Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Wat is het toch een fijne vent, die Mika! :naughty:

 

Zeker :mf_rosetinted:

 

Waarom? :roftl:

 

**** zeg, ben ik eens een keer niet ziek met een concert, is degene waarmee ik ga ineens strontberoerd:shocked: Straks ga ik het missen, dat MAG niet, ik heb er net zo'n zin in.....:boxed:

Nee zeg, ze moet maar gewoon beter worden vannacht want ik zou niet weten met wie ik anders zou moeten reizen......:blink

 

:shocked: Nou... niet goed :boxed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

**** zeg, ben ik eens een keer niet ziek met een concert, is degene waarmee ik ga ineens strontberoerd:shocked: Straks ga ik het missen, dat MAG niet, ik heb er net zo'n zin in.....:boxed:

Nee zeg, ze moet maar gewoon beter worden vannacht want ik zou niet weten met wie ik anders zou moeten reizen......:blink:

 

:crybaby: *hoopt op t beste*

Link to comment
Share on other sites

haha ja nee, toen werd t echt alweer te laat pour moi, dus nu grijp ik maar t eerste moment aan dat t kan! :naughty::wub2:

 

Pour moi aussi ... Het was al half 11 en ik heb eigenlijk vrijwel de hele dag niks anders gedaan dan half slapend op de bank (of aan tafel) gehangen ... en die dvd gaat op en 3 nummers verder was ik gewoon klaarwakker.. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pour moi aussi ... Het was al half 11 en ik heb eigenlijk vrijwel de hele dag niks anders gedaan dan half slapend op de bank (of aan tafel) gehangen ... en die dvd gaat op en 3 nummers verder was ik gewoon klaarwakker.. :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik snap niet dat mensen zo lopen te zeuren over die DVD.. ik bedoel.. okee het camerawerk kan soms beter, en t geluid laat af en toe te wensen over, en Mika zingt soms nogal vals (:naughty:), maar kom op heeeej, tis wel MIKA!! :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Ik snap niet dat mensen zo lopen te zeuren over die DVD.. ik bedoel.. okee het camerawerk kan soms beter, en t geluid laat af en toe te wensen over, en Mika zingt soms nogal vals (:naughty:), maar kom op heeeej, tis wel MIKA!! :mf_lustslow:

 

:roftl:

Lopen ze te zeuren dan? Ach .. ik vind 'm super om te zien :blush-anim-cl::mf_rosetinted: Het gaat niet altijd even goed neen, maar dat is Mika .. vind ik juist leuk :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl

Lopen ze te zeuren dan? Ach .. ik vind 'm super om te zien :blush-anim-cl::mf_rosetinted: Het gaat niet altijd even goed neen, maar dat is Mika .. vind ik juist leuk :blush-anim-cl::roftl:

 

:naughty: Inderdaad! Hij moet gewoon minstens een paar keer zn tekst fout zingen enzo... en minstens een keer uit zn broek scheuren! :shocked::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Inderdaad! Hij moet gewoon minstens een paar keer zn tekst fout zingen enzo... en minstens een keer uit zn broek scheuren! :shocked::roftl:

 

Daarom :mf_rosetinted:

:roftl:

 

Naja, ik vind het gewoon een leuke dvd, kan ik ook niks aan doen .. :roftl: Misschien ben ik wel bevooroordeeld ofzo :blush-anim-cl::P

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Inderdaad! Hij moet gewoon minstens een paar keer zn tekst fout zingen enzo... en minstens een keer uit zn broek scheuren! :shocked::roftl:

 

Vooral dat laatste ja. Een concert is niet compleet zonder minimaal een uitgescheurde broek. Jammer dat dat op Werchter niet gebeurde, zo zie je dat spijkerstof toch heel wat steviger is dan andere stofjes:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daarom :mf_rosetinted

:roftl:

 

Naja, ik vind het gewoon een leuke dvd, kan ik ook niks aan doen .. :roftl Misschien ben ik wel bevooroordeeld ofzo :blush-anim-cl::P

 

:roftl:

Dat laatste zou best eens kunnen kloppen! :naughty:

 

Vooral dat laatste ja. Een concert is niet compleet zonder minimaal een uitgescheurde broek. Jammer dat dat op Werchter niet gebeurde, zo zie je dat spijkerstof toch heel wat steviger is dan andere stofjes:naughty::roftl:

 

Haha nee okee, maar daar gebeurden weer andere spannende dingen! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Vooral dat laatste ja. Een concert is niet compleet zonder minimaal een uitgescheurde broek. Jammer dat dat op Werchter niet gebeurde, zo zie je dat spijkerstof toch heel wat steviger is dan andere stofjes:naughty::roftl:

 

Ja nou, op Werchter scheelde het ook niet veel of hij had helemaal geen broek meer aan :roftl:

 

:roftl:

Dat laatste zou best eens kunnen kloppen! :naughty:

 

:blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

"I just can't get enough" :fisch:

 

zingt ie nou gewoon niet: It's getting hotter, it's our burning love? :shocked:

 

In Parijs? Volgens mij zong die inderdaad wat anders :roftl:

Niet zeker of het bij dat stuk was, maar ergens bij JCGE had ik zoiets van: huh? :blink:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zat zn oma weer in de zaal? :shocked::floor:

Tis inderdaad een andere lyrics daar! :naughty:

 

Wie weet :roftl:

Maar neen, dan zou hij z'n shirt niet uitgedaan hebben :mf_rosetinted:

Of zou z'n oma ondertussen al zoveel youtube-videos gekeken hebben dat ze dat gewend is? :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zat zn oma weer in de zaal? shocked::floor:

Tis inderdaad een andere lyrics daar! :naughty:

 

Wie weet :roftl:

Maar neen, dan zou hij z'n shirt niet uitgedaan hebben :mf_rosetinted

Of zou z'n oma ondertussen al zoveel youtube-videos gekeken hebben dat ze dat gewend is? :naughty::mf_rosetinted:

 

:floor:

 

Avond meisjes, ik geloof dat ik nog eens naar de tekst van JCGE moet gaan luisteren op de DVD. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

In Parijs? Volgens mij zong die inderdaad wat anders :roftl:

Niet zeker of het bij dat stuk was, maar ergens bij JCGE had ik zoiets van: huh? :blink:

 

:roftl:

 

Hoi :D

Hij zong het verkeerd in Parijs, blijkbaar was ie (nog eens) de woorden vergeten :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:floor:

 

Avond meisjes, ik geloof dat ik nog eens naar de tekst van JCGE moet gaan luisteren op de DVD. :naughty:

 

Kaatje :boing:

 

Naja, ik heb 'm gisteren opnieuw gekeken en toen merkte ik dat .. had ik zaterdag echt niet gemerkt hoor .. zoals wel meer dingen :roftl:

 

Hoi

Hij zong het verkeerd in Parijs, blijkbaar was ie (nog eens) de woorden vergeten :naughty:

 

Moet kunnen .. dat is Mika :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wie weet :roftl

Maar neen, dan zou hij z'n shirt niet uitgedaan hebben :mf_rosetinted

Of zou z'n oma ondertussen al zoveel youtube-videos gekeken hebben dat ze dat gewend is? :naughty :mf_rosetinted

 

Ik denk dat ze al heel wat gewend is ondertussen! :roftl:

 

:floor:

 

Avond meisjes, ik geloof dat ik nog eens naar de tekst van JCGE moet gaan luisteren op de DVD. :naughty

 

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!! :punk:

 

Hoi :D

Hij zong het verkeerd in Parijs, blijkbaar was ie (nog eens) de woorden vergeten :naughty:

 

Nah, maar die dag ervoor zong ie t toch goed? dus t zou me niks verbazen als t bewuwst was! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Moet kunnen .. dat is Mika :mf_rosetinted::roftl:

 

inderdaad :naughty:

 

Nah, maar die dag ervoor zong ie t toch goed? dus t zou me niks verbazen als t bewuwst was! :naughty:

 

Mouaha wel ik hoop dat het niet bewust was! Het zou een echt misdrijf zijn! Depeche Mode is heilig :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nah, maar die dag ervoor zong ie t toch goed? dus t zou me niks verbazen als t bewuwst was! :naughty:

 

Ach, Happy Ending heeft ie al zo vaak (goed) gezongen .. en dat durft ook nog wel eens verkeerd gaan .. En dat nummer heeft hij zelf geschreven! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy