze het express zo gedaan hebben hé .. strijdlied zingen en dan dmv de ondertitels vertellen wat er gaat gebeuren..

 

Dat kan ook ja. Ik kon er trouwens op de Nederlandse teletekst helemaal niets van vinden. Ik dacht dat ze dit wel belangrijk genoeg zouden vinden om er op te zetten, maar blijkbaar niet...

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ook ja. Ik kon er trouwens op de Nederlandse teletekst helemaal niets van vinden. Ik dacht dat ze dit wel belangrijk genoeg zouden vinden om er op te zetten, maar blijkbaar niet...

 

Het is misschien nog niet overal geraakt?

Bedoel .. het is een video gestuurd naar 1 nieuwsdienst, rond 19u .. dus of dat al overal wijd verspreid is?

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo! :thumb_yello:

 

Dat wel ja. Maar je kan je dan afvragen wie 'ze' zijn. Kunnen ook een paar idiote pubers zijn.

 

Hij zit daar met zijn handen te "spreken" , ik vind het een beetje belachelijk :naughty: Oh wel, we zullen zien. Ik ben niet bang :mf_rosetinted:

*maak de gasmaskers klaar en duik onder haar bed* :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hij zit daar met zijn handen te "spreken" , ik vind het een beetje belachelijk :naughty: Oh wel, we zullen zien. Ik ben niet bang :mf_rosetinted:

*maak de gasmaskers klaar en duik onder haar bed* :roftl:

 

:roftl: Slaap goed :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hallo :woot_jump

 

Ik vond het hardstikke leuk zaterdag!!! Biekje en Kaatje, leuk om eens kennis te maken met jullie!!! En Bienie, Jose en Starrats, leuk om jullie weer eens te zien!!

 

woot_jump:

 

:boing:

 

*zal ik bellen?*

 

Nee ik durf niet :no:

 

*maar tis iets zakelijks*

 

nee, ik durf echt niet...

 

*kom op zeg...*

 

neeeeee! :no:

 

 

:insane:

 

BELLEN!!!

 

Ah joh! Biek is ook zo aardig geweest om mijn meest charmante foto op haar hyve te zetten! :roftl:

 

Ik kom liever iemand onder ogen dan dat ik bel, dat is een beetje mijn probleem! :naughty::mf_rosetinted:

 

Is die er niet al af dan?

 

 

Haaj allemaal (ben pas op pag 380 weet nie hoeveel ik nog moet, ben aan bijlezen)

Link to comment
Share on other sites

Het is misschien nog niet overal geraakt?

Bedoel .. het is een video gestuurd naar 1 nieuwsdienst, rond 19u .. dus of dat al overal wijd verspreid is?

 

Ik dacht dat nieuws tegenwoordig wel redelijk snel de ronde deed, maar misschien willen ze de video liever voor zichzelf houden. :bleh:

 

Hij zit daar met zijn handen te "spreken" , ik vind het een beetje belachelijk :naughty: Oh wel, we zullen zien. Ik ben niet bang :mf_rosetinted:

*maak de gasmaskers klaar en duik onder haar bed* :roftl:

 

Weird...

Haha, zoals ze vroeger van die kinderen leerden schuilen voor atoombommen: onder je tafel gaan zitten, dan gebeurt je niets. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht dat nieuws tegenwoordig wel redelijk snel de ronde deed, maar misschien willen ze de video liever voor zichzelf houden. :bleh:

 

 

 

Weird...

Haha, zoals ze vroeger van die kinderen leerden schuilen voor atoombommen: onder je tafel gaan zitten, dan gebeurt je niets. :biggrin2:

 

Dat leren ze nu NOG in dienst, maar niet om te schuilen voor de bom, maar voor de fallout

Link to comment
Share on other sites

t was net op t RTL nieuws, dus in NL weten ze het wel

 

Ah, dan is de NOS gewoon sloom zeker. :bleh:

 

Haaj allemaal (ben pas op pag 380 weet nie hoeveel ik nog moet, ben aan bijlezen)

 

Biekje! :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Ah, dan is de NOS gewoon sloom zeker. :bleh:

 

 

 

Biekje! :woot_jump:

 

 

NIELOOOO :boing:

 

Lol, das waar ook ja. Ik betwijfel toch wel het nut ervan. :mf_rosetinted:

 

Het heeft nut, als het allemaal goed bedekt is, enige probleem is ademen...zitten ook deeltjes in de lucht...

Maar schuilen voor de bom zelf heeft geen nut, als je er te dichtbij bent ist toch gebeurd:roftl:

Link to comment
Share on other sites

NIELOOOO :boing:

 

 

 

Het heeft nut, als het allemaal goed bedekt is, enige probleem is ademen...zitten ook deeltjes in de lucht...

Maar schuilen voor de bom zelf heeft geen nut, als je er te dichtbij bent ist toch gebeurd:roftl:

 

Ja precies. Je kan zo lang onder een tafel gaan zitten als je wil, maar je ademt dan nog steeds dezelfde lucht in als boven de tafel en als er een bom valt gaat die tafel je ook echt niet beschermen.

Link to comment
Share on other sites

NIELOOOO :boing:

 

 

 

Het heeft nut, als het allemaal goed bedekt is, enige probleem is ademen...zitten ook deeltjes in de lucht...

Maar schuilen voor de bom zelf heeft geen nut, als je er te dichtbij bent ist toch gebeurd:roftl:

 

Als het dan toch moet ga ik liever in één keer dood, en niet nog 20 jaar stralingsziekte.

Link to comment
Share on other sites

HAAAJJJJJJJJ :woot_jump:

 

Hey trouwens die dreiging zal wel zijn aan Brussel. Daar zit toch HQ van de NAVO...dus

 

Klinkt misschien erg, maar laten we hopen dat het inderdaad enkel voor Brussel is ... Moeten AT en Mika daar maar even geen concerten plannen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt misschien erg, maar laten we hopen dat het inderdaad enkel voor Brussel is ... Moeten AT en Mika daar maar even geen concerten plannen :bleh:

 

:roftl:

En dan moet iedereen die daar woont maar even verhuizen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy