Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach, Happy Ending heeft ie al zo vaak (goed) gezongen .. en dat durft ook nog wel eens verkeerd gaan .. En dat nummer heeft hij zelf geschreven! :roftl:

 

Ja dat is waar! Maar t lijkt me dat, juist met een nieuw nummer, je de songtekst wel goed kent? :blink: Maarja, aan de andere kant, tis Mika natuurlijk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is waar! Maar t lijkt me dat, juist met een nieuw nummer, je de songtekst wel goed kent? :blink: Maarja, aan de andere kant, tis Mika natuurlijk! :mf_rosetinted:

 

Daarmee zeg je genoeg, het blijft een rare jongen, die Mika:naughty:

 

Goeienavond trouwens mamma en Niki:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaahhhh... ik heb m'n single van Somebody helemaal grijs gedraaid :wub2:

 

Oowww, ja, nouja ik vind t dus niks.. :naughty: (maar als Mika t zingt is het zó anders :blink:)

 

Daarmee zeg je genoeg, het blijft een rare jongen, die Mika:naughty:

 

Goeienavond trouwens mamma en Niki:mf_rosetinted:

 

zoooo echt niet normaal he! Met die step! :shocked::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daarmee zeg je genoeg, het blijft een rare jongen, die Mika:naughty:

 

Goeienavond trouwens mamma en Niki:mf_rosetinted:

 

Anouk! :boing:

Mama is trots op je, ik las net dat je gemiddeld een 9,3 staat :punk: En een fijne vakantie gehad. Mooi zo, dat had je wel verdiend.

Link to comment
Share on other sites

Hello. :mf_rosetinted:

 

Nielo! :boing: Hoe is het?

 

Oowww, ja, nouja ik vind t dus niks.. :naughty: (maar als Mika t zingt is het zó anders :blink:)

 

 

 

zoooo echt niet normaal he! Met die step! :shocked::roftl:

 

Zo schattig met die step, net m'n neefje van 4, die sleept z'n favoriete speeltje ook overal mee naartoe. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zo schattig met die step, net m'n neefje van 4, die sleept z'n favoriete speeltje ook overal mee naartoe. :roftl:

 

:floor:

 

Zoiets ja ...

 

Maar, maar, maar...

dat is freaky.... :thumbdown:

 

Heeey! Prima hoor. Met jou? Zin in morgen? :biggrin2:

 

 

België bedreigd? :blink:

 

Hier alles goed!! Ja, heel veel zin in morgen!! Hopen dat Anouk kan komen... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Maar, maar, maar...

dat is freaky.... :thumbdown:

 

Hmmm ... ja ... vind het persoonlijk alleen iets te raar & nep uitzien om het meteen te geloven ... maar misschien is dat niet goed :boxed:

 

Oh sh*t !

Terroristen hebben immers België net bedreigd. Ze hebben een video aan VTM gestuurd. :boxed:

 

Ja nou .. net .. Dat was om 19u ookal hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hello. :mf_rosetinted

Haai!!! Ga maar heel hard meeduimen dat we elkaar morgen zien, degene met wie ik naar The Kooks zou gaan is vanavond ziek geworden en in mn eentje kan ik niet:shocked:

Anouk! :boing

Mama is trots op je, ik las net dat je gemiddeld een 9,3 staat :punk En een fijne vakantie gehad. Mooi zo, dat had je wel verdiend.

Awwwww ik voel me vereerd dat mama trots op me is, heb ook erg mijn best gedaan hoor want ik wil mama niet teleurstellen. En die vakantie was super! Ik vond inderdaad ook wel dat we dat best verdiend hadden. Hebben zoveel gelachen en het echt super gezellig gehad saampjes. Het weer kon iets beter maar ach, dan maar met de auto ipv fietsen....

Goeienavond Anouk :)

Alles goed met je ?

Ik moet nu naar bed :( Truste!! xx

Het gaat hetzelfde hier, maar ik heb net een heerlijke vakantie op Terschelling achter de rug dus ik kan er weer even wat beter tegen.

Slaap lekker en tot sneller dan maar weer!! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ... ja ... vind het persoonlijk alleen iets te raar & nep uitzien om het meteen te geloven ... maar misschien is dat niet goed :boxed:

 

 

 

Ja nou .. net .. Dat was om 19u ookal hoor :roftl:

 

Tsssssk tsssssk tsssssssk :naughty:

Maarja, ze hebben deze video aan VTM gestuurd, niet de RTBF. Met andere woorden bedreigen ze Vlaanderen, nietwaar? Ik kan rustig naar bed :roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hier alles goed!! Ja, heel veel zin in morgen!! Hopen dat Anouk kan komen... :blink:

 

Dat hoop ik ook ja!

 

Oh sh*t !

Terroristen hebben immers België net bedreigd. Ze hebben een video aan VTM gestuurd. :boxed:

 

:shocked:

Scary.

Link to comment
Share on other sites

Tsssssk tsssssk tsssssssk :naughty:

Maarja, ze hebben deze video aan VTM gestuurd, niet de RTBF. Met andere woorden bedreigen ze Vlaanderen, nietwaar? Ik kan rustig naar bed :roftl::roftl:

 

Ja nou seg ... Misschien moet ik maar even verhuizen dan :roftl:

 

Naja, de bedreiging ging wel over heel België .. maar ik heb niet alles gevolgd (lees: de ondertitels gelezen) want ik kreeg het op mijn systeem van dat liedje wat ze de hele tijd zongen :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haai!!! Ga maar heel hard meeduimen dat we elkaar morgen zien, degene met wie ik naar The Kooks zou gaan is vanavond ziek geworden en in mn eentje kan ik niet:shocked:

 

Oeh, das kut! :shocked:

Dan ga ik zeker meeduimen ja!

 

Tsssssk tsssssk tsssssssk :naughty:

Maarja, ze hebben deze video aan VTM gestuurd, niet de RTBF. Met andere woorden bedreigen ze Vlaanderen, nietwaar? Ik kan rustig naar bed :roftl::roftl:

 

LOL. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh sh*t !

Terroristen hebben immers België net bedreigd. Ze hebben een video aan VTM gestuurd. :boxed:

 

Aanleiding voor het dreigement is dat Belgische militairen en F16-gevechtsvliegtuigen sinds kort meevechten tegen de taliban in Afghanistan.

 

Jullie land zal daarom vertoeven in chaos, bloedvergieten, en gruwelijke aanslagen die op elk moment, op elke plaats kunnen plaatsvinden", aldus de gemaskerde mannen, die verwijzen naar de aanslagen in Madrid, Londen en New York.

 

van nu.nl

Gek zijn ze :doh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy